گلایه یک بازیگر زن از مدیران تلویزیون

بازیگر سریال نوروزی «ن خ» درباره حضور زنان همسن و سال خود در آثار نمایشی بر این نظر است که «قشری که همسن من باشد در جامعه بسیار است اما در فیلم و سریال‌ها به موضوعات مورد نظر آنها پرداخته نمی‌شود. شخصیت‌های پیرزن در آثار نمایشی جزئیات ندارند و به طور مثال از یک پیرزن به‌عنوان مجسمه در مجلس خواستگاری و عروسی استفاده می‌کنند یا باید قربان صدقه نوه‌اش برود و چای بریزد.»

او در گفت وگو با مهر می‌گوید: در سن و سالی که من دارم دیگر برایم بین سینما Cinema و تلویزیون فرقی ندارد و مهم این است که پیام کار چه باشد تا وقتی خود را جای تماشاگر می‌گذارم به سریال ناسزا نگویم. فریده سپاه منصور با اشاره به حضورش در سریال نوروزی «ن خ» که این روزها به‌ کارگردانی سعید آقاخانی تصویربرداری می‌شود، بیان کرد: من مدتی در سینما و تلویزیون کار نمی‌کردم و حالا با سریال سعید آقاخانی و با نقشی که در سریال «ن‌خ» دارم به تلویزیون آمده‌ام.

به‌گفته سپاه منصور درد ما این است که نویسنده‌های برنامه‌های تلویزیونی در فضا زندگی می‌کنند و مسائلی که مطرح می‌کنند کمتر با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند. البته شاید مشکل، آنها هم نباشند و مشکل از سیاستگذاران و مدیران در تلویزیون باشد که همه هم و غم‌شان این است که میز خود را از دست ندهند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 447568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟