سازمان بازرسی در حال رسیدگی به ادعای میرسلیم است

به گزارش رکنا ، سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت: بلافاصله بعد از اعلام این موضوع از ناحیه آقای میرسلیم، حسب دستور ریاست قوه قضاییه سازمان بازرسی کل کشور از ایشان دعوت کرد، هم مطالب ایشان را شنید و هم برخی از اسناد و مدارکی که آقای میرسلیم ادعا می‌کند که این اسناد و مدارک مرتبط با اخذ رشوه از ناحیه یکی از کمیسیون‌های سابق مجلس شورای اسلامی است، دریافت‌ شد. دستور رسیدگی به آن به صورت جدی صادر شد و سازمان بازرسی مشغول رسیدگی به این ادعا و اسناد مرتبط با موضوع است.

هر موضوعی رسانه ای شود قوه قضاییه ورود می کند

وی افزود: موضوع جدید است و در حال طی کردن مراحل آغازین خود است، بلافاصله بعد از اینکه سازمان بازرسی اطلاعاتی در این زمینه ارائه دهد، آن را گزارش خواهیم داد. قوه قضائیه ضمن اینکه بارها اعلام کرده است که اگر افراد از جرمی مطلع می‌شوند، بهتر است به جای رسانه‌ای کردن آن، به قوه قضائیه اعلام کنند اما اگر موضوعی رسانه‌ای هم می‌شود خود قوه قضاییه به موضوع ورود پیدا کرده و به صورت جدی برای بررسی آن اقدام می‌کند.

بخشی از پرونده هفت تپه به دادگاه آمده و بخشی از آن در دادسراست

اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در موضوع پرونده مهم هفت تپه که دارای ابعاد پیچیده و فساد بزرگی بود شاهد بودیم افرادی در جلسه اول دادگاه حضور یافتند اما در جلسات بعدی حضور نیافتند و اعلام شد که به دلیل کامل نبودن تحقیقات بوده است در صورتی که در صورت عدم تکمیل پرونده، متهم در جلسه دادگاه حضور نمی‌یابد، با توجه به اینکه این شخص (شهید زاده) دارای ارتباطاتی هست، می‌توان این مسئله را ناشی از فشارهایی خارج از دستگاه قضا دانست؟ گفت: بخشی از پرونده به دادگاه آمده و بخشی از آن در دادسرا است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟