فال ابجد امروز / 2 شهریور ماه + فیلم
حجم ویدیو: 6.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر : امروز انرژی مثبت زیادی خواهید داشت بنابراین بهترین فرصت است تا آن را صرف هدف های مهم زندگی تان کنید. شاید لازم باشد برخی اخلاق های بد خود را تغییر دهید و به راه های دیگری بیندیشید. شما در حال بالا رفتن از پله های موفقیت هستید اما مراقب باشید در این راه قدم های تان را بر پای دیگران نگذارید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر : با فردی دیدار خواهید کرد که این دیدار می تواند برای تان بسیار هیجان انگیز باشد و ممکن است به صورت غیرمنتظره صورت بگیرد؛ در هر صورت خودتان را کنترل کنید.

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر : ممکن است بر سر مسائلی لجبازی کنید و بخواهید حرف خود را به کرسی بنشانید در صورتی که حق با شما نیست، از این رفتارها دست بکشید که در آخر به خودتان آسیب خواهد رسید.

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : آ ج ب

تعبیر : تصمیم دارید کاری را انجام دهید اما شک و تردید فراوانی در آن وجود دارد و نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید. اجازه دهید مدت زمانی از این قضیه بگذرد تا تصمیم‌گیری برای تان راحت‌تر شود.

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ب آ ب

تعبیر : امروز روحیه ریسک پذیری شما افزایش می یابد اما احتیاط کنید. زیاده خواهی ممکن است به برنامه های شما آسیب برساند و حتی روحیه شما را خراب کند. اگر یکی از دوستان تان با شما مخالفت کرد، لجاجت خود را کنار بگذارید و با گفت و گو موضوع را حل کنید. شاید از شنیدن این که امروز روابط خوبی را با فرد مورد علاقه تان خواهید داشت خوشحال شوید. ایده های خود را مطرح و از علاقه مندی های تان با او صحبت کنید. گفتگو صبر و شوق شما را از رابطه افزایش خواهد داد.

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : آ د د

تعبیر : امروز روز بخشش و فراموشی است. به دل گرفتن کینه و دشمنی روح خودتان را هم می خورد و آزارتان می دهد. اگر کسی از اعضای خانواده یا دوستان تان نیاز به بخشش شما دارد امروز حتما این کار را بکنید. شما باید برخی مسئولیت ها را در رابطه عاطفی تان بپذیرید، امروز بهترین فرصت برای انجام این کار می تواند باشد.

فال ابجد متولدین مهر

مهر

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر : آیا اخیرا تغییراتی را در شخصیت خود مشاهده کرده اید؟ این سوالی است که مدام ذهن تان را درگیر کرده است. نگران نباشید، تغییر شغل، محیط زندگی یا حتی دیدار با فردی ناآشنا برای تان بسیار جذاب خواهد بود و همه چیز به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت، پس از شرایط جدیدی که در آن به سر می برید، نهایت لذت را ببرید. لازم نیست آنقدر جدی به مسائل زندگی نگاه کنید. گاهی همه چیز خود به خود به بهترین شکل پیش خواهد رفت.

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر : چالشی را در زندگی تان تجربه می کنید که ممکن است کمی روحیه شما را خراب کند اما نگران نباشید زیرا تقدیر کارش را خوب بلد است. شما باید تحت هر شرایطی اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و با توانایی های تان افراد زیادی را به سمت خود جذب کنید. اگر می خواهید در جمع بدرخشید امروز بهترین فرصت است.

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر : امروز احساسات شما کمی فوران می کند و نسبت به هر چیزی که می بینید عکس العمل نشان می دهید؛ می خواهد یک عکس از دوران جنگ باشد یا عکس یک گربه کوچک. شما ذاتا فردی رمانتیک و باانگیزه هستید که دوست دارید جهان اطراف تان را بیشتر بشناسید و مدام برای هدف تان تلاش می کنید. اگر به فکر مسافرت هستید درنگ نکنید، حال زمان خوبی برای گشت و گذار است. خوب است گاهی در مورد اعتقادات و احتیاجات خود سخن بگویید زیرا دیگران قادر به درک احساسات درونی شما نیستند.

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما : ج آ ج

تعبیر : امروز پر از اشتیاق، شور زندگی و هیجان هستید به طوری که قادرید جهان را تکان دهید. شاید از اینهمه انرژی مثبت تعجب کنید اما بهتر است به جای وقت تلف کردن حرکت کنید. می توانید در یک کلاس ورزشی ثبت نام یا پروژه ای را آغاز کنید. سعی کنید کاری را که خود به آن علاقه دارید انجام ندهید و به نظرات دیگران توجهی نکنید.

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج آ د

تعبیر : امروز قدرت و انرژی شما بسیار زیاد است طوری که قادر به انجام هر کاری که پیش روی تان قرار می گیرد، هستید. از این فرصت استفاده کنید تا پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در زندگی خود ببینید. شما پر از شور و شوق هستید طوری که برای زندگی خود اهداف تازه ای را تعیین می کنید. شما برای خود مرز و حدودی قائل می شوید و فکر می کنید که دیگران مدام می خواهند از آنها بگذرند. اگر این کار باعث آزار و اذیت یا حتی احساس ناامنی در شما می شود بهتر است دیگران را نیز از نظرات خود آگاه کنید.

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر : باوجود اینکه امروز از احساسات‌تان خوش تان نمی‌آید اما می‌دانید که باید آنها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است که طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برای تان مشکل می‌شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که به او اطمینان دارید مطرح کنید اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.

کدخبر: 817760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟