کلیددار «امنیت مشهد» معرفی شد + عکس

به گزارش رکنا، صبح روز پنج شنبه گذشته، مراسم تجلیل از خدمات ارزشمند فرمانده سابق انتظامی مشهد در حالی با حضور مدیران شهری و فرماندهان نظامی و انتظامی در مجتمع فرهنگی امام سجاد (ع) برگزار شد که سرهنگ «حسین دهقان پور» از ارائه گزارش عملکرد در مدت تصدی فرماندهی مشهد خودداری کرد و تنها دست ادب بر سینه نهاد و به خاطر آنچه خود «قصور» می نامید از محضر امام مهربانی ها تقاضای عفو و بخشش کرد و سپس از همکاران خود در نیروی انتظامی مشهد و همچنین زائران و مجاوران آقا علی بن موسی الرضا (ع) خواست تا او را برای آن چه خواسته اما نتوانسته انجام دهد، ببخشند و بر دیده اغماض بگذارند. سرهنگ «دهقان پور» تصریح کرد: به خاطر وظیفه ای که انجام دادم نیازی به ارائه گزارش عملکرد نمی بینم و کاش می توانستم بیشتر از این ها به زائران و مجاوران خدمت کنم.

تجلیل از فعالیت ها و عملکرد فرمانده سابق انتظامی مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز در این مراسم با تجلیل از فعالیت ها و عملکرد فرمانده سابق انتظامی مشهد، گفت: 70 درصد ماموریت های پلیسی استان خراسان رضوی در مشهد صورت می گیرد و ما باید برای این مردم «نوکری» کنیم و لحظه ای از خود غافل نشویم.

سرهنگ دهقانپور

سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی همچنین سرهنگ احمد نگهبان را به عنوان «کلیددار امنیت مشهد» معرفی کرد و از او خواست برای مطالبات به حق مردم در ماموریت های پلیسی و به ویژه پیشگیری از سرقت ها تلاش کند و به حاشیه شهر اهتمام ویژه ای داشته باشد چرا که اکنون همه مدیران انقلابی و شورای تامین در کنار پلیس قرار دارند.

تقدیر از عملکرد سرهنگ دهقان پور

در این مراسم همچنین فرماندار مشهد ضمن تقدیر از عملکرد سرهنگ دهقان پور، طی سخنانی به اهمیت تکلیف و مسئولیت پلیس خدمت گزار اشاره کرد و سپس با آرزوی توفیق برای فرمانده جدید از وی خواست درحد توان برای ایجاد «احساس امنیت» بکوشد و خدمت گزاری به مجاوران و زائران را در اولویت کار قرار دهد.

در پایان این مراسم نیز فرمانده جدید انتظامی مشهد بر اجرای عملیاتی 16 اولویت اصلی پلیس تاکید و اظهار امیدواری کرد که از همه ظرفیت های شهری و قانونی برای پیشبرد اهداف سازمانی و مبارزه با جرم استفاده کند.شایان ذکر است: در حاشیه آیین معرفی فرمانده جدید انتظامی مشهد از خانواده های 2 شهید گران قدر انتظامی (شهیدان پای خسته و قاینی) و همچنین خانواده سرهنگ «دهقان پور» با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

سجادپور

کدخبر: 813836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟