واکنش معاون دادستان کل کشور به خبر تحریم شدنش از سوی آمریکا

به گزارش گروه سیاسی رکنا، عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور به خبر تحریم شدنش از سوی آمریکا واکنش نشان داد.
وی اظهار کرد: در خبر‌ها شنیدم که آمریکا بنده و تعدادی از دوستان را که قدم‌هایی را در جهت استقلال Esteghlal فضای مجازی کشور و ممانعت از سلطه بیگانگان بر این فضا برداشته ایم، تحریم کرده است.
معاون دادستان کل کشور گفت: این تحریم‌ها در واقع نعره درد مندانه‌ای است که آمریکا به خاطر ریخته شدن یال و کوپالش سر داده و نشان از ضربه مهلکی است که بر پیکر پلید شیطان Evil بزرگ وارد شده است.
خرم آبادی تصریح کرد: من منتظر تحریم از ناحیه آمریکا بودم، چرا که آمریکایی‌ها بار‌ها اعلام کرده بودند اگر ایران تلگرام Telegram را مسدود کند، تحریم‌هایی را اعلام و اعمال خواهند کردو
وی افزود: این تحریم‌ها برای من تازگی ندارد. چند سال پیش نیز که به منظور جلوگیری از انتشار فیلمی توهین آمیز به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) اقداماتی علیه یوتیوب انجام داده بودم، از ناحیه اتحادیه اروپا تحریم شدم و آن تحریم هنوز ادامه دارد.
معاون دادستان کل کشور گفت: تحریم برخی از مسئولان فضای مجازی کشور از ناحیه آمریکا نشانگر این است که تیر نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی دقیقا به هدف اصابت کرده و مسدود شدن تلگرام در ایران ضربه سختی به آمریکا وارد کرده است.
خرم آبادی تصریح کرد: این تحریم به کسانی که خبر از پشت پرده تلگرام نداشتند، نشان داد که پیام رسان تلگرام دارای مالکیت و ماهیت آمریکایی_ صهیونیستی است.
وی افزود: با تحریمم از ناحیه آمریکا اطمینان حاصل کردم اقدامات کوچکی که جهت رفع سلطه بیگانگان از فضای مجازی کشور انجام داده ام شیطان بزرگ را جریحه دار کرده است؛ لذا در ادامه این مسیر مصمم‌تر شدم.
معاون دادستان کل کشور گفت: با تأسی از سید شهدای انقلاب و معمار دستگاه قضایی شهید مظلوم دکتر بهشتی به شیطان بزرگ می‌گوییم «آمریکا از جمهوری اسلامی ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر». مطمئن هستم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تفاوت بین پرونده سعید طوسی و ناظم منحرف دبیرستان پسرانه تهران + عکس

ساغر با پول های من سرگرم دوست صمیمی ام بود!

تجاوز به زن دایی در نیمه شب بارانی تهران / این جوان به 100 ضربه شلاق محکوم شد

ماجرای حفاظت از جسد ناصر ملک مطیعی توسط بادیگارد جنیفر لوپز + عکس

تجاوز به زن دوست صمیمی /  به شوهرم که زندان بود گفتم امید چه بلایی سرم آورده است / او 2 مرد را اجیر کرد و ...

مرد متاهل می گفت مجردم تا دختران را به خانه اش ببرد + عکس

خانم خبرنگار در پارتی مختلط دختران و پسران تهرانی چه می کرد؟

استاد منحرف دختران دانشجو پزشکی را به مطبش می کشاند + عکس

ناگفته های تلخ قاضی پرونده های سیاه از مجازات ناظم دبیرستان پسرانه تهران + فیلم

ماجرای گشت در توالت به خاطر عکس رییس جمهور! + عکس

جزئیات جدید از مرگ دلخراش «عاطفه» در چنگ جوان شیطان صفت + عکس

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟