شیرزاد نجفی در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد، افزود: ورود به پارک‌های جنگلی، مراتع، تفرجگاه‌ها، بوستان‌های روستایی، تردد و نشستن در مسیر جاده‌های جنگلی و مرتعی در روز ۱۳ فروردین ممنوع است.

وی تصریح کرد: به‌ منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عموم مردم، از تمامی هم استانی‌ها درخواست داریم از مسافرت به دامان طبیعت جدا خودداری و پرهیز کنند.

نجفی اظهار داشت: از مردم شریف لرستان می خواهیم که از هرگونه تجمع انسانی در محیط‌های ذکر شده امتناع کرده و با پرسنل اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان هدف از مسدود کردن راه‌های ورودی و خروجی پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های تحت مدیریت منابع طبیعی را، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می داند و تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به هیچ‌کس به این مکان‌ها را نخواهد داد.

گفتنی است تعداد مبتلایان کرونا در این استان با شناسایی ۵۸۰ بیمار جدید به ۷۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید و تاکنون یک هزار و ۳۸۵ نفر از مبتلایان به کرونا در لرستان جان باخته اند.

اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و ازنا در وضعیت قرمز، دورود، دلفان و سلسله در وضعیت نارنجی و  پلدختر، کوهدشت، رومشگان و چگنی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

لرستان_خرم آباد، مهرناز خلفی 

کدخبر: 673751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟