فال ابجد امروز / 23 اسفند + فیلم
حجم ویدیو: 2.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : د د آ

تعبیر ابجد : ایده‌آل‌های رویایی شما آن چنان که دوست دارید در زندگی واقعی‌تان وجود ندارند. در حقیقت،‌ حتی اگر شما یک زندگی پر از عشق و محبت داشته باشید،‌ امروز احساس می‌کنید که نیاز به آزادی بیشتری دارید. نکته جالب این است که اگر شما احساسات و هیجانات خود را بشناسید، از نتیجه آن متعجب و شگفت زده خواهید شد. قبل از اینکه کاملا به فرصت‌ها و موقعیت‌هایی که برایتان بوجود می‌آید واقف نشده‌اید ،‌ وارد آن نشوید و ریسک نکنید.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر ابجد : امروز می‌خواهید کاری را انجام دهید که می‌دانید بعدها ممکن است از انجام دادن آن پشیمان شوید. پس قبل از اینکه به خاطر هوس و تصمیم ناگهانی خود کاری را شروع کنید، خوب همه جوانب آن را بررسی کنید. خوشبختانه، بدون اینکه بخواهید از قانون همه یا هیچ استفاده کنید آنقدر فرصت انتخاب خواهید داشت که مطمئن باشید تصمیم درستی خواهید گرفت. جانب احتیاط را رعایت کردن به شما این توانایی را می‌دهد که به حد کافی از زندگی خود لذت ببرید. مجبور نیستید بدون جلیقه نجات در عمیق‌ترین دریاها بپرید یعنی در واقع لازم نیست در زندگی خود ریسک کنید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر ابجد : شما می‌توانید در رابطه با برنامه و طرح اخیری که داشته‌اید با خودتان فکر کنید، اما شانس با شما خواهد بود چرا که شیوه‌های قدیمی را رها کرده و به شیوه خودتان رفتار می‌کنید. ممکن است بعضی اوقات محیط اطراف و شرایط تان را مقصر بدانید،‌ اما بهتر است کمی راجع به کارهایی که کرده‌اید فکر کنید.احساس می‌کنید که رضایت‌تان از زندگی بسیار کم شده و مایلید که اقدامی فوری انجام دهید. خوشبختانه، تصمیماتی که از روی غریزه می‌گیرید ممکن است امروز سرانجام خوبی داشته باشد. پس سعی نکنید که عقب نشینی کنید.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : د آ د

تعبیر ابجد : ایده‌آل‌های رویایی شما آن چنان که دوست دارید در زندگی واقعی‌تان وجود ندارند. در حقیقت،‌ حتی اگر شما یک زندگی پر از عشق و محبت داشته باشید،‌ امروز احساس می‌کنید که نیاز به آزادی بیشتری دارید. نکته جالب این است که اگر شما احساسات و هیجانات خود را بشناسید، از نتیجه آن متعجب و شگفت زده خواهید شد. قبل از اینکه کاملا به فرصت‌ها و موقعیت‌هایی که برایتان بوجود می‌آید واقف نشده‌اید ،‌ وارد آن نشوید و ریسک نکنید.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر ابجد : امروز برای شما به راحتی روزهای دیگر نیست، به خاطر اینکه شما به گذشته خود چسبیده‌اید و به خاطر این رفتاری که در پیش گرفته‌اید برای تان سخت است که در لحظه حال باشید و جوابگوی اتفاقاتی باشید که برای‌تان رخ می‌دهد. شما به اینکه از زندگی چه می‌خواهید و می‌خواهید به کجا بروید واقف هستید،‌ اما قادر نیستید که اکنون اهداف‌تان را به اجرا درآورید. اجازه ندهید که موانع و تاخیرات شما باعث شود که ناامید شوید و کار نادرستی انجام دهید. اکنون با دقت حرکت کنید. قبل از اینکه تصمیمات غیرضروری بگیرید، دوباره به آن فکر کنید، مطمئن شوید و وقت بیشتری را برای فکرکردن به آن صرف کنید.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ج ب آ

تعبیر ابجد : ممکن است این روزها از آشفتگی که به آن دچار شده‌اید احساس ناراحتی کنید، و به نظرتان هم می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند آشفتگی و تلاطم درونی شما را حل کند. شاید بهتر است که افکار خود را آزاد کنید و به جای اینکه بخواهید مدام شرایط را کنترل کنید اجازه دهید امواج منفی خود به خود بگذرند و شما آرام شوید. وقتی که شما مراقب تعادل شخصیتی خود باشید پریشانی و آشفتگی‌های روحی‌تان ناپدید خواهد شد. سعی نکنید همه شرایط را تحت کنترل خود درآورید آنها را رها کنید. رفتار معقول شما به قدر کافی دوام خواهد آورد و دیگران از رهبری شایسته شما نهایت استفاده می‌کنند.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر ابجد : امروز داشتن ریزنگری در مورد برنامه های روزانه تان به نفع شما تمام نخواهد شد. ممکن است به صورت ناگهانی متوجه شوید که زمان لازم برای انجام تمامی کارهایی که دارید را دست کم گرفته اید و دچار استرس و نگرانی شوید. متاسفانه وقتی از برنامه تان عقب بیفتید جبران این کوتاهی برای شما چندان ساده نخواهد بود. با این حال تسلیم شکست نشوید و هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید. بیشتر محدودیت هایی که احساس می کنید در واقع ساخته و پرداخته ذهن خودتان هستند. تغییر ایجاد کردن در تفکرتان کلید موفقیت شما خواهد بود.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : د د د

تعبیر ابجد : تغییرات حتی اگر در جهت مثبت هم باشند می توانند گاهی حتی برای یک نفر با شجاعت و اعتماد به نفس شما هم ترسناک به نظر برسند. در حال حاضر شما دارید خودتان را برای تغییری بزرگ در زمینه ی حرفه ای و یا در زندگی شخصیتان آماده می کنید و احساس می کنید که از لحاظ روحی و عاطفی آمادگی لازم برای این کار را ندارید. با این همه به شدت به شما توصیه می کنیم که این موقعیت فوق العاده را از دست ندهید. اگر این فرصت را از دست بدهید به احتمال زیاد تا مدت ها و یا حتی تا آخر عمر دچار حسرت و پشیمانی خواهید بود. این تغییرات در بهترین جهت ممکن خواهند بود، پس با آغوش باز آنها را بپذیرید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر ابجد : برخی تغییرات در انتظار شما هستند که شاید خودتان را برای آنها آماده نکرده باشید و حداقل در حال حاضر علاقه ای هم به آنها نداشته باشید، اما چند روز آینده ی شما را تحت تـأثیر قرار خواهند داد و روزهایی نه چندان آرام را برایتان به همراه خواهند داشت. کارهای زیادی هستند که باید انجام شوند و خوشبختانه توانایی فوق العاده ای که در سر و سامان دادن به کارها و مدیریت اوضاع دارید به شما کمک خواهد کرد تا از پس انجام همه ی این کارها به خوبی بربیایید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر ابجد : امروز احساسات شما در آرامش بیشتری هستند و کنترل آنها برایتان ساده تر است. انگار دارید خودتان را با انرژی اطرافتان هاهنگ می کنید. تنها چیزی که باید حواستان را در موردش جمع کنید تردید و دودلی است. وقتی نیاز به تصمیم گیری و اقدام کردن درباره چیزی دارید و در مورد آن مطمئن نیستید، بهترین گزینه ممکن این است که کمی دست نگه دارید و تصمیم گیری های بزرگتان را به روزی دیگر انتقال دهید زیرا در حال حاضر نگرش درست و واضحی نسبت به واقعیت ندارید. به دست آوردن بینشی ناگهانی در مورد خودتان می تواند باعث تغییر دادن اولویت هایتان شود و در مورد این که چه چیزهایی برایتان مهم هستند به فکر فرو بروید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ب د ج

تعبیر ابجد : امروز هم یکی از آن روزهایی است که احساس تردید و عدم اعتماد به نفس در روند پیشرفت برنامه هایتان ایجاد مانع می کند. رمز موفقیت شما این است که تمام گزینه های موجود را به دقت بررسی کرده و خودتان را باور داشته باشید. از توانایی بسیاری که در مشاهده و جمع آوری اطلاعات دارید بهره ببرید و به داده ها و اطلاعات موجود نظم و ترتیب ببخشید. دلتان می خواهد که می توانستید وقت بیشتری را با خانواده و دوستانتان بگذرانید. خوشبختانه امروز می توانید کارهای غیر ضروریتان را کنار گذاشته و وقتتان را به انجام این کار به همان شکلی که خودتان دوست دارید اختصاص دهید. یادتان باشد که گفتیم کارهای غیر ضروری، پس وظایف مهمتان را فراموش نکرده و انجام دهید.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر ابجد : امروز حفظ نظم و ترتیب و منظم نگه داشتن اوضاع برایتان سخت خواهد بود. هر تلاشی از جانب شما مثل سعی برای مرتب کردن اتاقی پر از پر است که یک پنکه در آن روشن کرده باشند. از سخت بودن این تلاش که بگذریم، شما امروز تنبل تر از آن هستید که حال و حوصله تمیز کردن و نظم بخشیدن را داشته باشید. فردا هم می شود این کارها را انجام داد. به خودتان اجازه بدهید که کمی به ذهن و جسمتان استراحت داده و ساعات بعد از تمام شدن کار روزمره تان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد سپری کنید. باتری هایتان را با گوش دادن به موسیقی، خواندن کتاب و یا شرکت کردن در بحث های هنری شارژ کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟