شهادت قهرمان تیراندازی هنگام پرواز + عکس ها

به گزارش رکنا ، بخشی از همرزمان شهید پیسوده در مطلبی نوشتند: ۶ آذر ۱۳۹۹ مصادف بود با چهاردهمین سالروز شهادت دوست عزیزمان علیرضا پیسوده، شهیدی دیگر از مجموع یکصد شهید دبیرستان سپاه تهران، مکتب امام الصادق علیه السلام و به همین مناسبت و از آنجا که امسال توفیق زیارت پدر و مادر بزرگوار شهید را نداریم با انتشار مختصری از زندگینامه و چند عکس ، یاد و خاطره او و ۳۶ شهیدی که در سانحه هوایی آنتونف نیروی هوافضای سپاه به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

شهید علیرضا پیسوده در یک خانواده مذهبی در خیابان ایرانِ شهر تهران (۱۲ اسفند ۱۳۵۳)به دنیا آمد.

2992129

علیرضا اولین فرزند خانواده ای هفت نفری بود که دو خواهر و دو برادر داشت.

پدر شهید کارمند وزارت بهداشت و درمان بود که در سن چهل سالگی به علت سکته مغزی بازنشسته شد و بیشتر مسئولیت این خانواده به عهده علیرضا قرار گرفت.

علیرضا در دوران انقلاب اسلامی و سرنگونی طاغوت پنج ساله بود که به همراه خانواده در تظاهرات شرکت می‌کرد. در دوران تحصیلات راهنمایی با جمعی از دوستان در مدرسه ی مفید تهران در زمینه ارسال ارزاق و هدایا و داروهای مردمی برای رزمندگان در جنگ تحمیلی فعالیت می‌کرد و بعد از دوران راهنمایی وارد دبیرستان سپاه (لانه جاسوسی امریکا) شد و از همین طریق به استخدام سپاه پاسداران در آمد که در آخرین سمتش در خدمت به انقلاب اسلامی در حالیکه در نیروی هوایی سپاه مشغول به خدمت بود به فیض شهادت نائل آمد.

شهید بزرگوار قبل از شهادت در حوزه کارهای فرهنگی و تبلیغات اسلامی در قالب هیئات مذهبی و مساجد فعالیت میکرد و از ارادتمندان به ساحت مقدس حضرت زهرا(سلام الله علیها) بود.

برادر بهادری از دوستان شهید می‌گوید: من چند سالی افتخار دوستی و قرابت با شهید علیرضا پیسوده رو داشتم و با هم در فعالیت‌های ورزش تیراندازی حرفه ای در نیروی هوایی سپاه شرکت می‌کردیم.

ایشون فردی خنده‌رو و خوش اخلاق بودند و بسیار اهل آداب معاشرت.پ

2992128

به اتفاق علیرضا در چندین دوره مسابقات قهرمانی نیروی هوایی سپاه و مسابقات کل سپاه و نیروهای مسلح شرکت کردیم و ایشان هم عنوان‌دار بودند و بارها در سکوی قهرمانی تفنگ بادی و خفیف حائز رتبه شدند که از جمله آنها روزی بود که در مسابقات سراسری سپاه شرکت کردیم. ( عکس بالا )

در این مسابقه تیم نیروی هوایی توانست رتبه نخست را از آن خود کند.یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

2992127

کدخبر: 633635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟