طالع بینی شخصی امروز / 20 فروردین ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز روز خیلی خوبی برای انجام کارهایتان خواهد بود. شما به خوبی از پس انجام خسته کننده ترین کارها هم برخواهید آمد. پس از صبح زود لیستی از کارهایی که برای مدت ها پشت گوش انداخته بودید تهیه کرده و آنها را به انجام برسانید. شما این فرصت را خواهید داشت که کارهای بسیاری را به انجام برسانید. شاید در پایان روز کمی احساس خستگی کنید و فکر کنید که تمام روز تعطیلتان را با کار کردن گذرانده اید، اما از نتیجه ی کارتان لذت خواهید برد و می توانید از تمام لحظات فردا همان طوری که خودتان می خواهید استفاده کنید. البته در پایان روز هر چقدر هم که خسته باشید انرژی کافی برای یک دور همی دوستانه و یا یک شام عاشقانه را خواهید داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز در زندگی شما هیچ رنگ خاکستری وجود ندارد. اگر چیزی یا کسی را بخواهید ممکن است احساسات تان آن قدر شدت بگیرد که احمقانه عمل کنید. بهتر است چند روزی صبر کنید و دست به کاری نزنید که بعداً پشیمان شوید. اما نه این که احساسات ناراحت کننده ی تان را سرکوب کنید، می توانید از وجود آن ها آگاه باشید بدون این که بر شما سوار شوند. باید از آن چه در درون تان می گذرد باخبر باشید، اما این که آیا آن ها را با دیگران در میان بگذارید یا نه اختیاری است. امروز برای بیان احساسات خود از غیر عادی ترین روش های ممکن بهره ببرید. شما می توانید با صراحت کلام، شوخ طبعی و رفتارهای منحصر به فردتان همه را تحت تأثیر قرار دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز رفتار دوستانتان آنقدر غیر قابل تحمل شده است و در شرایطی قرار گرفته اید که شاید اولین راه حلی که به ذهنتان می رسد این باشد که از دستشان فرار کنید. با این حال خودتان هم خیلی خوب می دانید که فرار کردن راه حل خوبی نیست و باید موانعی که سر راه پیشرفت روابطتان قرار گرفته اند را از میان بردارید. خوشبختانه در حال حاضر شرایط برای رفع مشکلات فراهم است و شما می توانید درس های زیادی از مسائلی که پیش آمده اند بگیرید. اما پیش از هر کاری باید با ترس از تغییرات روبرو شوید. اما چه باور کنید و چه نکنید مواجه شدن با مشکلات عاطفی به آن وحشتناکی هم که به نظر می رسد نیست و در پایان حال خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد معمولاً سعی می کنید با در پیش گرفتن یک رفتار دوستانه دیگران را آرام کنید تا حس بهتری داشته باشند. اما امروز تمایلی ندارید وارد ماجرای کسی شوید که از نظر عاطفی با او احساس همبستگی نمی کنید. اگر امروز به خواسته های تان نرسید خیلی اذیت خواهید شد، اما بدانید که اگر کنترل تان را از دست بدهید هیچ سودی برای تان ندارد. بهتر است به همه ی چیزهای منفی این امکان را بدهید که از سر راه تان کنار بروند. سعی کنید افق دیدتان را گسترده تر کنید تا همه چیز را بهتر زیر نظر بگیرید. شما برنامه های زیادی در سرتان دارید، چرا به جای این که اینقدر در مورد آنها حرف بزنید برای عملی کردنشان تلاشی نمی کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شاید مجبور باشید بیشتر از روزتان را با انجام برخی از کارها و وظایف مربوط به محل کارتان بگذرانید. با وجود این که می توانید انجام این کارها را به تأخیر بیندازید و امروز را استراحت کنید، اما اگر این کار را بکنید در هفته ی آینده به مشکل برخواهید خورد و مجبور به تحمل فشار بسیار زیادی خواهید بود. به نفعتان است که امروز یکی از قرارهای دوستانه تان را کنسل کرده و یا صبح زودتر از دیگر روزهای تعطیل بیدار شوید و قورباغه تان را قورت بدهید. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکلی برخوردید بزرگ ترین اشتباهی که برای حل آن ممکن است بکنید این است که حقیقت را مخفی کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون به کمی استراحت نیاز دارید تا دوباره به انجام تعهدات تان بپردازید. اما ممکن است فرصت استراحت و آسودگی دست ندهد، زیرا اکنون به هر کجا که می روید بار سنگین وظایف تان را به دوش می کشید. شاید بخواهید دیگران را به خاطر این وضعیت ناراحت کننده سرزنش کنید، اما به شما توصیه می شود که مسئولیت های خودتان را به گردن دیگران نیندازید. بهتر است دعوا راه نیندازید، همه چیز تا چند روز آینده خودش حل می شود. هر حرفی که دلتان می خواهد را بگویید، اما انتظار نداشته باشید که دیگران به حرف هایتان گوش کنند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز مسائل مختلفی در روابط دوستانه، خانوادگی و عاشقانه تان به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند. اختلاف بین نیازهای شما و انتظاراتی که دیگران از شما دارند مدام دارد بیشتر و بیشتر می شود. اما جای هیچگونه نگرانی نیست. شما کنترل اوضاع را در دست دارید و خیلی خوب می توانید بین رسیدگی به نیازهای شخصی و مسئولیت های اجتماعیتان تعادل برقرار کنید. سعی کنید راهی پیدا کنید که بدون قربانی کردن آزادی خود به نیازهای عزیزانتان هم توجه کنید. آنچه خیلی اهمیت دارد این است که بتوانید درک کنید در این راه چه چیزهایی مهم هستند و چه چیزهایی بی اهمیت هستند و باید از جلوی راهتان کنار بروند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز فکر می کنید که می دانید چه چیزی می خواهید بگویید، اما به شما توصیه می شود که راهکارتان را از نو بررسی کنید. هر چه خواسته های تان شدت می گیرند، بیشتر به این نتیجه می رسید که اصلاً دست به هیچ کاری نزنید. وقت بگذارید و ببینید چه می خواهید بگویید. وقتی به ذهن تان سر و سامان دادید می توانید دست به کار شوید. به آن چه اتفاق می افتد اطمینان داشته باشید. اگر چه از نتیجه ی کار مطمئن نیستید، اما دلیلی وجود ندارد که بیشتر از این صبر کنید. تا دست به کار نشوید چیزی به دست نخواهید آورد. خوشبختانه این قابلیت را دارید که موقعیت های پیچیده را به اوقات خوش و دلپذیر تغییر دهید. سعی کنید از رفتارهای کنترل کننده ی دیگران با مهارت بپرهیزید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به صورت خیلی ناگهانی ایده های جدیدی به سرتان می زنند و دلتان می خواهد خیلی زود آنها را عملی کنید. تا جایی که می توانید به همه­ی جزئیات توجه کنید و هیچ چیز کوچکی را نادیده نگیرید. خلاقیت امروز در وجود شما همچون فواره ای است که دائم در جریان است، اما مواظب باشید که نقشه هایتان دیوانه وار نباشند. امروز برای شما پر از تضاد است، ظهر یک ناهار چرب و نرم می خورید، اما عصر به پیاده وری می روید. صبح تا دیر وقت می خوابید، ولی شب زودتر از همیشه به رختخواب می روید. کمی به خانه نظم بدهید و قفسه های کتاب و کابینت های آشپزخانه را مرتب کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که دلیلی نمی بینید که نگرانی های تان را با دیگران در میان بگذارید، حتی اگر از جانب کسی که دوست اش دارید لطمه ی عاطفی دیده باشید. می خواهید نقطه ضعف تان را پنهان کنید تا بیشتر از این انرژی از دست ندهید. برای این که اعتماد به نفس تان زیاد شود باید افسار احساسات تان را به دست بگیرید. نگذارید دیگران شما را به بازگو کردن اسرارتان وادار کنند. اکنون به کمی زمان احتیاج دارید تا در خلوت خودتان فکر کنید. به جای این که یک قربانی باشید می توانید نقش یک قهرمان را بازی کنید. یادتان باشد که اکنون چشم همه به شماست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز یک تغییر مسیر ناگهانی به احتمال زیاد بهترین استراتژی برای مقابله با رفتار عصبی و غیر قابل پیش بینی یک دوست صمیمی و یا شاید هم شریک عاطفیتان، خواهد بود. درست است که شما نمی توانید رفتارهای دیگران را تحت کنترل خود در بیاورید، اما می توانید با کمی دقت و توجه واکنش های خودتان را تحت کنترل در بیاورید. داشتن یک تفکر محدود و گیر دادن به دیگران به هیچ عنوان شما را به احساس رضایت نخواهد رساند. امروز حتما نظافت خانه را در برنامه تان قرار دهید، زیرا نظافت محیط اطرافتان ذهنتان را نیز از افکار اضافه و بیهوده پاک خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است درگیر بحث هایی شوید که در نهایت به موضوعات پیچیده کشیده می شوند، مثلاً معنی عشق و زندگی. البته شما علاقه ی چندانی به شرکت در بحث های این چنینی ندارید. دوست دارید راجع به چیزهایی حرف بزنید که به معنویات مربوط است و فقط در حد نظریه قابل بررسی است. بیشتر تمایل دارید که بحث را بر اساس حقایق ملموس پیش ببرید، اما باید بدانید که این دو به هم مربوط اند و حرف زدن از یکی بدون پرداختن به دیگری ممکن نیست. کسی که احساسات تان را پر از گره کرده است امروز به کانون اصلی مشکلات تبدیل خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 557350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟