فال ابجد امروز / 2 بهمن + فیلم
حجم ویدیو: 5.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر ابجد : اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از سلامت و تندرستی برخوردار می‌شوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت در کار و معامله سود خوبی نصیب تو می‌شود یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند . اما از کار خود پشیمان می‌شود ، چون غمخوار توست. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد اگر مسافری داری به زودی باز میگردد اگر کسی از نزدیکانت در زندان باشد به زودی آزاد می‌شود. اگر خواسته ای داری به زودی برآورده می‌شود از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر ابجد :ایمانت را قوی کن آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن . به زودی کارهایت سر و سامان می‌گیرد و به مرادت می‌رسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که می‌ترسی، در امان هستی به خداوند توکل کن.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د د د

تعبیر ابجد : نیت خوبی کردی به خواسته و آرزویت می‌رسی. در روزی به رویت گشوده می‌شود وبه سعادت و خوشی دست می یابی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری به آن عمل کن به نفع تو خواهد بود به دیگران اعتماد کنی اما رازت را به هر کس مگو به زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : د ب د

تعبیر ابجد : طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد قدرش را بدان سعی کن به کسی خیانت نکنی ، چون صدمه بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری،از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی. انشاءالله

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر ابجد : نیتت بر آورده می‌شود و آنچه را که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت . اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا تصمیم درستی بگیری.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر ابجد : به زودی گره ی کارت باز می‌شود و به هر خواسته ای که داری میرسی ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده ی شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده میشنوید . اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو خوددار باش و از بدیها پرهیز کن . آنچه را که انتظار داری انشاءالله به زودی به دست خواهی آورد.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : آ د د

تعبیر ابجد : طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی ، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است مراقب باش به دام او گرفتار نشوی . اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت در گیر هستی زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن . همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان می‌شود.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : ج ج د

تعبیر ابجد : طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خودخواهی رسید از چیزی در تشویش هستی به زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر حیله و صدمه زدن به شماست به خداوند توکل کن تا حیله اش برطرف شود رازت را به هر کسی نگو.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : ج آ‌ د

تعبیر ابجد : برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن ، صبر پیشه کن تا به آن برسی . خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش ، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشود ه شود.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما : د ج ج

تعبیر ابجد : گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود . به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاع هستی ، به زودی از او خبری به دست تو میرسد اگر گم شده ای داری ،آن را پیدا خواهی کرد.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : آ ب ج

تعبیر ابجد : به زودی مقصودت بر آورده می‌شود و از غم رها می‌شوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را می‌کنن . از این افراد دوری کن . برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو ، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ب د ب

تعبیر ابجد : به زودی مشکل یا ناراحتیت بر طرف می‌شود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می‌آوری اگر با کسی دعوا و مخاصمه ای داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا میگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 652830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟