فال روزانه شخصی / 14 مرداد ماه + فیلم
حجم ویدیو: 5.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد وقت جبران فرصت‌های ازدست‌رفته است. سعی کنید در روند زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد بزودی به هر آنچه که در آرزویش هستی دست میابی اما درصورتی که از راه ناتواب و حرام اقدام به کاری نکنی زیرا پول حرام بر تو نمی سازد و زندگیت را نابود میکند.خداوند همواره ناظر توست پس مراقب باش که چه اعمالی انجام میدهی.اگر نملزهایت را بخوانی بسیار موفق تر خواهی بود و پروردگار بر تو نظر بسیار خواهد کرد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد اگر هم اکنون اقدام به هیچ کاری نکن بسیار به صلاح توست زیرا بخت با تو یار نیست و دست به هرکاری بزنی شکست خواهی کن اگر کمی صبور باشی این شرایط برطرف خواهد شد انشالله.همواره از دوستان بدطینت که تو را به انحراف می کشانند دوری کن و به پدر و مادرت بسیار نیکی کن تا دعای خیر آنها بدرقه راهت باشد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد که خداوند در این امری که درنظر داری تو را یاری خواهد کرد چراکه به بسیاری از نیازمندان خیر و منفعت می رسانی پس تا میتوانی در این امر تعجیل کن.اگر قصد شراکت داری بهتر است کمی مراقب باشی تا در دام افرادی بدطینت و سواستفاده گر نیفتی.اگر دلت سفر میخواهد برو و خانواده ات را هم با خودت همراه کن.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد بخت و اقبالت بلند است است و سعادت و خوبختی بسیاری در آینده خواهی داشت پس تشویش بیهوده نداشته باش و به خداوند ایمان داشته باش.کسی سعی می کند که تو را بی آبرو کند و برای تو رسوایی بوجود بیاورد اما نترس که خداوند حیله او را به خودش بازمی گرداند و دستش را رو می کند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد آرزویی که داری برآورده می شود اما درصورتی که از تنبلی و کاهلی بدور باشی زیرا رسیدن به آیت امر احتیاج به تلاش و کوشش فروان دارد. از یاد خدا غافل نباش و در نمازهایت کاهلی نکن زیرا هرچه مشکل و گرفتاری که داری ناشی از قصور و کوتاهی ها در انجام فرایض الاهی است.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید که اگر واقعا می خواهی به آرزوهایت برسی نباید اینقدر شتاب کنی زیرا این امر فرصت بیشتری می طلبد و احتیاج به تحمل سختی و مشکلات دارد پس تلاشت را بیشتر کن.ناشکری نکن که خداوند بد هیچ یک از بندگانش را نمی خواهد و روزی آرامش و سعادت را به تو ارازانی میدارد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد این مقصودی که تو داری هم به خودت و هم به دیگران صدمه فراوانی خواهد رساند پس تا می توانی از ات دوری کن تا دچار غم و اندوه نشوی. افرادی دور و برت هستند که قصد دارند برای تو دامی پهن کنند و برایت دردسر درست کنند از آنها بدور باش و به خدا توکل کن تا مکرشان بر تو کارگر نیفتد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که خداوند برایت اتفاقات خوشایندی در نظر دارد که بزودی برایت رخ خواهد داد و بسیار تو را متعجب خواهد کرد.اگر می خواهی به آرزویت برسی باید تلاش بسیاری کنی و هیچگاه بعد از شکست و ناکامی ناامید نشوی.اگر قصد وصلت داری فعلا صرفنظر کن. شخص مناسبی برای تو نیست.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است آنقدر بی تابی نکن و برای از دست دادن عشقی که به صلاح تو نبود کفر نگو و دیگران را سرزنش نکن زیرا او به جز غم و ناراحتی برای تو چیز دیگری همراه نداشت پس منتظر بمان زیرا خداوند شخص بهتری را برایت در نظر دارد.دوستان مهربان و خوش قلبی داری که همواره نگران تو هستند پس قدر آنها را بسیار بدان.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد به تمامی آرزوهای خود می رسی و خداوند لطف و کرمش را شامل حالت می کند پس تا می توانی شکرگذار او باش و هیچگاه از یاد او غافل مباش. اگر قصد سفری زیارتی داری برو که بسیار دلت آرام می گیرد. برای انجام کاری که درنظر داری بهتر است چند صباحی را صبر کنید و عجله نکنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد اگر می خواهی به مقصودی که داری برسی باید مراقب باشی تا اسرارت را پیش کسی بازگو نکنی زیرا این کار باعث عدم موفقیت تو خواهد شد.خداوند تو را از درد و ناراحتی خلاص می کند پس تشویش نداشته باش و توکلت بر او باشد تا مرادت حاصل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 593021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟