فال ابجد امروز / 13 مرداد ماه + فیلم
حجم ویدیو: 7.28M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  د  آ  ج

تعبیر ابجد : طالع نیکی داری کارت به زودی بالا میگیرد و به توفیقاتی دست پیدا میکنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی دوستی داری که در پی راحتی توست. به تلاشت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  ج  ب  ج

تعبیر ابجد : طالع خوبی داری. این روزها آرزویت برآورده می‌شود. خبر خوشی دریافت می کنی وبه شادی و نشاط می رسی. زنی بلند قد و باریک اندام و گندمگون با تو خصومت می کند مراقب خودت باش. از پول و در آمد حرام پرهیز کن. آینده ی خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن. با موفقیت همراه خواهد بود.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما :  آ  آ  ب

تعبیر ابجد : اگر بیمار هستی به زودی سلامت خود را باز می یابی و از سلامت و تندرستی برخوردار می‌شوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت در کار و معامله سود خوبی نصیب تو می‌شود یکی از کسانی که به او نیکی می‌کنی به تو بدی می‌کند . اما از کار خود پشیمان می‌شود ، چون غمخوار توست. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد اگر مسافری داری به زودی باز میگردد اگر کسی از نزدیکانت در زندان باشد به زودی آزاد می‌شود. اگر خواسته ای داری به زودی برآورده می‌شود از کارهای بد حذر کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبانها می‌افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می‌رسد پس خداوند را شکرگزار باش.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  ج  آ  ج

تعبیر ابجد : به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود . این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی در این فکر هستی که عاقبت کارت چه می‌شود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  آ  آ  ج

تعبیر : از خصومت دست بردار اگر قصد انجام کاری ناثواب داری ، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار . از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن . کسس از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی . اگر خواسته و آرزویی داری تا ده روز آینده به آن میرسی . صدمه‌ای متوجه توست . صدقه بده انشاءالله رفع خواهد شد. از فکر بد ، پول و در آمد حرام دوری کن . در همه ی کارها به خدا توکل کن.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  ج  آ ‌ آ

تعبیر : به آنچه نیت کرده ای می‌رسی اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن ، خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است . به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو می‌رسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می‌آورد اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می‌رسی.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما :  د  آ  ب

تعبیر : در این نیتی که کرده ای هیچ خیری نیست. از آن چشم پوشی کن اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است باید صبر کنی تا گره ی کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می‌آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان .

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  ب  آ  آ

تعبیر : طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست اگر قصد سفر داری ،یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن ، به نفع تو خواهد بود غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه را خداوند مصلحت میداند برای تو پیش بیاید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  آ  د  ج

تعبیر : طالعت خوب است اما از نیتی که کرده ای منصرف شو تا عاقبتِ کارت خیر شود. از بدیها پرهیز کن . رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند. از خوابی که دیده ای نترس عاقبت خوب خواهد شد ،اما آن را برای کسی بازگو نکن . از همنشین بد دوری کن. یک نفر که نان و نمک تو را میخورد و ادعای دوستی با تو را دارد ،با تو روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  آ  ج  ب

تعبیر : با این نیتی که کرده ای به خواسته ات می‌رسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند ، پول و ثروت خوبی نصیب تو می‌شود اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری .

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  ب  د  آ

تعبیر : طالعت خوب است اما از قصد و نیتی که داری دوری کن پشیمانی در پی دارد . و غمگین خواهی شد . نباید چنین قصدی را دنبال کنی . شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او برحذر باش . اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می‌شود و به مرادت میرسی.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  د  ج  ب

تعبیر : نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی . شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور. اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است ، به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟