فال روزانه شخصی / 11 خرداد ماه

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد که سعی دارید با کشیدن حصار به دورتان، از خود محافظت کنید اما آیا می دانید که آن قسمت از شخصیت تان که از دیگران دریغ می کنید، چقدر جذاب است؟ احتیاط در برقراری ارتباط لازم است اما شما می توانید با توانایی های خود بهترین ارتباطات را هم در زمینه شغلی و هم عاطفی با دیگران داشته باشید. پس در کنار حفاظت از آرامش و تنهایی های خود، کمی مسائل را ساده تر بگیرید. خوش بین باشید تا اتفاقات خوب برایتان رخ دهد. اگر حرفی در دل دارید، آن را صادقانه بیان کنید، حتی اگر موجب ناراحتی دیگران شود.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد درست در جایی که انتظار حمایت دیگران را دارید، احساس تنهایی می کنید. اما بهتر است که روی پای خودتان بایستید. شما توانایی لازم را برای انجام هر کاری دارید. بنابراین درنگ نکنید و قدم اول را بردارید. از شنیدن حقیقت نیز نترسید. شاید خوردن قرص های تلخ را دوست نداشته باشید اما مصرف آنها به صلاح تان است. دوستی نزد شما می آید و پیشنهادی به شما می کند، بهتر است که قبل از هر جوابی خوب در مورد آن تحقیق کنید. صبر کلید موفقیت این روزهای شماست.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد که دوست دارید که هم به خانه و هم به محیط کارتان تنوع دهید. اما این کار را زمانی که دور و برتان خلوت است انجام دهید، در غیر این صورت گیج خواهید شد و کارتان نیمه تمام باقی خواهد ماند. اگر شریک زندگی تان خیلی سرحال نیست، زیاد نگران نشوید. او در یکی دو روز آینده به حالت طبیعی خود باز خواهد گشت. تنها کاری که در این شرایط باید بکنید این است که به او فرصت دهید تا خودش را پیدا کند. یک پیشنهاد کاری به شما می شود که بهتر است خیلی سریع جواب رد به آن ندهید. شاید موفقیت شما در ریسک کردن باشد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می‌شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی‌تان پایان دهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد اگر بدانید که دقیقا هدف تان چیست، راحت تر می توانید به جواب سوالات تان برسید. اگر نسبت به راهی که در پیش گرفته اید شک دارید، بدانید که دیگران از شما پیشی می گیرند. بنابراین قبل از حرکت، نسبت به قدم هایتان مطمئن باشید. شما فرد قوی و باهوشی هستید، وقت آن است که از مهارت هایتان به بهترین شکل استفاد کنید. تنشی در رابطه عاطفی خود احساس می کنید که خیلی سطحی است و جای نگرانی ندارد. اما برای حل آن تنها باید اعتمادتان را به یکدیگر بالا ببرید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز رویاپردازی در مورد آینده خیلی راحت تر از زندگی کردن در لحظه حاضر خواهد بود. نمی دانید باید با مشکلاتی که در محل کارتان و با اطرافیانتان دارید چه کار کنید. شاید به نظر برسد که نمی توانید خودتان را با همکارانتان هماهنگ کنید و نمی دانید که باید با تفاوت هایی که بین شما و آنها وجود دارد کنار بیایید یا آنها را از بین ببرید. انعطاف پذیری شاید تا حدودی بتواند مشکل شما را حل کند، ولی در نهایت باید مشکلتان را بیان کرده و راه حلی برای آن بیابید. تا جای ممکن صبوری کنید تا بتوانید نگرش خود به این موضوع را تغییر داده و درست کنید. امروز بعدازظهر نهایت بهره را از زمانتان همراه با عشقتان ببرید. با یکدیگر صحبت کنید و با سخنانی زیبا به او بگویید که چرا و چقدر دوستش دارید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

مهر

 

فال روزانه شما می گوید حس رقابت در شما فوران کرده طوری که دوست دارید در هر زمینه ای بهترین باشید و رقیبان خود را به کناری بزنید. سعی کنید به جای احساس از عقل تان کمک بگیرید. یک مکالمه منطقی و آرام بهتر از بحث های احساسی و پر از نیش و کنایه است. مدتی است از دوستان تان دور افتاده اید و احساس تنهایی می کنید. سعی کنید بفهمید که مشکل از کجاست. تنهایی خوب است اما اگر همیشگی باشد، آسیب های زیادی را به شما وارد خواهد کرد. پس آنرا جدی بگیرید و تعادل را بار دیگر به زندگی تان برگردانید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

آبان

فال روزانه شما نشان می دهد که صحبت های فردی شما را تحریک می کند تا قدم های تازه ای را در مسیری که بدان علاقه دارید، بردارید. مطالعه کتاب های مرتبط هم می تواند برایتان مفید واقع شوند. اگر این راه را بدون خستگی دنبال کنید، زندگی تان از این رو به آن رو خواهد شد. در صورتی که امروز زمان اضافی پیدا کردید، آن را با شریک زندگی تان بگذرانید. به عنوان مثال به رستوران یا سینما بروید. این کار خستگی های اخیرتان را برطرف و صمیمیت میان شما را نیز بیشتر خواهد کرد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که زمان خوبی است تا برنامه ریزی دقیق تری برای زندگی تان داشته باشید. به عنوان مثال کارهایتان را به ترتیب اولویت روی کاغذی بنویسید و پله پله پیش بروید. انجام چند کار هر زمان نه تنها تمرکزتان را می گیرد، بلکه از کیفیت کارتان نیز می کاهد. اگر اطرافیان تان خواستند تا مدتی از شما فاصله بگیرند، نگران نشوید. همه ما گاهی به زمان های تنهایی احتیاج داریم پس به نظر آنها احترام بگذارید و دلگیر نشوید. فردی از راه دور خبرهای خوبی برایتان دارد که شما را به هیجان وامی دارد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

دی

در فال روزانه شما آمده است شما نسبت به آینده امیدوار شده اید. از آنجا که انرژی شما زیاد است و انگیزه لازم را نیز دارید، بهتر است که از همین امروز قدم هایتان را به سمت هدفی که در سر دارید بردارید. فقط از آنجا که این کار احتیاج به دقت بالایی دارد، بهتر است که از خانواده یا افراد با تجربه کمک بگیرید. این روزها ورزش را در برنامه روزانه تان بگنجانید. نگذارید که خستگی مانع از فعالیت بدنی شما شود. با این کار نه تنها برای خود بلکه برای اطرافیان تان هم مفیدتر خواهید بود.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد شاید بخش زیادی از کارهایی که الان انجام می‌دهید به نظر نیاید، اما به این معنی نیست که کارهایتان بی اهمیت و بی ارزش هستند. در حقیقت چیزی که در گوشه تاریک خیالات شما مدفون شده می‌تواند قدرتی فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. دیگران می‌توانند بهتان کمک کنند تا بخش‌های پنهان زندگی تان را ببینید، اما شما باید با حقایقی که از چشم آنها پنهان مانده است نیز با اشتیاق روبرو شوید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز بر خلاف همیشه دوست دارید از منطقه امنی که برای خود ساخته اید خارج شوید. در حال حاضر با شور و حال فعلی شما در خانه نشستن گزینه چندان موفقیت آمیزی نخواهد بود. حتی اگر از رابطه عاطفی خود نهایت رضایت را داشته باشید هم بد نیست امروز به این فکر کنید که به چه روش های جدیدی می توانید عشق خود را به طرف مقابلتان نشان داده و احساس خود را بیان کنید. نیازی نیست برای پیشرفت کردن در این زمینه دست به اقدام های مخاطره آمیز بزنید، یک قدم کوچک هم می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. پاسخی که در مقابل بیان صادقانه احساسات قلبی خود از طرف مقابلتان به دست می آورید شما را شگفت زده خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟