آگاهی شهروندان از خدمات پلیس موجب افزایش رضایت عمومی می شود.

به گزارش خبرگزاری رکنا در سمنان، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نیروی انتظامی را از ارکان اساسی اقتدار جمهوری اسلامی خواند و گفت کار خوب پلیس، علاوه بر تامین امنیت، باعث دلگرمی مردم و شهروندان می شود.

مطیعی با بیان اینکه پلیس در کار‌های خدماتی و امنیتی خود بسیار موفق عمل کرده است گفت: باید خدمات و فعالیت های نیروی انتظامی به خوبی اطلاع رسانی شود تا مردم هر چه بیشتر از تلاش های شبانه روزی این نیرو مطلع شوند.

وی  گفت : آگاهی مردم از خدمات بیشمار و اقدامات و عملیات‌های سخت و پیچیده پلیس در برقراری نظام و امنیت ، جلب رضایت عمومی را به دنبال دارد . 

رافت اسلامی نیروی انتظامی عامل نجات جامعه

در دیدار دیگر نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری نیز در جمع فرماندهان ناجا ، کارکنان نیروی انتظامی را خادمان نظام، رهبری و مردم خواند و گفت: کرونا به همگان ثابت کرد که پلیس حتی در سلامت جامعه نیز نقش آفرین است.

آیت الله سید محمد شاهچراغی افزود: پلیس با رافت اسلامی مجرم را از سقوط نجات می دهد .

سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این دیدارها  علاوه بر تشریح برنامه‌های هفته ناجا گزارش از عملکرد پلیس در برقراری نظام و امنیت ارائه کرد.

هفته ناجا از  شنبه ۱۷ مهر آغاز شده است و تا جمعه بیست و سوم ادامه  دارد ؛ "پلیس هوشمند- امنیت پایدار" شعار امسال هفته ناجاست .

 

کدخبر: 728912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟