انیمیشن ایرانی "من یک درخت هستم" در بین آثار برتر جشنواره کانادا

به گزارش رکنا ، انیمیشن کوتاه "من یک درخت هستم"ساخته امید سیفی در جشنواره ی 3th Branson International Film Festival کشورکانادا نامزد دریافت بهترین اثر در بخش فیلمسازان جوان شد.

انیمیشن کوتاه "من یک درخت هستم" در مورد محیط زیست و حفظ درختان است که با زبان ساده با کودکان برای حفظ محیط زیست آموزش می دهد. قصه این اثر در مورد تلاش یک پسر نوجوان در برابر دوستانش برای حفظ یک درخت است.

تکنیک این فیلم انیمیشن می باشد.

نویسنده و کارگردان: امید سیفی

امید سیفی - کارگردان انیمیشن من یک درخت هستم

بازیگران: علی سامعی، حسین قربانی

تصویربردار: امیرحسین غفاری

این اثر تا به امروز به 28 جشنواره بین المللی و به 4 قاره راه پیدا کرده است که در دو جشنواره ی First-Time Filmmaker Sessions وAvaloni International Film Festival 3th کشور آمریکا رتبه ی نخست را کسب کرد. در یکی از این جشنواره ها بر اساس رای مردمی "اثر من یک درخت هستم " برگزیده شد. البته به دلیل تحریم ها امکان رای دادن در کشورمان وجود نداشت.

از دیگر جشنواره هایی که این انیمیشن کوتاه به فینال آنها راه یافته Lisbon International Film Festivalکشور پرتغال- Children ZOOM.14 International Film Festival 14th کشور اسلوونی Bengaluru International Film-  Festivalکشور هند-  5th Real Time International Film Festival کشور نیجریه، نام برد.

نکته ی قابل توجه در این جشنواره ها راه یابی این اثر به جشنواره بین المللی زاگرب است. این جشنواره یکی از چند جشنواره برتر در زمینه انیمیشن بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574031 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟