فال روزانه شخصی / 29 مهر + فیلم
حجم ویدیو: 7.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد امروز حتی اگر تمام توان خود را بکار بگیرید هم نمیتوانید برای همه نقش آچار فرانسه ایفا کنید. درست است که دوست دارید مورد تشویق و تحسین دیگران قرار بگیرید، ولی نباید بگذارید این کارها مانع رسیدگی شما به مسئولیت های شخصیتان شوند. اگر دیدید که زیادی گرفتار شده اید خیلی زود خروج اضطراری را پیدا کرده و عقب نشینی کنید. در طول هفته به اندازه کافی سرتان شلوغ بوده است، حالا که آخر هفته از راه رسیده است دردسر اضافی برای خودتان نخرید و به کارهای شخصی رسیدگی کنید. عشقتان از شما انتظار دارد که حداقل آخر هفته تان را به او اختصاص بدهید و با او وقت بگذرانید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد امروز ممکن است یک احساس ناراحت کننده به سراغ تان بیاید و نتوانید آن را از بین ببرید. اگرچه معمولاً سرخوش هستید ولی احساس می کنید همه چیز جور دیگری شده است و آن طور که همیشه بودید دیگر با احساس کنونی تان جور درنمی آید. به نظر می رسد که این یک مشکل بیرونی باشد، اما یک بررسی دقیق تر مشخص می کند که این ناهماهنگی احساسی به ترس های شما برمی گردد. اگر رویکردتان را تغییر دهید، اوضاع بهتر خواهد شد‌‌.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز ذهنتان آنقدر از انواع و اقسام افکار مختلف پر است که نمی توانید کدام به دردبخور هستند و کدام بی فایده. دوست دارید تمام روابط خود با دیگران را مورد بررسی قرار داده و با هر کسی که مشکلی دارید آن را حل کنید، ولی بد نیست اول به این فکر کنید که آیا این رابطه اصلا برای شما اهمیتی دارد و به ادامه آن نیاز هست؟ اتفاقاتی اطراف را برای خودتان نکرده و سعی نکنید جلوی آنها را بگیرید زیرا دقیقا نتیجه برعکس خواهد داد. چرا به کسی که این همه به شما ابراز علاقه می کند یک فرصت نمی دهید؟ شاید این همان عشقی است که مدت ها در انتظارش بوده اید؟

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد در حال حاضر از لحاظ عاطفی بسیار حساس شده اید. ظاهرتان چیزی نشان نمی دهد و به نظر دیگران آرام هستید ولی درونتان طوفانی برپاست. به جای این که خودتان را با حرف ها و افکاری که دارند دیوانه تان می کنند آزار دهید رازتان را با کسی که به او اطمینان کامل دارید در میان بگذارید. نشان دادن ضعف ها و نگرانی هایتان برای شما اصلا خوایند نیست و باعث وحشت شما می شود، ولی وقتی آنها را با فرد مورد اعتمادی در میان بگذارید تازه خواهید فهمید که چه تجربه خوبی می تواند باشد و با بیان کردن آنها خواهید فهمید بسیاری از این افکاری که آزارتان می دهند توهمی بیش نیستند.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز احساسات تان بسیار آشکارند و باعث می شوند که آسیب پذیر به نظر برسید. ممکن است حساسیت خود را انکار کنید و از این مساله ی مهم کناره بگیرید. ولی وقتی این راهکار غیر منطقی را با دیگران در میان بگذارید، راه حل دیگری خودش را نشان می دهد. یکباره می فهمید که دیگر نیازی نیست که احساسات تان را پنهان کنید، قدرت درونی تان آن چنان خواهد درخشید که همه آن را درک می کنند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز برنامه های فراوانی که در محل کارتان برای انجام دادن دارید و پیچیدگی کارها باعث دلهره و نگرانی شما شد اند. به اندازه کافی به این طرف و آن طرف دویده اید و امیدوار هستید که هر چه زودتر اوضاع به وضعیت عادی بازگردد. دلتان یک زندگی بی دغدغه و نگرانی مثل گذشته ها می خواهد، ولی برای فرا رسیدن این روزها باید کمی صبر کنید. اگر فکر می کنید تغییراتی باید در برنامه هایتان ایجاد کنید دست به کار شوید، ولی اهداف دراز مدت خود را تغییر ندهید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید امروز اطرافیان، دوستان و همکارانتان با تغییر عقیده دادن های مکرر خود کاسه صبر شما را لبریز کرده اند. آنها هرلحظه یک چیز می گویند و شما نمی دانید به کدام ساز آنها باید برقصید. شما نسبت به این وضعیت آشفته بسیار حساس هستید و این باعث بهم ریختن تمرکزتان خواهد شد. با این حال خودتان را از کسانی که به شما و نظرات صادقانه تان نیاز دارند دور نکنید. یادتان باشد که اگر همین قدر که حرف می زنید به حرف های دیگران گوش بدهید میبینید که آنها هم چیزهایی برای یاد دادن به شما دارند و ممکن است حرف های با ارزشی بزنند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد امروز حالتی دوگانه دارید، یعنی ممکن است همان طور که خیلی مصمم و با اراده عمل می کنید، در همان لحظه احساس شک و تردید هم به سراغ تان بیاید. سیاره ی کلیدی شما که زهره است تحت فشار شدید از سوی زحل قرار گرفته است، در نتیجه ممکن است برای مدت کوتاهی احساس تنهایی کنید و حتی استحقاق عشق را هم نداشته باشید. خوشبختانه زهره پیوند سه گانه ای با مریخ پرانرژی نیز برقرار می سازد و به شما قدرت می دهد تا بر شک و تردید درونی تان غلبه کنید. وقت گذراندن با دوستان باعث میشود تا حس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که امروز صحبت کردن راجع به جاه طلبی ها و اهدافتان با دوستان نزدیک سرگرمی لذت بخشی برایتان خواهد بود. با وجود این که احساساتتان در حال حاضر ثبات چندانی ندارند، ولی این حالت تأثیری روی جهت گیری های کلیتان نگذاشته و خیلی خوب می دانید در چه مسیری دارید پیش می روید و نقشه اصلیتان را بهم نریخته اید. امروز بهتر است برای اهداف بلند مدت برنامه ریزی نکنید، ولی می توانید در عالم رویا سناریوهای ایده آل گرایانه برای آینده تان بنویسید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که مجموعه کلماتی که امروز به کار می برید ممکن است صریح باشند و حتی خیلی سرد و خشک عمل کنید، اما شاید خودتان فکر کنید که این کارها را از روی مهربانی انجام می دهید. شاید حتی آگاه نباشید که امروز چه قدر قدرت دارید. همین که لحن تان را ملایم تر کنید کافی است تا تاثیر مثبتی بگذارید. تا زمانی که خیلی دیر نشده دست به کار شوید؛ تمرین کنید تا آگاهانه با لطافت بیشتری عمل کنید و بتوانید روابط هماهنگ تری را به وجود آورید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز قبل اینکه بدانید مقصد دقیق شما کجاست، از خواب بیدار میشوید و میبینید بیرون در ایستاده اید. کمی بعد ممکن است احساس کنید که لازم است به عقب برگردید و مسیرتان را مجدداً ارزیابی کنید. غریزه می گوید چیزی اشتباه شده است و کار درست اطمینان به غریزه اتان است. بد نیست کمی از روابط اجتماعی دوری کنید تا این که آماده ی برقراری رابطه شوید. تغییری را که در درون تان اتفاق افتاده است خیلی بزرگ نکنید؛ فقط بگذارید همه بدانند که این عدم اطمینان کنونی خیلی طول نمی کشد و حتی قبل از این که کسی متوجه شود دوباره مثل قبل خواهید شد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است امروز احساس کنید که همه چیز بیش از آن چه باید طول می کشد؛ هر چه تلاش می کنید می بینید که باز کارهای زیادی هست که عقب مانده. به خودتان نگرانی راه ندهید، زیرا مهلت کنونی تان انعطاف پذیرتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. قبل از تغییر چیزی، وضعیت کنونی را برای سایرین توضیح دهید. رسیدن به یک راه حل عملی می تواند تمامی این فشار را از میان بردارد. خوشبختانه می توانید با مشورت کردن از همان گام های اولیه مشکلات را حل کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟