فال روزانه شخصی / 22 تیر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 4.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز پی بردن به واقعیت برای شما کار ساده ای نخواهد بود و حتی شاید نتوانید فرق بین واقعیت و تصورات شخصیتان را درک کنید. شما با وجود رویاپردازی هایتان معمولا وقتی تحت فشار قرار می گیرید به واقعیت پی می برید، ولی امروز نمی دانید چه چیزی واقعیت دارد و یا به چه کسی می توانید برای فهمیدن حقیقت اعتماد کنید. چند روز آینده را به رویا پردازی هایتان ادامه دهید و در مورد مسائل جدی تصمیم گیری نکنید. اگر احساس می کنید که هیچ کس شما را دوست ندارد و برای هیچ کسی جذابیت ندارید سخت در اشتباهید، کافیست کمی چشمتان را باز کنید. افراد زیادی دور و برتان وجود دارند که منتظر این هستند که دیده شوند.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد شما چه بچه داشته باشید چه نداشته باشید امروز مجبورید نقش پدر و مادر را بازی کنید!! توجه کردن به کارهای خانه یا دنبال کردن قولی که به یکی از اعضای خانواده داده بودید شما را از مسئولیتهایتان در محل کار دور می‌کند. بحث در این نیست که برای انجام دادن کارهایتان حتما باید کسی بهتان یادآوری کند. بلکه موضوع این است که شما قادر نیستید به تمام حرفهایی که قبلا زده بودید عمل کنید! وظایف خود را اولویت بندی کنید و آن کاری که بهتر از همه است را انجام دهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز در بیان آن چه می خواهید نباید زیاد در پرده سخن بگویید و با صراحت و صداقت نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. حتی اگر امروز به خواسته هایتان نرسید هم به آنها خیلی نزدیک تر خواهید شد. در حال حاضر ممکن است نکات مهمی را که در تکمیل نقشه هایتان اهمیت اساسی دارند نادیده گرفته باشید. پی بردن به این نکات بلافاصله ممکن نخواهد بود و تبدیل کردن شک و تردیدهایتان به اطمینان به اندکی زمان احتیاج دارد. با کسانی که دوست دارید صادقانه رفتار کنید تا مورد تحسین و تایید آنها قرار بگیرید. امروز اتفاقی غیر عادی خنده را به لب های شما خواهد آورد. در چیزهای ساده به دنبال عشق و زیبایی باشید. اگر نمی توانید آنها را ببینید پس باید روی نگرش خودتان کار کرده و آن را تغییر دهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد که به نظر می‌رسد امروز تمرکز کردن روی کار خیلی راحت تر از همیشه می‌رسد اما این فرض واقعیت ندارد. چرا که افکارتان از کنترل شما خارج شده اند و خیلی سخت است که دوباره کنترل آنها را بدست آورید. با این وجود خوب است امتحان کنید. متاسفانه اگر سعی کنید فقط وقت گذرانی کنید ممکن است با دوست یا همسرتان درگیر شود چرا که او نظر دیگری درباره کاری که باید انجام دهید دارد. تا آنجا که ممکن است در اوایل روز مفید و موثر واقع شوید تا بتوانید بعداز ظهر با کسی که دوستش دارید اوقات خوشی را سپری کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز توجه شما به جزئیات قابل ستایش است، ولی اگر زیادی به جستجوی اطلاعات و حقایق نه چندان با اهمیت بپردازید انرژی خود را از دست داده و از مسیر اصلی رسیدن به اهدافتان منحرف خواهید شد. شاید فکر کنید به اطلاعاتی نیاز دارید که به شما قدرت کافی برای از میان برداشتن هر مانعی را خواهند داد. ولی اگر خودتان را بیش از حد درگیر پیکسل های کوچک کنید تصویر بزرگ اصلی را نخواهید دید. چند قدم به عقب بروید و دیدگاه خود را عوض کنید تا تصویر تازه ای از آینده بسازید. امروز حتما تفریح را هم در برنامه خود قرار دهید و پس از تمام شدن کارهای روزانه تان آخر هفته ای لذت بخش را شروع کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز “کنترل کردن” مهم ترین مساله مورد توجه برای شما است، بخصوص اگر کارهای خیلی زیادی پیش رو داشته باشید که باید به همه شان هم برسید. رئیستان بهتان دستور می‌دهد و شما چاره دیگری به جز “چشم” گفتن ندارید!! باهمه این احوال فقط “چشم” گفتن و عمل نکردن شما را به جایی نمی‌رساند! همانقدر که جذاب و خوش برخورد هستید! همان قدر هم باید در کارتان جدی بوده و به تمام قولهایی که داده بودید عمل کنید!

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید در محل کارتان آنقدر فشار کاری بالا است و حجم کارهایی که باید انجام دهید زیاد است که حفظ تعادل در برنامه روزمره تان تقریبا غیر ممکن است. حتی اگر ندانید که در صورت شانه خالی کردن از کارهایتان چه چیزی در انتظارتان خواهد بود هم نمی توانید با شرایط موجود کنار بیایید. در برنامه ریزی برای آنده بیش از حد حساب و کتاب نکنید. با جریان زندگی پیش بروید؛ زندگیتان دارد تغییر می کند و شما نیز باید همراه با آن تغییر کنید. آیا اصلا به این که چقدر از دوستان و عزیزانتان انتظار دارید فکر می کنید؟ شاید از آنها بیشتر از خودتان انتظار دارید و این اصلا عادلانه به نظر نمی رسد، به نظر شما اینطور نیست؟ امروز با کمی تأمل در مورد این موضوع خواهید توانست این وضعیت را تصحیح کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد امروز شاید در محل کارتان به خاطر انجام دادن کار درست بجنگید! شما می‌خواهید دیگران درکتان کنند، اما از رفتار دلگرم کننده که ممکن است مخالف سازندگی و فعال بودن شود می‌ترسید. رفتن به عمق این مشکل وکند و کاو کردن در مورد آن برای شما کار سختی است. خوشبختانه نیاز شما برای داشتن یک داور و قضاوت نهایی بیشتر جنبه خیالی و توهم دارد تا واقعیت. با افراد دیگردر مورد این مشکل به بحث و گفتگو بنشینید، اما مسئولیت حل کردن آن را بر عهده نگیرید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که امروز اگر بر اساس احساسات خود و بدون فکر کردن عمل کنید در روابط خود دچار سردرگمی خواهید شد. ممکن است با این واقعیت روبرو شوید که همه به اندازه شما به موضوعات مورد علاقه شما علاقه مند نیستند. این که بخواهید به زور آنها را قانع کنید تا با شما هم عقیده باشند هیچ فایده ای ندارد. هر چقدر لازم است برای گوش کردن به صدای قلبتان وقت بگذارید و به رویاهایتان فکر کنید. چرا همه را به خوردن غذایی که خودتان پخته اید دعوت نمی کنید؟ اگر هم حوصله جمع و شلوغی را ندارید این مهمانی را خودمانی تر کرده و فقط برای خودتان و عشقتان یک شام دو نفره رمانتیک ترتیب دهید. این کار راه خوبی برای ابراز علاقه نیز می تواند باشد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است احتمالا امروز بسیار عصبی و آتشی مزاج هستید چرا که وظایف بی شماری دارید که باید آنها را سروقت انجام و آن را تحویل دهید. به نظر می‌رسد که دارید وقت را از دست می‌دهید اما ورود ماه به نشان شجاع و بی باک تان به شما یک فرصت جدید در رابطه با پروژه ای که در حال انجام آن هستید بدهد. مواظب باشید؛ چرا که ممکن است وسوسه شوید که کار قبلی خود را در ازای بدست آوردن کاری مهیج تر از دست بدهید. کارهای قبلی تان را به پایان برسانید تا بتوانید کار تازه‌ای را تجربه کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد اتفاق هایی که امروز می افتند در عمل آنقدر که در نگاه اول به نظرتان مهم می رسند اهمیت نخواهند داشت. در حال حاضر فشار چندانی برای ایجاد تغییرات عمده در زندگیتان به شما وارد نمی شود، ولی برای پیش بردن کارهایتان باید با احتیاط از روی برخی چاه و چاله هایی که سر راهتان قرار دارند بپرید. هر چقدر از ابتدای روز بگذرد کارها بهتر پیش خواهند رفت. شما حتی برای کمی استراحت و بازیگوشی هم وقت خواهید داشت. امروز تمام وقت و انرژی و عشق خود را روی یک نفر که برای شما از همه مهمتر است متمرکز کنید. برای او هدیه بخرید، به بهترین رستوران ها دعوتش کنید. کاری کنید که او احساس کند بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد باوجود اینکه امروز دوست دارید احساسات جدید و لحظه‌ای را کشف کنید، ولی وظایف زیادتان در محل کار جلوی تفریح کردن شما را گرفته است! اما داشتن مسئولیتهای خیلی زیاد لزوما نمی‌تواند شما را از صحبت کردن در مورد آرزوهایتان باز دارد. سهیم کردن دوستانتان یا افراد خاص در رویاهایتان فقط تفریحی است که شما بهش نیاز دارید، اما این کار با تبدیل شدن آنها به عمل خیلی متفاوت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟