فال روزانه شخصی / 3 آذر + فیلم
حجم ویدیو: 10.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد آیا وضعیت اقتصادی شما در حال حاضر باعث احساس نگرانی و سردرگمی شما شده است؟ آیا فکر می کنید کنترل اوضاع دارد از دست شما خارج می شود؟ راستش، به احتمال زیاد شما دارید موضوع را بیش ازاندازه برای خودتان بزرگ می کنید. همه ی حساب ها و صورت حساب ها و هر چیز دیگری که در ارتباط با وضع مالیتان است را مورد بررسی قرار داده و روی واقعیت ها تمرکز کنید و ببینید چه اتفاقی دارد می افتد. اگر اوضاع را به دقت بررسی کنید خواهید دید که وضعیت شما به آن بدی که خودتان فکر می کنید هم نیست. از همه ی اینها که بگذریم امروز روز استراحت شماست، اصلا چرا اینقدر ذهن خودتان را درگیر این مسائل می کنید؟!

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد جلو رفتن با مسئولیتهای منظم و همیشگی روزانه شاید ایده عاقلانه ای باشد، اما شما نباید بیش از اندازه روی کارتان فوکوس کنید. محدود کردن فکرتان و تمرکز کردن روی کار باعث می‌شود فرصت خیلی خوبی که می‌توانستید تجربیات جالبتان را با فرد مورد علاقه تان سهیم کنید را از دست بدهید. پس امروز در حالیکه فضایی را برای اتفاق افتادن فرصتهای خوب ایجاد می‌کنید، در طول روز نیز به خودتان یادآوری کنید که انعطاف پذیری تنها راه اوج گرفتن است!

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز که ماه به طور هماهنگی همراه با ژوپیتر یعنی سیاره فرمانروای شما در سومین خانه تان یعنی خانه اطلاعات قرار گرفته است، شما می‌توانید چیزهای خیلی زیادی از دیگران یاد گرفته و روز فوق العاده ای داشته باشید. اما امروز زمانیکه آرزوی شما برای جمع کردن اطلاعات بیشتر در مورد هر چیزی بی نتیجه می‌ماند، شما نیز نمی‌توانید به راحتی به حرفهای افراد دیگر گوش دهید. اجازه ندهید ناامیدی و یاس جلوی موفقیتان را بگیرد. فقط آرام تر حرکت کنید، تا جایی که می‌توانید بر موانع غلبه کنید و سپس به مرحله بعدی بروید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد شما امروز خودتان را در بهترین لحظه متولدین برج میزان خواهید دید و به تعادل و توازن دست پیدا می‌کنید. اکنون شما قادر نیستید برای اهداف بلند مدت فکرتان را سازمان دهی کنید. پس چه کار باید بکنید؟! آیا باید در مورد موضوع جدیدی مطالعه کرده و یا به سفر کوتاهی بروید؟ شاید انتخاب شما نسبت به کارهای مهمی ‌که می‌توانید انجام دهید خیلی کم اهمیت و پیش پاافتاده باشد. اگر چه باید به محدودیتهای جدید خود اعتراف کنید، اما باید بدانید که زندگی‌تان انگار روی باند پرواز قرار گرفته و آماده اوج گرفتن است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز صبح با انرژی وافری از خواب بیدار می شوید. این حس سبکی فرصتی را برایتان فراهم می کند تا به سلامت فیزیکی خود اهمیت بیشتری دهید. کمی ورزش کنید و سپس یک دوش آب گرم بگیرید. این کار ذهن شما را از مسئولیت ها و تهعدات روزمره دور می کند. نگران کارهایی که برای فرداهایتان باید انجام دهید نباشید. تمرکز شما تنها باید بر زمان حال باشد. به زودی یکی از دوستان تان برای امر خیر نزد شما می آید، خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز یکی از دوستان و اطرافیانتان به یکباره و به طرز عجیبی کم حرف و درون گرا شده است و بی توجهی او نسبت به شما باعث شده فکر کنید که رابطه تان با او در خطر است. نگران نباشید! درست است که دوستتان ناراحت است، اما ناراحتی او به شما ارتباطی پیدا نمی کند و از جای دیگری ریشه می گیرد. ذهن او آنقدر درگیر مشکلاتش است که اصلا متوجه این نیست که شما از رفتار او ناراحت شده اید. کمی به او فرصت بدهید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید دنبال کردن یک برنامه ثابت شاید در ظاهر راه خوبی برای ماندن در یک مسیر باشد، اما می‌تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین اگر دیر به یک قرار ملاقات برسید، این دیرکردن بر کل برنامه‌هایتان تاثیر گذاشته و باعث آشفتگی و به هم ریختگی کارهایتان می‌شود. و عجیب تر اینکه نگرانی کمتر و انعطاف پذیری بیشتر در طول روز به زودی شما را از این چرخه آشفتگی نجات می‌دهد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد امروز دلتان نمی خواهد که هیچ کسی از آنچه در دلتان می گذرد با خبر باشد و ترجیح می دهید احساساتتان را با کسی در میان نگذارید زیرا فکر می کنید حرف زدن در مورد احساساتتان می تواند برایتان دردسرساز شود ولی اگر اینقدر در مورد افکار و برنامه هایتان سری برخورد کنید از نظرات نزدیکانتان که ممکن است خیلی موثر باشند نیز محروم خواهید شد. اگر حقایق را از دیگران مخفی کنید به مرور زمان آنها نیز همین کار را خواهند کرد. وقتی در مورد آنچه در قلب و ذهن تان می گذرد با نزدیکان تان حرف بزنید آنها با خوشحالی به همفکری با شما خواهند پرداخت و راز دل خود را نیز با شما در میان خواهند گذاشت.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که امروز دوستان شما در حالی که برای تصمیم گیری تنهایتان می‌گذرانند، برایتان هم منبعی از پشیبانی و دلگرمی ‌و هم ثبات و سرسختی هستند. اما شما درحالیکه یک لحظه احساس می‌کنید بهتان زور می‌گویند و لحظه دیگر خویشتن داری پیشه می‌کنید، مشکلاتی را نیز تجربه می‌کنید. وقتی که فهمیدید این اجبارها صرفا از بخشهای متفاوت شخصیتی خودتان نشات می‌گیرند، چمشهایتان را باز خواهید کرد تا ببینید چگونه این تناقضهای شخصیتی‌تان می‌توانند با مسالمت در وجود شما منزل گزینند.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که امروز اطلاعاتی به به دست تان می رسد اما مراقب باشید زیرا که ممکن منبع موثقی نداشته باشند. خلاقیت امروز شما به اوج خود رسیده و توانایی هایتان، چه از نظر فیزیکی و چه از نظر ذهنی بالا رفته است. به همین دلیل نباید ساکن بنشینید. بهتر است از خانه بیرون بروید و رویاهایتان را دنبال کنید. هنگام صحبت کردن با دیگران خیلی خشک و بی احساس رفتار نکنید زیرا ممکن است تاثیرات لازم را بر دیگران نگذارند. اگر می خواهید در جمع دیگران به چشم آیید، باید زبانی شیرین داشته باشید تا بتوانید دیگران را به سمت خود جذب کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز ایده های زیادی برای انجام پروژه های خلاقانه و هنری مختلف به سرتان می زنند، اما ایده هایتان خیلی کلی و مبهم هستند و هیچ نظری در مورد جزئیات آنها ندارید. بهترین کاری که امروز می شود بکنید این است که یک لیست از این ایده های نبوغ آمیز تهیه کنید تا بعدا بتوانید به آن رجوع کنید؛ فکر نکنید که مجبور هستید همین امروز دست به کار شده و شروع کنید. در واقع بهتر است حتی اگر احساس آمادگی می کنید هم چند روزی دست نگه دارید تا این ایده ها در ذهنتان به بلوغ برسند و بهترین ها را از بین آنها انتخاب کنید؛ پس کمی صبور باشید. امروز وقتتان را به خانه و خانواده اختصاص داده و هر چقدر دلتان می خواهد استراحت کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد امروز احساس می کنید حواس کسی که دوست دارید جای دیگری است و به شما توجهی ندارد. مواظب باشید در مورد او پیش داروی نکنید و بلافاصله برای خودتان اینطور نتیجه گیری نکنید که حتما شخص دیگری در قلبش جای شما را گرفته است. به احتمال زیاد این حواس پرتی و بی توجهی عشقتان به مسائل و مشکلاتی که در راه رسیدن او به اهدافش قرار دارند مربوط می شود و ارتباطی به شما ندارد. سعی کنید با رفتار منطقی و همراه با آرامش خود او را تشویق کنید که مشکلش را با شما در میان بگذارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 630859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟