فال ابجد امروز / 11 خرداد ماه

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  ب  آ  د

تعبیر : آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نیتت می‌شود از کار خود بهره مند می‌شوی و از دوستان باوفا،شادمان خواهی شد اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج  د  ج

تعبیر : فالت خوب است اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی گشایشی در کارت دیده می‌شود باید برای رسیدن به مقصود خود نیز همت و کوشش کنی کسی با تو دشمنی می‌کند مراقب خودت باش اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د  آ  د

تعبیر : قصد و نیتت خوب است . در رحمت به سویت باز می‌شود از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده ،از آن در امان خواهی بود در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش . بخت با تو یار است.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  د  ب  د

تعبیر : طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد قدرش را بدان سعی کن به کسی خیانت نکنی ، چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری،از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی. انشاءالله.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  ب  ج  د

تعبیر : آینده ی خوبی در انتظار توست اگر کمی همت کنی ، زندگی خوبی خواهی داشت راه موفقیت برای تو باز است اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت ترفند بد خواهان را پشت سر میگذاری و به مراد و خواسته ات میرسی .در همه ی امور به خدا توکل کن.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  ج  ج  ج

تعبیر : آینده ی خوبی در انتظار توست اگر کمی همت کنی ، زندگی خوبی خواهی داشت راه موفقیت برای تو باز است اگر نیاز به کمک و یا حمایت کسی پیدا کنی به آن پاسخ خواهد گفت ترفند بد خواهان را پشت سر میگذاری و به مراد و خواسته ات میرسی .در همه ی امور به خدا توکل کن.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما :  ب  د  آ

تعبیر : طالعت خوب است اما از قصد و نیتی که داری دوری کن پشیمانی در پی دارد . و غمگین خواهی شد . نباید چنین قصدی را دنبال کنی . شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او برحذر باش . اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده می‌شود و به مرادت می رسی.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  آ  د  ب

تعبیر : طالع خوبی داری عاقبت به آنچه که طالب هستی میرسی. از کار و شراکت سود خواهی برد. و رنج و مشکلت حل خواهد شد اگر طالب مال حلال باشی ، روز به روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو ار آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز میگردد اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگی ات بوده رفع خواهدشد و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  د  ب  آ

تعبیر : طالعت روشن است . تشویش را از خودت دور کن . کارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  ب  آ  آ

تعبیر : طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست اگر قصد سفر داری ،یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی به آنها عمل کن ، به نفع تو خواهد بود غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه را خداوند مصلحت می داند برای تو پیش بیاید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  ب  ب  ج

تعبیر : این قصد و نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این نیت و خواسته دست برداری از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن . در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد، اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  آ  ب  د

تعبیر : به زودی از طرف شخص بزرگی کمکی به تو خواهدرسید و گشایشی در کارت پیدا می‌شود. از آسیب بدخواهان دور میمانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر می‌شوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری ، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری ، انجام بده . بخت با شما یار است . فرزند صالحی نصیب شما می‌شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن . مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟