معرفی کتاب / "هنر ظریف بی خیالی"

به گزارش رکنا ، در این بخش به معرفی کتاب "هنر ظریف بی خیالی" پرداخته ایم. کتاب "هنر ظریف بی خیالی" بلافاصله بعد از انتشارش در فهرست کتاب های پرفروش قرار گرفت و به بیش از 20 زبان دنیا ترجمه شده است. این کتاب در دسته کتاب های خودباوری و روانشناسی شناخته می شود.

مارک منسون در این کتاب از موضوع جدیدی صحبت نکرده بلکه فقط زاویه دید خود را نسبت به مسائل کنونی تغییر داده است. او عمیقا به رنج انسان ها اندیشیده است و آن را دوست و همنشین قدیمی انسان می داند.

مارک منسون معتقد است شکل رنج در طول سال ها تغییر کرده است. رنج انسان امروزی، تلاش بی پایان آنها برای به دست آوردن محبوبیت بیشتر ، موقعیت شغلی بهتر ، شادکامی و ثروت است.

کتاب "هنر ظریف بی خیالی" در 9 فصل نوشته شده است.

فصل اول : تلاش نکنید

فصل دوم : شادی یک مشکل است

فصل سوم : شما خاص نیستید

فصل چهارم : ارزش رنج کشیدن

فصل پنجم : شما همیشه در حال انتخابید

فصل ششم : شما در هر موردی اشتباه می کنید.(من هم همینطور)

فصل هفتم : شکست مسیری برای پیشرفت است

فصل هشتم : اهمیت "نه" گفتن

فصل نهم : ... و بعد می میرید

کتاب "هنر ظریف بی خیالی" مناسب همه خوانندگان است. این کتاب طوری نوشته شده است که برای هر فردی نکته ای کارآمد در آن وجود داشته باشد. کتاب "هنر ظریف بی خیالی" نثر ساده و روانی دارد که این امر خوانش کتاب را راحت تر می کند.

کتاب "هنر ظریف بی خیالی" در دسته کتاب های راه و رسم زندگی قرار دارد. کتاب "هنر ظریف بی خیالی" مناسب برای گروه سنی بزرگسال است.

در بخشی از کتاب "هنر ظریف بی خیالی" می خوانیم : سرمایه گذاری افراطی بر عواطف به این دلیل ناکام می ماند که عواطف هرگز دوامی ندارد. هر آنچه ما را خوشحال می کند ، فردا خوشحالمان نخواهد کرد زیرا بیولوژی ما همیشه به چیزهای بیشتری نیاز دارد. تمرکز بر کسب خوشحالی به گونه اجتناب ناپذیری به جست و جوی پایان ناپذیر "چیزی دیگر" - یک خانه جدید ، یک رابطه تازه ، فرزندی دیگر و ازدیاد حقوق - منتهی می شود و به رغم همه زحمات و تلاش هایمان ، در انتها احساسی مشابه نقطه شروع مان خواهیم داشت: آنچه داریم ناکافی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟