فال ابجد امروز / 22 خرداد + فیلم
حجم ویدیو: 5.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین ماه

فروردین

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر فال ابجد: از موضوعی بی جهت رنج می برید. ترسی در شما وجود دارد که هر لحظه بیشتر می شود ولی باید بدانید اینها همه نتیجه فکر و خیال زیاد و الکی است.‌

فال ابجد متولدین اردیبهشت ماه

اردیبهشت

ابجد فال شما : آ ج ب

تعبیر فال ابجد: ‌هرگز در صدد افشای راز کسی نباشید و سعی کنید همواره محرم و رازنگهدار مردم باشید تا مورداعتماد و محبوب همگان باشید.

فال ابجد متولدین خرداد ماه

خرداد

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: هر چیزی را که باعث می‌شود آرامش تان بهم بریزد، بهتر است کنار بگذارید؛ چراکه در آخر به ضررتان تمام خواهد شد.

فال ابجد متولدین تیر ماه

تیر

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: هرگز غم روزگار ناپایدار را نخورید تا از دلهره و اضطراب خلاص شوید. هرگز افسوس چیزی را که از دست داده‌اید نخورید تا شادمان شوید.

فال ابجد متولدین مرداد ماه

مرداد

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر فال ابجد: مسئله ای مدتی است که ذهن شما را درگیر کرده است. بهتر است که آن را برای خود حل کنید تا از این سردرگمی و کلافگی نجات پیدا کنید.

فال ابجد متولدین شهریور ماه

شهریور

ابجد فال شما : ج ب ج

تعبیر فال ابجد: عینک بدبینی را از چشم خود بردارید. باید واقعیت را همان گونه که هست ببینید تا بتوانید قضاوتی صحیح داشته باشید.

فال ابجد متولدین مهر ماه

مهر

ابجد فال شما : د د ب

تعبیر فال ابجد: ‌از تنش ‌ها و استرس‌ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید.

فال ابجد متولدین آبان ماه

آبان

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: ‌از مسئله‌ای می‌ترسی اما فراموش نکن که کلید موفقیت شجاع و جسور بودن است. به زودی مشکلات برایت آسان‌ شده و بعدها مشکلات حال برایتان خنده‌دار خواهد بود.

فال ابجد متولدین آذر ماه

آذر

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: سعی کنید خودتان را اینقدر محدود نکنید. شما هر چیزی را که بخواهید می توانید به راحتی به دست آورید پس نگران نباشید.

فال ابجد متولدین دی ماه

دی

ابجد فال شما : د ب ج

تعبیر فال ابجد: ‌توانایی های زیادی دارید. از آنها استفاده کنید و نگذارید که وقت تان به راحتی تلف شود، فرصت هایتان را غنیمت شمارید.

فال ابجد متولدین بهمن ماه

بهمن

ابجد فال شما : د ج ب

تعبیر فال ابجد: امروز باید کارهایتان را تاجایی که امکان دارد پیش ببرید، از تنبلی دوری کنید و نگذارید که کارهایتان برای بعد بماند.

فال ابجد متولدین اسفند ماه

اسفند

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: به دنبال این نباشید که دیگران در موردتان چه فکری می کنند. فقط به آن چیزی که خودتان می‌خواهید و حس می‌کنید درست است فکر کنید و کاری را که فکر می‌کنید درست است، انجام دهید.

کدخبر: 899791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟