تحقق دستور رئیس قوه قضاییه در ارتباط وثیق با شهروندان با افزایش ۶۰ درصدی ملاقاتهای مردمی در دستگاه قضایی استان سمنان

آقای محمد جعفر عبدالهی اظهار کردند: در اجرای دستور رئیس دستگاه عدلیه مبنی بر حضور مستمر و مداوم بین مردم با هدف انجام ملاقات های بدون واسطه و گره گشایی از امورات و مسائل قضایی آنان در حیطه اختیارات قانونی اینجانب به همراه مسئولین قضایی استان از ابتدا سال جاری تعداد ۱۰ هزار و ۸۴۹ مورد ملاقات مردمی داشته‌ایم.

 رئیس کل دادگستری استان سمنان تاکید کردند : در دستگاه قضایی استان سمنان ملاقات بدون واسطه و چهره به چهره با مردم تبدیل به یک رویه شده است و مقامات قضایی استان پس از شنیدن مشکلات ، نسبت به پیگیری عاجل و قانونی اقدام نموده و اگر منع و مانع قانونی باشد با آنان صحبت و سعی می شود با ارشاد و پاسخ قانع کننده رضایت مردم کسب شود. هدف غایی در ملاقات های مردمی جلب رضایت در نتیجه یک گفت و گوی بدون واسطه و در خورشأن با مردم است.

 ایشان در ادامه افزودند : در هفته های اخیر در تیرماه سال جاری ۴۹۱ مورد گفت و گو توسط اینجانب با حضور در اماکن مختلف شهر سمنان و ۳ هزار و ۵۵۸ مورد توسط مقامات استان و روسای دادگستری و دادگاه های بخش و دادستان های عمومی و انقلاب ۱۱ حوزه قضایی استان سمنان انجام شده است.

 آقای محمد جعفر عبدالهی بیان کردند: در تیرماه سال جاری تعداد ۴هزار و ۴۹ مورد ملاقات مردمی در سطح استان انجام، که به نسبت ۶ هزار و ۸۰۰ مورد ملاقات مردمی در فصل بهار امسال با افزایش ۶۰ درصدی همراه بوده است که خداوند متعال را برای تحقق توفیق خدمت به مردم شاکر هستیم.

 قاضی القضات استان سمنان در خاتمه تاکید کردند: در دوران تحول و تعالی قضایی در سال ۱۴۰۱ با حضور در اماکن و معابر پرتردد، مساجد و حسینیه ها به سراغ مردم می رویم تا با شنیدن دغدغه ها و مسائل آنان پیگیر قانونی درخواست های مردمی باشیم و نظام ملاقات های مردمی در استان ساماندهی و هدفمند شود و دیدارهای مردمی صرفاً به درون مراجع قضایی ختم نشود.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟