فال ابجد امروز / 22 تیر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 10.12M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  د  ج  د

تعبیر : طالعت روشن است . موفقیت و سعادت به تو روی خواهد آورد پس اندوه به دل راه مده . مال یا چیزی را از دست داده ای آن را به دست خواهی آورد . در کارها به خدا توکل کن و به فکر سود و زیانش نباش . تا چند روز آینده خبر خوشحال کننده ای خواهی شنید . کارها بر وفق مراد تو پیش خواهد رفت و به مقصود خواهی رسید انشاءالله.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  آ  ج  ج

تعبیر : چیزی حلال به تو رسیده و یا می‌رسد گشایش در کارت پیدا شده ولی کسی از تو رنجید ه خاطر است ، از او دلجویی کن افرادی تنگ نظر با تو دشمنی می‌کنتد به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در این نیت که کرده ای پا بر جا باش و به خداوند توکل کن . آنچه را که آرزو داری به آن می‌رسی انشاءالله.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ج  ج  ج

تعبیر : آینده ی خوبی در انتظار توست اگر کمی همت کنی ، زندگی خوبی خواهی داشت. راه موفقیت برای تو باز است. اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت. ترفند بد خواهان را پشت سر می گذاری و به مراد و خواسته ات می رسی .در همه ی امور به خدا توکل کن.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : د  ج  ب

تعبیر : در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می‌آوری . کارها بر وفق مراد تو خواهد بود سود یا پول زیادی نصیبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت کن ، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن . می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.ر امروز شخصی شما می‌کنند. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : ج  آ  ج

تعبیر : به آنچه که نیت کرده ای می رسی اما باید صبر داشته باشی کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمی شود . این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمی کنی در این فکر هستی که عاقبت کارت چه می‌شود اگر صبر کنی کارت سر و سامان می گیرد اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگه دار.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  ب  ب  ب

تعبیر : نیت خوبی کرده ای. طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می‌رسی . شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور. اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است ، به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما :  آ  ب  د

تعبیر : به زودی از طرف شخص بزرگی کمکی به تو خواهد رسید و گشایشی در کارت پیدا می‌شود. از آسیب بدخواهان دور می مانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر می‌شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری ، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری ، انجام بده . بخت با شما یار است . فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن . مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی .

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  د  د  ج

تعبیر : قصد و نیتت خوب است. به زودی کارهایت سر و سامان می گیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا می شود که انتظارش را نداری . تغییرات مثبتی در زندگی ات در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج ، رها می شوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا می کنی البته اراده ی تو هم در این امر دخیل است.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  ب  د  د

تعبیر : بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی چون در موقعیت خوبی نیستی به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو هم دوست و هم دشمن زیاد خواهی داشت . باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر .

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  آ ‌ آ ‌ د

تعبیر : روزهای خوبی در پیش داری. ناامید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. ان شاءالله .

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  ب  د  آ

تعبیر : طالعت خوب است اما از قصد و نیتی که داری دوری کن پشیمانی در پی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی . شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او برحذر باش . اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می‌شود و به مرادت می رسی.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ  ج  د

تعبیر : هر نیت و قصدی که داری برآورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول ، ملک یا مقامی به دست می‌آوری . کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد ، موفق نمی‌شود ولی مراقب باش چون آدم حیله گری است اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می‌آوری اگر قصد انجام کاری داری ،دودل نباش ،آن کار را انجام بده چون به مقصود می‌رسی.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟