طلاق جنجالی خانم خواننده سرشناس از شوهرش! / فقط 3 سال زیر یک سقف پرهیاهو!

روز جمعه، ۱۹ آپریل، خبری مبنی بر جدایی ادل خواننده مشهور بریتانیایی از همسرش، سیمون کانکی، منتشر شد که برای طرفداران او شوکه کننده بود. ادل و همسرش پس از ۳ سال زندگی مشترک و با وجود یک پسر با نام آنجلو، از هم جدا شدند!

طبق گزارش‌ها، ادل و سیمون کانکی از سال ۲۰۱۱ تاکنون با هم در ارتباط‌اند، اما در سال ۲۰۱۶ بود که تصمیم گرفتند رابطه‌شان را جدی و با هم ازدواج کنند. ادل همیشه در مورد رابطه عاطفی‌اش ملاحظه‌کار بود به طوری که هیچگاه در مصاحبه‌هایش از آن صحبت نمی‌کرد. از این رو ما نمی‌دانیم که دقیقاً بین آنها در این چند سال چه گذشت، اما هر چه بود، آنها تأیید کردند که به دنبال حریم خصوصی بیشتری برای خود هستند. از این رو ترجیح می‌دهند که راهشان را از هم جدا کنند.
ادل اولین بار در سخنرانی که برای مراسم گرمی ۲۰۱۷ داشت ازدواجش را تأیید کرد. او پس از این که جایزه گرمی را برد، گفت: «من این جایزه را دوست دارم و آن را مدیون مدیر برنامه‌ها، همسر و فرزندم هستنم. همسر و فرزندم... آنها تنها دلیل زندگی من هستند.»
او حتی پس از این که ازدواجش را علنی کرد، گفت: «به همان قدری که جدا شدن دردناک و تلخ است، عاشق شدن شیرینی خودش را دارد. من به این احساس، معتاد شدم و فکر می‌کنم که دیگر نمی‌توانم از آن دل بکنم، بخصوص حالا که با عشق زندگی‌ام ازدواج کرده‌ام.»
ادل جزو ستاره‌هایی است که از زندگی خصوصی‌اش چیزی نمی‌گوید. همانطور که او به طور پنهانی ازدواج کرد، به طوری که ما حتی تاریخ دقیق مراسم عروسی او را نمی‌دانیم، به طور پنهانی هم از همسرش جدا شد، با این وجود، اما تصمیم گرفتند که فرزندشان را با هم بزرگ کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟