فال ابجد امروز / 17خرداد ماه + فیلم
حجم ویدیو: 19.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: در رابطه با یک مسئله مالی برای دریافت پول یا مربوط به موضوع شغلی تان با آقایی ملاقات دارید و نوعی از خود دفاع کردن در رابطه با مشکلی برای تان دیده شده که به نفع تان تمام می شود.

 

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : د آ ب

تعبیر فال ابجد:  در رابطه با کاری که می خواهید انجام دهید منتظر قول شخصی هستید و شخصی در این مسیر به شما کمک می کند اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید برای آن هزینه کنید.

 

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر فال ابجد: اگر شریک عاطفی تان همکارتان است بسیار به شما علاقه دارد و به زودی قدم خوبی برای تان برمی دارد و احساس امنیت می کنید، اگر هم تنها هستید شخصی که همکارتان باشد بسیار به شما علاقه دارد و به زودی در این مورد با شما صحبت می کند.

 

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر فال ابجد:  3 وعده دیگر در رابطه با موضوعی خیلی ناراحت می شوید و ذهن تان بسیار درگیر می شود اما نگران نباشید و آن ناراحتی توسط شخصی از بین می رود.

 

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ج آ ب

تعبیر فال ابجد: اگر از نظر کاری یا عاطفی به شما پیشنهادی شده است بپذیرید؛ برای تان خوب است، بهتر است کمی به زندگی تان تنوع بدهید و شرایط را عوض کنید؛ خیلی یکنواخت شده و نیاز به تغییر دارد.

 

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: از لحاظ کاری خیلی به خودتان فشار وارد می کنید؛ بهتر است کمی از نظر سلامت بیشتر حواس تان باشد. اگر از نظر عاطفی یا شغلی ذهن تان بسیار درگیر است و احساس می کنید به شما خسارتی وارد شده است به زودی جبران می شود.

 

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : آ د د

تعبیر فال ابجد: 7 وعده دیگر یک فرصت مالی برای افزایش درآمد و یا پیشنهاد شغلی برای تان پیش می آید که خوب است و از این فرصت می توانید استفاده کنید. جدایی و فاصله از یک شخص خاص دیده شده است.

 

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : آ ج ب

تعبیر فال ابجد: از جانب دختر یا همسرتان یک خوشحالی دارید، می تواند سورپرایز ، دیدار و ملاقات باشد و یا می تواند در رابطه با موضوعی که ذهن تان را درگیر کرده است کمک تان کند و از شما حمایت کند.

 

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : ج ب د

تعبیر فال ابجد: 9 وعده دیگر وارد یک محیط اداری می شوید، می تواند حتی دانشگاه‌ یا محیط کارتان باشد ، اتفاقات مثبت و خوشایندی برای تان می افتد.

 

فال ابجد دی

دی

 

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: با توجه به نیت و خواسته تان 4 وعده دیگر به آنچه که می خواهید نزدیک می شوید. از نظر عاطفی اگر از شریک تان جدا شده اید به زودی برمی گردد یا باهم گفت و گو خواهید داشت

 

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ب ب آ

تعبیر فال ابجد: طی 2 وعده دیگر به شما پیشنهاد کاری می شود یا تماس تلفنی شغلی دریافت می کنید، فال تان بسیار عالی است ولی برای تان شرط و شروطی گذاشته می شود، غرور را کنار بگذارید و از این فرصت استفاده کنید؛ برای تان بد نیست.

 

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: مراقب یک درگیری و ناراحتی در محیط کار یا خانواده تان باشید و ممکن است با آقایی رو در رو شوید. به زودی یک ملاقات با شخصی دارید که برای تان کمی استرس زا خواهد بود. شاید بار اول راضی نباشید و نتیجه خوبی نگیرید ولی در آینده برای تان خوشحالی پیش می آید.

کدخبر: 788399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟