«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

به گزارش رکنا به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، نمایش «من نوید نیستم!»، به نویسندگی، کارگردانی و بازی سیدعلی خوشرو، از 19 بهمن 1402، در کافه‌تریای قشقایی مجموعه  تئاتر شهر به صحنه می‌رود. این نمایش در دور اول اجراهای خود در کافه تریای چهارسو اجرا داشت.

این نمایش، درباره بازیگر تازه‌کاری است که شیفته نوید محمدزاده ، بازیگر شناخته‌شده تئاتر و سینماست و این عشق برایش ماجراهایی را در کافه ایجاد می‌کند. او حتی ساعت‌ها برای دیدن نوید محمدزاده منتظر می‌ماند و در این مسیر، دچار سرگردانی، بی‌هویتی و چالش‌هایی می‌شود تا خودِ واقعی‌اش را پیدا کند.

وحید منتظری و محمدرضا رمضانی (مشاور هنری)، امیرمحمد جمشیدی، محمدحسن نورحسینی (دستیاران کارگردان و برنامه‌ریز)، حسام شاپوری (منشی صحنه)، مهدیه حدادی (مدیر صحنه و هماهنگی)، امیرمحمد جمشیدی (مدیر تبلیغات)، کوروش یاوری (طراح پوستر) و علی کیهانی (مشاور رسانه‌ای)، دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

«من نوید نیستم!» از 19 بهمن، ساعت 16:30، با مدت زمان 40 دقیقه و قیمت بلیت 50 هزار تومان به صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این اثر نمایشی به سایت تیوال مراجعه کنند.

کدخبر: 969593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟