فال ابجد امروز / 4 مهر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 5.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر : یکی از اطرافیان تان در زندگی به شما کمک های بزرگی می‌کند تا بتوانید موفقیت را در خود به وجود بیاورید سعی کنید سپاسگزار کمکهای فراوان آن شخص در زندگیتان باشید.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : د د د

تعبیر : امروز سرشار از شور زندگی هستید و به هر سو که نگاه می کنید تا هر جا که چشمتان می بیند راه برایتان باز است و هیچ مانعی بر سر راهتان نمی بینید و احساس می کنید که هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد. ولی خوب بهتر است در این حالت هم احتیاط کنید، زیرا ممکن است آنقدر هیجان زده باشید و به خودتان اطمینان داشته باشید که برخی چیزها را هر چقدر هم که واضح باشند نبینید. شاید حتی فکر کنید که قوانین برای دیگران ساخته شده اند و شما یک استثنا هستید. ولی این توهمی بیش نیست و اگر بخواهید با این تفکرات پیش بروید سرتان به سنگ خواهد خورد. برای خودتان حد و مرز تعیین کنید و منطقی باشید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ب ج ب

تعبیر : هر چند در ظاهر به نظر می رسد که کارها دارند خوب پیش می روند، در واقع بر خلاف انتظارتان پیشروی بر اساس برنامه ها و حفظ روند همیشگی کارتان کار چندان ساده ای نخواهد بود. خوشبختانه شما بیشتر به فکر نتایجی هستید که در دراز مدت به دست خواهید گرفت و وضعیت فعلی شما را خیلی نگران نمی کند. البته نباید جانب احتیاط را از دست داد و تا جایی که می توانید باید به تجربه ها و آگاهی خود تکیه کنید تا مشکلات موجود را حل کنید. این را هم در نظر داشته باشید که شاید لازم است که در روش کاریتان تغییراتی ایجاد کنید. لازم نیست یک روزه تمام کارهایتان را به انجام برسانید، به خودتان زیادی فشار نیاورید.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر : این اواخر ممکن است قولی به کسی داده باشید که فکر می کرده اید از لحاظ کاری به سودتان خواهد بود، ولی امروز به این که کار خوبی کرده باشید شک می کنید. با این حال خیلی خوب میدانید که باید به تعهدات خود عمل کنید حتی اگر از نتایجی که به دست خواهید آورد مطمئن نباشید. خوشبختانه در حال حاضر تردید و دودلی های همیشگیتان در بررسی گزینه های موجود به شما کمک خواهند کرد. این موضوع به شما در یافتن راهی بهتر برای رسیدن به مقصدتان کمک خواهد کرد و از درست بودن راهی که در پیش گرفته اید اطمینان حاصل خواهید کرد. همیشه در زمینه های کاری در نظر گرفتن تمام گزینه های موجود بهترین کار ممکن است.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر : انرژی خود را بیهوده صرف نکنید تا به دیگران ثابت کنید که حق با شما است و ایده های خود را برای آنها توجیه کنید. به جای این کار روی اهداف اصلیتان متمرکز شوید و تا زمانی که پیشرفت را حس نکرده اید دست از تلاش برندارید. وقتی ذهنتان آزاد است و اولویت های خود را می دانید درک این که برای رسیدن به اهدافتان در دراز مدت چه کارهایی باید انجام دهید بسیار آسانتر خواهد شد. امروز ممکن است یک نفر شما را به عنوان ریشه اصلی یکی از معضلات موجود مقصر بداند و این موضوع شما را دچار دردسر کند. کاری به کار دیگران نداشته باشید و تا جای ممکن سعی کنید سرتان به کار خودتان باشد.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر : وقتی به زمان طولانی فکر می کنید که باید صرف کنید تا به نقشه های بزرگی که برای آینده دارید برسید کمی دلسرد می شوید. شما در تلاش های خود برای رسیدن به اهدافتان پشتکار دارید، ولی اکنون باید بیش از هر زمان دیگری برای رسیدن به آنها اراده خود را تقویت کنید. البته کمی وقت برای استراحت را هم در برنامه امروزتان قرار دهید. شما خیلی خوب از اهمیت زیادی که استراحت کردن برایتان دارد آگاه هستید. استراحت کافی باعث می شود ذهنتان خیلی بهتر کار کند. از آخر هفته خود لذت ببرید و نگذارید حتی یک لحظه از وقتتان بیهوده بگذرد.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : آ د ب

تعبیر : بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگران‌های‌تان را فراموش کنید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. یکی از دوستان نزدیک شما باعث دلخوری شما میشود، اما پس از گذشت مدتی از شما عذرخواهی خواهد کرد. ورزش و تفریح را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و با ورزش سلامت ذهن و جسم خود را تضمین نمایید.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر : فراموش نکنید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. زحمت زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. اعضای خانواده امروز شما را ناراحت و دلخور خواهند کرد. امروز بیشتر از همیشه دل‌تان هوای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. وقت گران‌بهای خود را به بطالت هدر ندهید و به فکر فراگیری مهارت‌های جدید باشید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر : از احترام به دیگران غافل نشوید و با اطرافیان مهربان باشید. کار پسنیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌تر‌ها باشید. انزوا و دوری از اجتماع را کنار بگذارید و با حضور در میان دوستان و آشنایان روحیه پیدا کنید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما : د د د

تعبیر : تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می‌آید، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید. لزومی ‌ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصی خراب کنید، چراکه شما قادرید به نحو موثری احساسات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که شما اغلب اوقات نمی‌توانید خواسته‌های دل و عقلتان را از هم مجزا کنید، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان می‌کند بدون اینکه بگذارید دیگران بفهمند چه اتفاقی افتاده است، با این مسائل کنار بیایید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر : ممکن است بعضی اوقات درباره زمان بندی که برای روز خود دارید مراقب و هوشیار باشید اما بهر حال ممکن است بخواهید این شلوغی و آشفتگی را به پایان برسانید. اگر زمانی احساس کردید که نیاز دارید کمی‌خلوت کنید و تنها باشید کار دلخواه خود را انجام دهید. مراقبت از روح و روان خود بسیار مهمتر از انجام وظایف اجتماعی است. اگر از خودتان مراقبت نکنید دیگر چیزی ندارید که به دیگری پیشکش کنید. پس مراقب خودتان باشید!

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ د ج

تعبیر : امروز ممکن است دیگران از شما انتظارات غیر واقعی داشته باشند، همین رفتارها موجب ناراحتی و خشم شما خواهد شد. نمی توانید همه آن چیزهایی را که دیگران می خواهند در طول یک روز به آن ها بدهید، از این رو بیشتر تمایل دارید که به خواسته های خودتان برسید. یادتان باشد که لذت  های زودگذر اهمیتی ندارند، برای چیزهای با ارزش همیشه باید صبر کنید. این که با دیگران مصالحه کنید در طولانی مدت به نفع همه خواهد بود.

کدخبر: 723667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟