تجلیل از رسانه‌های پویای نمایشگاه رصتا

به گزارش رکنا، «عباس کریمی عباسی» دبیر ستاد اطلاع‌رسانی نخستین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (رصتا) اظهار داشت: نظر به تلاش مداوم اهالی رسانه در رویداد‌های مختلف فرهنگی که نقش مهمی در اطلاع‌رسانی به جامعه هدف آن رویداد و شوربخشی به آن دارد، نمایشگاه رصتا نیز در نظر دارد در مراسم اختتامیه این رویداد از برخی رسانه‌های پویاتر تجلیل کند.

عباسی با اشاره به اینکه تلاش اهالی رسانه نباید نادیده گرفته شود، افزود: تشویق رسانه‌ها منجر به همدلی بیشتر بین تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و مخاطبان هر نوع تولید فرهنگی خواهد شد که در مرکز این مثلث رسانه‌ها قرار دارند.

دبیر ستاد اطلاع‌رسانی نمایشگاه رصتا گفت: برای انتخاب رسانه‌های برتر این رویداد معیار‌های مختلف کیفی و کمی و به ویژه خلاقیت در انتخاب سوژه و ارتباط نزدیک با اهداف نمایشگاه در نظر گرفته خواهد شد.

وی تصریح کرد: نوع رسانه و شهرت آن تأثیری در این انتخاب ندارد و همه خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و روزنامه‌های مرتبط با این رویداد به یک میزان و بدون پیش‌داوری سنجیده خواهند شد.

نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران ( رصتا ) از ۱۱ تا ۱۴ بهمن امسال به مدت چهار روز از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن‌های ۷ و ۲۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کدخبر: 873718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟