فال روزانه شخصی / 6 آبان + فیلم
حجم ویدیو: 10.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است در حال حاضر از سرنوشتی که در انتظارتان است اطمینان نداشته باشید، با این حال تردیدی که احساس می کنید مانع ادامه دادن راهی که در پیش گرفته اید نخواهد شد. شاید در ابتدای کار ندانید دقیقا چه برنامه ای دارید، ولی با گذشتن اندکی از روز با آگاهی بیشتری قدم برخواهید داشت و نقشه هایتان در ذهنتان مجسم خواهند شد. اعتماد کردن به ندای قلبتان به شجاعت نیاز دارد، به ویژه این که آنها در حال حاضر با واقعیتی که دارید می بینید مطابقت ندارند. با این حال در پیش گرفتن راهی که خودتان فکر می کنید درست است در حال حاضر بیشتر از دنبال کردن راه دیگران برایتان موفقیت به ارمغان خواهد آورد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد امروز دوست هایتان روی حضور شما در جمع خود و به وجود آوردن جوی خوشایند در مهمانی های دوستانه حساب کرده اند. با این حال قبل از این که بتوانید به جمع آنها بپیوندید و در کنار آنها ساعاتی خوش را بگذرانید باید کارهای نیمه تمام خود را به انجام برسانید. شاید بعد از تمام شدن کارهایتان ترجیح بدهید که به جای بیرون رفتن و وقت گذرانی با دیگران در خانه بمانید و استراحت کنید. اگر واقعا همین را می خواهید نگذارید دیگران شما را به انجام کاری که دوست ندارید مجبور کنند. شما این حق را دارید که از بعدازظهر روز تعطیلتان همان طوری که خودتان دلتان می خواهد استفاده کنید و مجبور هم نیستید به کسی جواب پس بدهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز تبدیل شدن به فردی محافظه کار و مسئولیت پذیر در گروهی که عضو آن هستید برایتان کار آسانی است. شما اخیراً می خواسته اید که خصوصیات جدید خودتان را کشف کنید، اما اکنون شما ترغیب شده اید که به پیشرفتی بزرگ نائل بشوید. شروع کنید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، اگر فکر می کنید که هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید از هدفهایتان دور می شوید، پس برنامه هایتان را به مسیری مستقیم هدایت کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز روز تعطیلی شماست حتی اگر کاری برای انجام دادن داشته باشید اما دنبال راهی هستید که دوستان تان را نیز درگیر کار کنید. خوشبختانه شما این کار را آنقدر خوب انجام می‌دهید که برای دیگران خوشایند به نظر می‌رسد و از رهبری شما استقبال می‌کنند. واقعا مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید؛ این کار یک همدلی تقسیم شده است که امروز را تبدیل به یک روز به یاد ماندنی می‌کند.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز ممکن است آنقدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌ های روزانه خود را نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا به عنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد شما دوست ندارید کارهایتان را به همان روش قدیمی و خسته کننده انجام دهید و دوست دارید برای انجام هر کاری روش جدیدی پیدا کنید. ولی متاسفانه دیگران اشتیاق چندانی نسبت به این تغییرات نشان نمی دهند و روح سرکش شما را مورد حمایت خود قرار نمی دهند. درست است که با همکاری دیگران کارها بهتر انجام می شوند، ولی اگر می بینید آنها تمایلی به همکاری با شما نشان نمی دهند خودتان به تنهایی اقدام کنید. این طوری آزادی بیشتری دارید و وقتی تنهایی به هدف هایتان برسید هم لذت بیشتری از به دست آوردن آنها خواهید برد. شما از آن آدم هایی نیستید که به راحتی عصبانی شوید، پس به مشکلات پیش پا افتاده اجازه ندهید شما را نسبت به عشقتان خشمگین کنند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید رابطه عاطفی شما دچار تلاطم شده است و کمی نگران به نظر می رسید اما بهتر است صداهایی که در سرتان مدام تکرار می شود را آرام کنید. در این شرایط کلاس های یوگا می تواند به کمک تان آید. نفسی عمیق بکشید و به این فکر کنید که هیچ چیزی در این دنیا ارزش غم خوردن ندارد و همه چیز زودگذر است. این مشکل نیز گذرا است و شما به زودی به روزهای خوش خود باز خواهید گشت و دوباره به زندگی خواهید خندید. اگر به شخصی علاقمند شده اید، بهتر است دست از خیالپردازی بردارید و در واقعیت احساسات خود را بیان کنید. نگران نباشید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید و به بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که ممکن است امروز به دلیل تجمع تعداد زیادی از سیاره‌هایی در نشان تان برایتان بسیار سخت باشد که به احساسات خود اعتماد کنید ولی دیگران از این تجمع نجومی‌ بیشترین استفاده را می‌کنند و اوقات بهتری دارند اما شما با صدای سرکش درونی خود که به شما یادآوری می‌کند چگونه زندگی تان را نامتعادل کنید درگیر هستید. شما به خودتان اجازه می‌دهید که عقل تان به قلب تان دستور دهد که چه کار باید بکنید. نادیده گرفتن آرزوهایی که این روزها دارید کار جالبی نیست. پس قبل از اینکه حرکت تان را شروع کنید اول خوب فکر کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که شما می‌توانید به طرف یک نقطه عطف نسبتاً مهم بروید، اما شما هنوز می‌خواهید باور کنید که می‌توانید همه کارها را مثل قبل ادامه دهید. حقیقت این است که همه چیز امروز باید تغییر کند، شما برای مدیریت کردن این فشار توانایی دارید، اما احساسات شما آنقدر شدت می‌یابند که شما نمی‌توانید جلوی آنها را بگیرید. تمام افرادی که به نوعی گرفتاری دارند به جای جبهه‌گیری در مقابل ناشناخته‌ها اگر آنها را با آغوش باز پذیرند، زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که بودن بین بقیه چیزی است که امروز به آن نیاز دارید. حتی اگر ظرفیت این را داشته باشید که تنهایی کار کنید، بودن در میان یک گروه می‌تواند بر حس امنیت و آرامش شما بیفزاید. شما در این فکر هستید که آیا نظرات تان را با افراد هم فکر در میان بگذارید و یا اینکه همکارانتان را در اهداف مشترک سهیم کنید یا نه؟! ملحق شدن به تلاشهای گروهی امری ستودنی و قابل احترام است، اما مسیر پیشرفت خود را از دست ندهید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد شما دلتان می‌خواهد سبک و روش خود را داشته باشبد و هم اکنون صبرتان تمام شده است. شما احساس می‌کنید خیلی سخت مبارزه کرده‌اید و فقط نتایج پیچیده‌ای برای نشان دادن تلاش‌ هایتان حاصل شده است. تسلیم شدن بهتر از ادامه دادن این جنگ پوچ و بی فایده است، اما مواظب باشید شکست خوردن باعث بیدار شدن خشم و عصبانیت در وجودتان نشود. اگر هنوز فرد ناموفقی هستید، دوباره شروع کنید، آستین‌هایتان را بالا زده و گذشته را فراموش کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟