فال روزانه شخصی / 2 آبان + فیلم
حجم ویدیو: 7.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما صبح که از خواب بیدار می شوید به جای این که کمی در این روز تعطیل به خودتان استراحت بدهید طوری رفتار می کنید که انگار امروز آخرین روز دنیاست و هر ار انجام نشده ای که دارید را باید پیش از به پایان رسیدن روز انجام دهید. در واقع این تعطیلات کمی برای شما طولانی و خسته کننده شده و ترجیح می دهید به روال عادی زندگیتان برگشته و اهداف مهمی که دارید را دنبال کنید. با این حال اگر به خودتان بیش از اندازه فشار بیاورید انرژیتان خیلی زود به پایان می رسد و نمی توانید تمام برنامه هایتان را عملی کنید، گذشته از آن، فردا هم احساس خستگی خواهید کرد و هنوز هفته شروع نشده آرزوی پایان آن را خواهید داشت.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد امروز فکر شما آنقدر درگیر آینده شده است که به سختی می توانید در زمان حال و دنیای واقعی حضور داشته باشید. شما با چنان شور و شوقی دارید به آینده ی خود فکر می کنید که از آنچه در اطرافتان می گذرد غافل شده اید و تمام برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید را فراموش کرده اید. با این حال اگر کار مهمی برای انجام دادن داردی بهتر است خیال پردازی را کنار گذاشته و روی کارتان متمرکز شوید. اگر قلبتان امروز چیزی بخواهد حتی با وجود ترس ها و نگرانی هایی که حس می کنید مغزتان به هیچ عنوان نخواهد توانست آن را محدود کند. نیازهای برآورده نشده تان سر راه احساس خوشبختی شما قرار گرفته اند و نمی گذارند از شرایط فعلیتان راضی باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد شما فکر می کنید برنامه هایی که برای خودتان در نظر گرفته اید هیچ عیب و نقصی ندارند و شما را حتی زودتر از آنچه در ابتدا فکر می کرده اید به مقصد خواهند رساند. با این حال ممکن است آنقدر از خودتان و نقشه هایتان مطمئن باشید که محدودیت هایتان را در نظر نگیرید و مسئولیت هایی بیش از حد توانتان را به عهده بگیرید. جلوی خودتان را بگیرید و تعهدات اضافه قبول نکنید تا خدای نکرده به شأن و اعتباری که در نزد دیگران دارید لطمه ای وارد نشود. قبول نکردن انجام یک کار خیلی بهتر از آن است که قولی بدهید و بعد به آن عمل نکنید. امروز بهتر است زیاد سر چیزهای کوچک بحث نکنید، چون خیلی راحت به دعواهای اساسی تبدیل خواهند شد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز نسبت به همیشه به همه چیز با خوش بینی بیشتری نگاه می کنید، ولی این موضوع می تواند یک جنبه منفی نیز داشته باشد و باعث شود نتوانید فرق بین حقیقت و خیال پردازی را به خوبی درک کنید. این خوش خیالی ممکن است باعث شود فکر کنید وقت زیادی برای به انجام رساندن کارها و وظایفتان دارید و شما را در خواب خرگوشی فرو ببرد. البته که باید از روز تعطیلتان لذت ببرید، ولی نباید از کاهایی که به عهده تان هستند هم غافل شوید. شما همیشه سعی می کنید که در رفتارهایتان منطقی عمل کنید، ولی احساسات شدیدتان امروز مانع رویکرد منطقیتان شده است؛ همه خوب می دانند که عشق کور است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شما با اراده ی محکمی به دنبال رسیدن به اهداف خود هستید، اما نمی توانید تصمیم بگیرید کدام یک از اهدافتان ارزش زحمت و تلاش بیشتر را دارند. پیش از هر کاری اهدافتان را بر اساس ارزش هایتان اولویت بندی کنید و پس از آن به ترتیب اولویت هایتان پیش بروید و تا زمانی که پیشرفت را احساس نکرده اید دست از تلاش برندارید. شما امروز خواهید توانست با مشکلات خود با اعتماد به نفس مواجه شوید؛ شاید دیگران شما را به داشتن اعتماد به نفس کاذب متهم کنند، ولی آنها کاملا در اشتباهند. پذیرفتن ترس ها و ضعف هایتان به شما کمک خواهد کرد تا شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته و از این دریای طوفانی نجات یافته و پیروز میدان شوید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد هرچند که امروز در مسیر رسیدن به خواسته هایتان با مشکلات و موانعی روبرو خواهید بود، اما هیچ یک از این مسائل شما را دلسرد نخواهند کرد و با چند مشکل کوچک به راحتی از میدان به در نخواهید شد. در واقع شما هیچ علاقه ای به شکست خوردن ندارید و این مشکلات باعث می شوند با عزم و اراده ای محکمتر از قبل به سوی هدفتان گام بردارید. با این حال باید مواظب باشید مثبت اندیشی بیش از اندازه و یا بهتر بگوییم ساده اندیشی به ضررتان تمام نشود. به جای این که فقط نقاط قوت برنامه هایتان را در نظر بگیرید بهتر است با دقت بیشتری نگاه کنید تا نقاط ضعف و مشکلات احتمالی را هم ببینید و برطرف کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید امروز سعی کنید به جای یک گوینده، یک شنونده خوب باشید. شما در میان صحبت هایتان را اطرافیان با واقعیات زیادی روبه رو خواهید شد که متعجب تان خواهد کرد. اما زود تصمیم نگیرید و بگذارید همه چیز به شما ثابت شود. از این که مدام خصلت واقعیتان را از دیگران پنهان کنید، خسته شده اید اما امروز قدرت و اعتماد به نفس لازم را پیدا می کنید تا خود واقعی تان را نشان دهید. نگران نباشید دیگران نیز از شخصیت شما استقبال خواهند کرد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد امروز تعهد عشقی تان را خیلی جدی گرفته اید و می خواهید عقایدتان را با کسی که به شما گوش خواهد کرد در میان بگذارید. اما در طالع شما ماه بازتابنده به سومین خانه ی شلوغ روابط و معاشرت ها وارد می شود و می تواند زمانی که بقیه شما را از مسیر اصلی منحرف می کنند به این جریان های متضاد نظم و ترتیب ببخشد. الآن مسیر حرکت تان را تغییر ندهید؛ فقط برای مدتی سعی کنید با چشم بسته عمل کنید. سرسپردگی تزلزل ناپذیرتان شما را سریع تر از آن چه فکرش را می کنید به اهداف تان نزدیک تر خواهد کرد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که سعی کنید امروز بیش از همیشه فعال باشید و تمرکزتان را بر کارهایی که انجام می دهید، بگذارید. رویاهای شما هیچ اهمیتی برای دیگران ندارند بنابراین آنها را برای خود نگه دارید. برای این که حال تان به بهترین شکل تغییر کند، به دل طبیعت بروید و درختان و گلها را با دست هایتان لمس کنید. پیشنهاد می کنیم زود در دام عشق نیافتید، به خصوص در چنین روزی. شاید این طور تصور کنید که نیمه گم شده خود را یافته اید اما سعی کنید قبل از هر تصمیم و قول و قراری خوب فکر کنید و جوانب مختلف را در نظر بگیرید. از آنچه در زندگی دارید، لذت ببرید و خودتان را با مشکلات کوچک درگیر نکنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که امروز شما اصلا علاقه ای به این که راه های جدید را امتحان کنید ندارید و حتی اگر به شما گفته شود که این راه میانبر است و شما را زودتر به خواسته هایتان می رساند هم نمی توانید به راحتی به ناشناخته ها اعتماد کنید. امروز ایجاد تعادل بین رویاهایتان و مسئولیت هایی که د ر رابطه عاطفیتان دارید کار مشکلی خواهد بود. شما معمولا بدون هیچ تاخیری به تعهدات خود عمل می کنید، ولی در حال حاضر احساسات درونیتان و دغدغه های فکریتان مانع تمرکز ذهنی لازم برای رسیدگی مناسب شما به تعهدات قبلیتان شده اند. در حال حاضر نباید هیچ تغییرات عمده ای ایجاد کنید، بهتر است کمی این وضعیت را تحمل کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شما دوست دارید توانایی هایی که دارید و نقشی که در زندگی اطرافیانتان و یا پیشرفت یک هدف دارید را بزرگ نمایی کنید، اما حتی اگر خودتان هم بخواهید این باور را در ذهن دیگران بگنجانید در انجام این کار چندان موفق نخواهید بود. در واقع حرف هایتان می توانند نتیجه ای کاملا برعکس آنچه انتظار دارید را برای شما به همراه داشته باشد. بهتر است به جای حرف زدن با عملکردتان نشان بدهید که تا چه حد می توانید مهم و تأثیرگذار باشید. در هر صورت بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که سرتان به کار خودتان باشد و نه به قضاوت های دیگران در مورد خودتان اهمیت بدهید و نه در مورد آنها قضاوت کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد شما امروز از وقت گذراندن با افرادی که شهامت کنار گذاشتن مسئولیت هایشان برای بودن در جمع را داشته اند لذت می برید. شما هم دلتان می خواهد به مرحله ای برسید که بتوانید مثل آنها از مسئولیت های دست و پا گیری که دارید فرار کنید و وقتتان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد بگذرانید. بهتر است امروز به فکر عملی کردن این ایده ی خود نباشید، چون به احتمال زیاد تا فردا نظرتان عوض خواهد شد. احساساتی که برای مدت ها مخفی کرده بودید امروز ناگهان سربرخواهند آورد و راهی برای بروز خواهند یافت، اما این حس آزادی زیاد طول نخواهد کشید. بهتر است مواظب باشید این حس آزادی شما را به بی مسئولیتی در مورد رابطه عاطفیتان سوق ندهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟