فال روزانه شخصی / 24 مهر + فیلم
حجم ویدیو: 10.00M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد این ماه مشکل اصل شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد این شروع عالی برای این ماه است چرا که شما دارای روحیه ای گرم و پرانرژی هستید. همواره در حال لبخند زدن هستید و برای هر کسی که در مسیر راهتان قرار بگیرد کلام زیبایی به زبان خواهید آورد. ممکن است شخصی را بینید که تجربه فراوانش از زندگی، شما را شیفته خود کرده و شما را تحریک می کند تا بخواهید بیشتر بدانید.هم چنین تصور یک برنامه ریزی برای یک تجمع ویا تعطیلاتی که پیش رو دارید، آن قدر خوب و لذت بخش است که نمی توان از وسوسه آن خلاص شد پس شروع به برنامه ریزی کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد شاید امروز به دلیل اینکه اهدافتان عملی نشده‌اند با خودتان درگیر باشید. اکنون خیلی اصرار دارید که به زندگی خود معنا ببخشید اما این تصمیم الزاماً شما را به این هدف نمی‌رساند. از بدشانسی، نمی‌توانید فقط این راه را در پیش بگیرید زیرا شما وظایف مالی‌ای دارید که باید به آنها بپردازید. اگر مجبور شدید که مدت بیشتری به این نوع زندگی ادامه بدهید ناامید نشوید ، بالاخره زمان اینکه زندگی شما هم تغییر پیدا کند فرا می‌رسد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند،‌ اما بهترین کاری که امروز می‌توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد،‌ یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می‌تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز خیلی سریع از دنیای حقیقی فاصله گرفته و در عالم فکر و خیال فرو می روید. رویاهایتان آنقدر نزدیک و قابل لمس به نظر می رسند که می خواهید هرچه سریعتر خودتان را به آنها برسانید. کمی به خودتان فرصت داده و به ذهنتان اجازه دهید به این سفر خیالی به دنبال رویاهایش بپردازد. به وقتش خودتان پایتان را روی زمین گذاشته و در عالم واقعیت به دنبال خواسته هایتان راه خواهید افتاد. بادهایی شروع به وزیدن کرده اند که به زودی ابرهای سیاه مشکلات را از بالای سرتان دور خواهند کرد، بهتر از این چه می خواهید؟ برای کسانی که دوست دارید وقت صرف کنید و به حرف هایشان گوش کنید. بگذارید بدانند که برایتان اهمیت دارند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد بصیرت و رویکرد تحسین برانگیزی که نسبت به کارتان دارید برای شما امتیازات قابل توجهی نزد مقامات مافوقتان به وجود خواهد آورد. با وجود این که رئیستان شما را در حال حاضر به عنوان یکی از نیروهای کار با ارزش خود به حساب می آورد بهتر است مواظب حرف ها و کارهایتان باشد و موقعیت خود را با اشتباهات غیر حرفه ای از بین نبرید. هرچقدر بیشتر حرف بزنید احتمال خرابکاریتان بیشتر خواهد بود، تا می توانید از زدن حرف های بیهوده خودداری کنید. هر حرفی که می شنوید را باور نکنید، اگر چیزی زیادی خوب به نظر می رسد احتمالا یک جای کار ایراد دارد؛ پس منطقتان را در نظر بگیرید و تسلیم هوس های بچگانه نشوید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید نباید فکر کنید که چون از تغییر بدتان می آید بنابراین شرایط را ناآرام می کند. چه باور کنید و چه نکنید در ظاهر همه چیز به خوبی پیش می رود. حتی شاید بهتر از آن چیزی که خودتان فکر می کنید. کلید موفقیت در تلاش های شما این است که به فشارهایی که سعی دارند همه چیز به زور اتفاق بیفتد اهمیت ندهید و سعی نکنید خیلی زود شرایط را کنترل کنید و به آن نظم و ترتیب بدهید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد شاید خودتان احساس کنید که در زندگی خانوادگیتان تعادلی نسبتا پایدار ایجاد کرده اید، ولی امروز مشکلات عاطفی ممکن است به صورت ناگهانی شما را غافلگیر کنند. ولی ممکن است عکس العمل شما نسبت به این وضعیت خیلی غافلگیر کننده تر از خود این مشکل باشد. قبل از این که بخواهید عکس العملی نشان دهید که بعدا از انجام آن پشیمان شوید، از یک تا ده بشمارید و نفس های عمیق بکشید تا کنترل احساس و رفتار خود را در دست بگیرید. در غیر این صورت با دست خودتان مشکلاتی بزرگتر برای خود خواهید ساخت. در مورد چیزهایی که از لحاظ فیزیکی و یا روانی شما را آزار می دهند با افراد مورد اعتماد خود صحبت کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که درحالیکه شما در زندگی تان پیشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! سیاره تان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز شما در حالتی بسیار دراماتیک هستید و مایلید که از یک تپه کوچک، یک کوه بسازید. اگر با خودتان صادق باشید، تصدیق می کنید که شما راجع به مطلبی در حال غلیان هستید و به دنبال راه چاره ای برای خلاصی از آن می باشید، زندگی بسیار ساده تر است اگر کمی خونسردی و آرامش خود را حفظ کرده و هر مسئله کوچک را تبدیل به یک حادثه بزرگ نکنید.با این وصف، شما راجع به مسئله مالی همیشه جوش می آورید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد شما گاهی در تنهایی بهترین عملکرد ممکن را از خودتان نشان می دهید، و اکنون حتی بیشتر از وقت های دیگر دلتان می خواهد در دنیای درونیتان فرو بروید. رفتار غیر متعهدانه یکی از اطرافیانتان شما را امروز به چنان خشمی دچار خواهد کرد که شاید حتی نتوانید آن را به زبان بیاورید. متاسفانه مخفی کردن احساسات و سرکوب آنها نتایجی منفی برای شما خواهد داشت، پس بجای این که خودتان را کنار بکشید و سکوت کنید حرفتان را به زبان بیاورید. با وجود آن که هنوز مسائل حل نشده ای در رابطه عاطفیتان وجود دارند دلتان می خواهد خودتان را قانع کنید که مشکلی جدی در رابطه تان وجود ندارد و همه چیز روبراه است. پیش از آنکه دیر شود با مشکلتان روبرو شوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟