کاریکاتور جواد نکونام در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت +عکس

بنابر این گزارش، یک غرفه کاریکاتور و فکاهی ورزشی به سوژه های جالب و حوادث Accidents ورزشی پرداخته بود که کاریکاتور و فکاهی ورزشی بازیکن و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران جواد نکونام را به تصور کشیده بود.

گرمان آسزل یک هنرمند آرژانتینی که در حال حاضر در مونیخ آلمانی زندگی می کند. او پس از برنده شدن جایزه های متعدد در بوینس آیرس نظر روزنامه ها مطرح و نامدار آرژانتین La Nacion را به خود جلب کرد و سپس به بزرگ ترین مجله ورزشی El Grafico رفت.

گرمان آسزل کاریکتوریست آرژانتینی نخستین نمایشگاه خود را در ۲۰ سالگی آغاز کرد و در بسیاری از نمایشگاه‌های خارج از کشور آرژانتین حضور فعالی دارد.

وی پس از کار در برزیل برای Jornal do Brasil، در سن ۲۶ سالگی به اروپا مهاجرت کرد و امروز او برای Bravo Sport، FourFourTwo، MUC، شرکت رسانه ای ابو Dahbi و روزنامه Al Ittihad کار می کند. نقاشی های جام جهانی او یک موفقیت جهانی است که علاقه مندان بسیار را شیفته خود کرده است.

گرمان آسزل همچنین از جام جهانی یونیسف و بی بی سی پشتیبانی می کند و کتاب جام جهانی ۱۹۳۰-۲۰۱۴ یکی از پرفروش ترین کتاب های کاریکاتور و فکاهی ورزشی در آلمان به شمار می آید.

همچنین نقوش فوتبال آسزل بخشی از موزه فوتبال جهانی فیفا مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

2222

2222222

کدخبر: 316878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟