فال روزانه شخصی / 21 تیر ماه + فیلم
حجم ویدیو: 4.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد که شما امروز می توانید دقیقا همان حمایت و توجهی را که لازم داشتید از یکی از دوستان نزدیک خود و یا یکی از آشنایانتان دریافت کنید. چرا که ماه نو وارد سومین خانه از “ارتباطات” شما می شود و شما را تحریک می کند تا راهی برگزینید که از دیگران چیزهایی یاد بگیرید. همان مردمی که قبلا سر راه شما مانع ایجاد می کردند امروز تبدیل به یک معلم دلسوز می شوند. اما شما باید از آنها یکسان یاد بگیرید بدون اینکه آنها را برای خود یک مرشد و یا یک تکیه گاه کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد مهم نیست که شما چقدر در این روزها درگیر اهداف اجتماعی و یا کاری خود شده اید؛ باید برای مدتی این مسئولیت ها را کنار گذاشته و از کانون توجه دیگران خارج شوید چرا که ماه نو دوازدهمین خانه از “معنویت” شما را فعال می سازد. شما این روزها زیاد به موفقیت های ظاهری علاقمند نیستید. اجازه دهید تا شهود و بینش درونی تان با شما صحبت کند تا توجه تان را به خود جلب کرده و شما را به موفقیت های بیشتری برساند.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که تکروی از ایده های بزرگ شما نیست پس به جای اینکه به روش خودتان ریسک کنید بهتر است که بر طبق اصول پیش بروید. با این وجود شما اکنون باز هم احساس می کنید از دیگران کناره می گیرید. و این باعث می شود اوقات سختی را تجربه کنید. به جای اینکه صبر کنید تا ببینید عکس العمل دیگران چیست فقط کافی است آنچه را که احساس می کنید بیان کنید حتی اگر بعد از این کار در می روید تا زمانی را با خود تنها باشید!

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد که درست است اخیرا درگیر یک دشمنی سخت و سهمگین شده اید اما شما یک اسلحه پنهان دارید؛ می دانید آن چیست؟ آن تمایل شما برای ابراز احساسات تان است و اینکه به دیگران بگویید چه می خواهید. ممکن است دیگران از جسارت و شجاعت خاص شما سرگرم شوند همچنانکه شما با زیرکی بر شرایطی غلبه می کنید که در گذشته به نظر می رسید خارج از کنترل شما باشد. ماه نو در نهمین خانه از “ایده های بزرگ” شما قرار دارد اما درباره کارهایی که می خواهید انجام دهید فقط صحبت نکنید؛ آن را عملی کنید!

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز در محل کارتان باید کارهایی را انجام دهید که در ابتدا خیلی ساده به نظر می رسیدند، ولی حالا متوجه شده اید که بسیار پیچیده تر از آنچه فکر می کرده اید هستند. از طرفی هیچ کدام از همکارانتان حاضر نیستند در حل این مشکل با شما همکاری کنند و حتی شاید شما را بخاطر مشکلات موجود مورد سرزنش قرار دهند. این موضوع باعث می شود فشار بیشتری روی خودتان احساس کنید، چرا که حس می کنید عقل و منطقتان در حال حاضر شما را به درستی هدایت نمی کنند و به تنهایی نمی توانید این مشکل را حل کنید. اگر به منطق خود اطمینان ندارید به ندای قلبتان گوش کنید و ببینید شما را به کدام جهت هدایت می کند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز حتی اگر واقعا قصد بدی نداشته باشید هم زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد. تمسخری که در پشت حرف هایتان نهفته است و احساسات تندتان مانع دیده شدن بی طرفی شما در دیدگاهتان می شوند. این که حرف هایتان را خیلی با دقت ولی صریح و بدون پیچاندن کلمات بیان کنید در حال حاضر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. برای به وجود آوردن تغییرات مثبت باید صداقت را با درک و دلسوزی همراه کنید. سعی کنید فضای همکاری به وجود بیاورد و یادتان باشد که با خوش اخلاقی خیلی بهتر می توانید دیگران را به خودتان جذب کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید دیگران اکنون شما را تحسین می کنند حتی اگر فکر می کنید شخص دیگری می تواند بسرعت زمام رهبری را از دست شما درآورد و خود این مسئولیت را بعهده بگیرد. وقت تان را برای فکر کردن تلف نکنید . فکرهایی از این قبیل که شما بهتر از هر کسی می توانید کار خود را انجام دهید. مقایسه مفید است؛ فقط کافی است استوار ظاهر شوید و تمام امکاناتی را که تا به حال بدست آورده بودید در این راه استفاده کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد مهم نیست که امروز چه کار دوست دارید بکنید، ولی وظایفتان در محل کار به شما اجازه نخواهند داد که قبل از انجام وظایف حرفه ایتان به هیچ کار دیگری برسید. شاید در نگاه اول این کار به نظرتان خسته کننده و طاقت فرسا بیاید، ولی پس از به انجام رساندن آن خواهید دید که تجربه با ارزشی بوده است. چشمتان را به هدف نهاییتان دوخته و به این موضوع به چشم آزمایش صبر و پایداری نگاه کنید. وقتی برای به دست آوردن آنچه می خواهید تلاش کنید آنچه به دست می آورید برایتان ارزشمندتر نیز خواهد بود. امروز روز خوبی برای دنبال کردن غریزه تان و گفتن حرف هایی که نیاز دارید به شخص مورد علاقه تان بگویید می تواند باشد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که شما نیاز به بیان کردن احساسات و افکار خود دارید، ولی در مورد این که چه چیزهایی را باید بگویید و کدام یک از آنها و یا جزئیات مربوط به آن را از دیگران مخفی کرده و برای خودتان نگه دارید تردید دارید. لازم نیست زیادی وسواس به خرج دهید، راه های زیادی برای مشخص کردن حدود و مرزها وجود دارند، کافی است ببینید کدام یک از آنها برای شما جواب می دهد و همان راه را در پیش بگیرید. چیزی که اهمیت دارد این است که حرف هایی که روی دلتان سنگینی می کنند را به زبان بیاورید. اگر این چند وقت خیلی خودتان را درگیر کارتان کرده اید دیگر وقت آن رسیده است که کمی برای عشق و خانواده تان وقت بگذارید، وگرنه اوضاع در رابطه عاطفی شما کمی بهم ریخته خواهد شد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است امروز پیدا کردن دلیل استرس و نگرانی تان کار سختی به نظر می رسد، ولی با فکر کردن به اختلاف نظر هایی که با دیگران دارید خواهید دید حقیقتی که سعی در نادیده گرفتن آن دارید خودنمایی می کند. با مطرح کردن موضوعاتی که ربطی به مسائل فعلی ندارند اوضاع را از این که هست بدتر نکنید. نفس عمیقی کشیده و آرامش خود را به دست آورده و عقاید و نظرهایتان را برای وقت دیگری نگه دارید. به جای آن که تلاش کنید نظرات خود را به زور به دیگران بقبولانید سعی کنید حرف های آنها را نیز بشنوید. قبل از این که در مورد کسی قضاوت کنید با کفش های او راه بروید و شرایط او را بسنجید تا بتوانید راه حلی پیدا کنید که برای همه مناسب باشد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد امروز یک مکالمه پیش پا افتاده ممکن است با بیان ناگهانی احساسات سرکوب شده شما همراه شده و باعث شود عکس العمل های تند و خشنی از خودتان نشان دهید. خیلی احتیاط کنید، زیرا ممکن است فرد اشتباهی را مورد خطاب قرار داده و خشم و غضب فرو خورده خود را به اشتباه سر او خالی کنید. قبل از بیان کردن احساستان به آن فکر کنید، شاید بتوانید طرف مقابلتان را بخشیده و از خطای او چشم پوشی کنید. یادتان باشد که عفو چقدر لذت بخش می تواند باشد. از قدرت تخیل خود برای پیش بردن رابطه عاطفی خود با کسی که دوست دارید استفاده کنید. قبل از آن که عمل کنید خوب فکر کنید و بی حساب عمل نکنید، وگرنه حرف هایی خواهید زد که بعدا از گفتن آنها پشیمان خواهید شد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد کارهای شما امروز تمام نمی شوند ؛ در واقع در دنیا بیش از آنکه انسان بتواند کار برای انجام دادن وجود دارد. اما شما امروز مایل نیستید تا با یک پروژه بسیار بزرگ سرو کار داشته باشید.به هر حال تقسیم وظایف به معنی تقسیم پاداش و نظرات است. ماه نو در هفتمین خانه از “روابط” تان شما را تشویق می کند تا کمی بیشتر در رابطه با دیگران مسئولیت پذیر باشید. یک موافقت مالی دوجانبه می تواند احتمال موفقیت شما را افزایش بخشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟