سفر مدیرکل پارلمانى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى به آذربایجان غربی

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، رابط پارلمانى و مسئول پیگیرى امور ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى چنانچه چهره اى جوان دارد اما با سفر مسئولان وزارتى فرهنگ و ارشاداسلامى کشور به استان آذربایجان غربى به وعده خود با درایت عمل کرد.

دکتر سیدعلى حسینى مدیرکل پارلمانى وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى طى سفرى ٢ روزه طبق رایزنى هاى قبلى و قول هاى داده شده طبق تاریخ هاى برنامه ریزى شده همراه مهندس محمدى به استان آذربایجان غربى سفر کرد.

دکتر حسینى ضمن تقدیر و تشکر از دکتر خدایارى مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامى استان از مهندس سیدمیکائیل محمدى رابط پارلمانى و مسئول پیگیرى امور ویژه هم بابت پیگیرى هاى مستمر این سفر قدردانى کرد.

دکتر سیدمیکائیل محمدى سفر ٢ روزه مدیر وزارتى رو بسیار عالى ارزیابی کردن و براى مجموعه فرهنگ و هنر استان و هنرمندان مسلمان و مسیحی و قوم هاى دیگر استان کمک هاى مالى خوبى را از مدیران ستادى قول گرفتند و همچنین قول مساعد دادن رفت و آمدهاى دیگر مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى و حتى معاونین محترم فرهنگ و ارشاد اسلامى هم سرعت بیشترى براى سفر به این استان پیدا خواهد کرد.

دکتر محمدى در پایان افزود: انشالله تلاش داریم بهترین اتفاقات در سال جدید و در آینده اى نزدیک براى اداره فرهنگ و ارشاد اسلامى استان آذربایجان غربى با حضور مدیران و کارمندان خوب ستادى خود رقم خورده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 463816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟