فعالان فضای مجازی به فاجعه ۱۷ شهریور در فضای رسانه بپردازند

به گزارش رکنا ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی امروز- یکشنبه - در خصوص مراسم های ویژه ۱۷ شهریور در استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۷ شهریور یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در این روز مزدوران رژیم منحوس پهلوی با حمایت اربابان آمریکایی خود مردم بی دفاع را به گلوله بستند و صدها نفر را به خاک وخون کشیدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت این روز در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید ضمن گرامیداشت شهدای مظلوم این فاجعه دردناک، بی رحمی و جنایات رژیم طاغوت برای مردم خصوصا جوانان عزیز تبیین گردد تا سلطنت طلب ها و وابستگان آنها به خود اجازه تطهیر رژیم پهلوی را ندهند.

حجت الاسلام محمودی افزود: این جنایت با هدایت اربابان آمریکایی و اسرائیلی صورت گرفته و این لکه ننگ از دامان آنها پاک نخواهد شد.

وی افزود: به همین مناسبت هر سال مراسم و برنامه های ویژه ای در تهران برگزار می شود که امسال نیز با توجه به شرایط حاضر و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودتر انجام خواهد شد.

فردا مزار شهدای ۱۷ شهریور گلباران خواهد شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: فرداصبح - دوشنبه ۱۷ شهریور- مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) گلباران خواهد شد و عصر دوشنبه در میدان شهدا محل شهادت شهدای عزیز مراسم خواهیم داشت و سخنران مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی در پایان سخنان خود از فعالان فضای مجازی خواست به تبیین ابعاد مختلف این رخداد مهم در فضای رسانه پرداخته و از شهدای مظلوم ۱۷ شهریور تجلیل کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟