بایرامی: تماسی از باشگاه آلومینیوم اراک نداشتم/ رحمتی مربی باشخصیت و آینده‌داری است/ از تیم‌های سابقم پیشنهاد دارم

«مهرداد بایرامی» وینگر تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص آخرین شرایطتش اظهار داشت: قراردادم با باشگاه آلومینیوم به پایان رسیده درحال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شوم. چند پیشنهاد بسیار خوب از تیم‌های سابقم دارم خیلی هم از این بابت خوشحال هستم. درحال بررسی شرایط هستم، امیدوارم که بتوانم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

وی درمورد اینکه چرا باشگاه آلومینیوم تمدید نکرده است ادامه داد: راستش هیچ تماسی از طرف باشگاه نداشتم. به همین خاطر تصمیم گرفتم به پیشنهادات دیگرم فکر کنم. ولی برای مجموعه آلومینیوم اراک آرزوی موفقیت میکنم، چرا که این باشگاه واقعا حرفه‌ای و منظم است.

وینگر سابق تیم فوتبال آلومینیوم در مورد همکاری با «مهدی رحمتی» افزود: این دومین همکاری‌ام با آقا مهدی بود. بار اول زمانیکه در نساجی بازی میکردم خودشان مرا به تیم شهرخودرو دعوت کردند، اینبار هم که افتخار همکاری با او را در آلومینیوم داشتم. واقعا آقای رحمتی خیلی مربی صبور و باشخصیتی هستند. مطمئنم که او با این خصوصیات به جایگاه بالاتری دست پیدا خواهد کرد.

بایرامی درپاسخ به اینکه عملکردتش را در فصل گذشته چطور ارزیابی می‌کند ادامه داد: به هرحال این فصل پستم تغییر کرد از مهاجم به وینگر آمدم. ولی هنوز خیلی‌ها از پستم به عنوان مهاجم یاد می‌کنند که این اصلا درست نیست. به شخصه از عملکردم راضی هستم بنظر خودم خوب کار کردم.

انتهای پیام/

کدخبر: 801879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟