طالع بینی شخصی امروز / 23 اسفند ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما با ذهنی آشفته از خواب بیدار می شوید. احساساتتان آنقدر به هم ریخته هستند و تصمیم گیری آنقدر برایتان دشوار است که حتی در مواردی که مجبور به تصمیم گیری باشید هم اینکار برایتان غیر ممکن به نظر می رسد. گزینه هایی که در برابر خود دارید بسیار زیاد هستند و دلتان می خواهد که همه ی آنها را انتخاب کنید. تا پیش از فرا رسیدن امشب از لحاظ روانی حال بسیار بهتری خواهید داشت، پس کمی دندان روی جگر بگذارید. حواستان باشد بخاطر نگرانی و استرس ناشی از شرایط موجود با اطرافیانتان بدرفتاری نکنید. اگر رفتارتان با دیگران خوب باشد حتی ممکن است آنها به شما کمک کنند تا هر چه سریعتر از این وضعیت رها شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تمایل دارید که ایده های تان را با همکاران تان در میان بگذارید، اما شاید شنوندگان شما حرف های تان را قبول نکنند. وقتی خودتان به ایده هایی که در سر دارید فکر می کنید همه چیز خوب به نظر می رسد، اما وقتی آن ها را بروز می دهید زیر سایه ی ابهام می خزند. حتی ممکن است کارآمدترین برنامه های تان هم وقتی وارد جزییات شان می شوید تغییر کنند. پس فعلاً بهتر است از توضیح اضافی خودداری کنید. می توانید چند روز دیگر که شنوندگان تان آمادگی بیشتری برای دریافت پیام شما دارند دست به کار شوید و توضیحات تکمیلی را در اختیارشان قرار دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید امروز شما در موضع برتر قرار خواهید داشت، پس تا می توانید از این فرصت بهره ببرید. کارها آنقدر دارند خوب پیش می روند که حتی خودتان هم متوجه اینکه چه روز خوبی را دارید می گذرانید نیستید. چند دقیقه ای سر جایتان لم دهید و به اینکه امروز چقدر خوش شانس هستید فکر کنید. امروز شما دلتان می خواهد به دیگران کمک کنید و همین مسئله باعث می شود برای انجام کارهای خیر داوطلب باشید. شاید حتی رهبری گروهی از افراد خیر را به عهده گرفته و یک برنامه خیلی مفید برای این کار بچینید که می تواند شامل کارهایی باشد که به موسسات خیریه وابسته هستند و یا کمک به یکی از اعضای خانواده تان که به دردسر افتاده است باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دل تان می خواهد که بیهوده در دنیای خیالات پرسه بزنید، اما حواس تان باشد که زیاده روی نکنید. شاید وقتی در اوج رویاپردازی های تان هستید ببینید که دیگر راهی برای برگشت به دنیای واقعی ندارید، به همین خاطر از دست چیزهایی که مانع راه تان می شوند عصبانی خواهید شد. برای این که دچار این اضطراب ها نشوید باید به کارتان بچسبید، حتی در حین رویاپردازی دست از کار نکشید. خلاقانه فکر کنید، اما آن قدر زیاده روی نکنید که در میان ابرهای توهم گم شوید. اگر شخصی یا چیزی متعلق به شما و زندگیتان نباشد هر چه بیشتر برای نگه داشتن آنها تلاش کنید کمتر موفق خواهید بود و زودتر آنها را از دست خواهید داد، اگر مال شما نیست چه بهتر که زودتر از زندگیتان خارج شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز روابط شما به خوبی پیش خواهند رفت و می توانید ثبات عاطفی که به دنبالش هستید را در رابطه با شخصی که مورد اعتمادتان است پیدا کنید. اگر احساس کردید که این شخص به اندازه ای که انتظار دارید به شما نزدیک نمی شود دلسرد نشوید، او به احتمال زیاد سعی دارد به شما اجازه دهد فضای شخصی خودتان را داشته باشید و نمی خواهد طوری رفتار کند که احساس خفگی کرده و به یکباره از او دلزده شوید. حواستان به کیف پول و رمز کارت های بانکیتان و هر چیزی که به حساب و کتاب های مالی مربوط می شود باشد زیرا با یک احتیاطی کوچک ممکن است درگیر بحث در مورد مسائل مالی شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در حال برنامه ریزی برای آینده هستید، اما شک و تردید به سراغ تان آمده و خودتان هم نمی دانید چرا. تصمیم دارید که برای یک سفر برنامه ریزی کنید، اما نگران خانواده و امنیت شخصی تان هستید و به همین خاطر احساس می کنید که نمی توانید به سفر بروید. اما راه حلی وجود دارد که کمک تان می کند بدون خروج از منزل به این خواسته ی خود برسید. به یک گشت و گذار ذهنی بروید، به این ترتیب هیچ کس متوجه عدم حضور شما نخواهد شد. می توانید تا انتهای دنیا را در تصورات تان بگردید و در یک چشم به هم زدن هم برگردید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز سعی کنید سحرخیز باشید تا روز طولانی تری داشته باشید. شاید ترک کردن تخت گرم و نرمتان کار دشواری باشد اما آنچه در مقابل به دست خواهید آورد ارزش این از خود گذشتگی را دارد. امروز انرژی کیهانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شما می توانید عملکرد بسیار بالایی داشته باشید و تا پایان روز کارهای بسیاری را به انجام برسانید. سعی کنید آرامش خود را در رفتار با اطرافیانتان حفظ کرده و خشم خودتان را کنترل کنید. در غیر این صورت شاید رفتاری از خودتان نشان دهید که احترامی که بین شما و طرف مقابلتان وجود داشته برای همیشه از بین برود و رابطه تان هیچ گاه به حالت قبلی باز نگردد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اکنون نباید کارهای مختلفی را که ربطی به هم ندارند همزمان شروع کنید، زیرا از شما انتظار می رود که فقط بر یک انجام یک کار تمرکز کنید و تا آخر انجام اش دهید. خستگی ناپذیر به نظر می رسید و تمایل شدیدی دارید که از این کار به آن کار بپرید. اما حواس تان باشد که روند انجام امور را مختل نکنید، نباید زیاد سرعت بگیرید. بهتر است فقط به یک هدف فکر کنید، همین یک چیز فرصت های مختلفی را پیش روی تان خواهد گذاشت. شاید بخواهید سرتان را مثل کبک زیر برف کنید، اما امروز هیچ راهی برای فرار از واقعیت وجود نخواهد داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز صبح ممکن است که اوضاع برای شما کمی بهم ریخته باشد، اما تا نیمه های روز همه چیز خیلی بهتر خواهد شد. اگر برایتان امکان دارد تمام صبح را در خانه مانده و تا می توانید استراحت کنید. به این صورت می توانید از نیمه ی دوم روز به بهترین نحو استفاده کنید. شاید حتی پس از پایان انجام کارهایتان هنوز وقت و انرژی کافی برای لذت بردن از یک قرار دو نفره ی رمانتیک را داشته باشید. شاید در ذهنتان برای یک مسافرت رویایی برنامه ریزی کنید، اما در حال حاضر و با این همه کاری که روی سرتان ریخته است دورترین جایی که می توانید بروید یک پیک نیک آخر هفته ای در اطراف شهر است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که شاید احساس کنید که از واقعیت ها دور شده اید، اما این فقط یک توهم است. دیگران نمی توانند آن چه را که در ذهن تان می گذرد ببینند، به همین خاطر متوجه کشمکش های درونی شما نخواهند شد. تا زمانی که این وضعیت شما دیگران را به خطر نیندازد مشکلی نخواهد بود. قاطع باشید و برای به دست آوردن چیزی که می خواهید تلاش کنید. اگر بتوانید با محدودیت های تان کنار بیایید، آن وقت از مشاهدی نتیجه ی خوشایند نهایی متعجب خواهید شد. ممکن است پی بردن به این که فانتزی هایتان نمی توانند به واقعیت بپیوندند برای شما ناراحت کننده باشد، اما کنار گذاشتن این توهمات و عادت های قدیمی راه را برای ورود چیزها و افراد تازه به زندگیتان باز می کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز ممکن است از ساعات اولیه روز مسائل و مشکلاتی که برایتان پیش می آیند باعث ناراحتی و عصبانیت شما بشوند اما با نزدیک شدن بعدازظهر اوضاع رو به بهبودی خواهد رفت. در روابط خود وقتی یک مشکل را مورد بحث قرار دادید دیگر پرونده ی آن را ببندید و برای اثبات این که حق با شما بوده است مرتبا دوباره بحث را سر جای اولش نکشانید. شخصیت شما به گونه ای است که مدام به پیشرفت و رشد در زندگیتان نیاز دارید؛ اگر شغلتان به گونه ای است که اجازه این پیشرفت را به شما نمی دهد و از آن لذتی نمی برید شاید وقت آن رسیده که به فکر کار تازه ای باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز خیلی رفتارتان خوب شده است. اما اگر فکر کنید که می توانید همه چیز را درست کنید، آن وقت ممکن است خودتان را به دردسر بیندازید. خیلی دل تان می خواهد که پیامدهای مثبت اقدامات تان را بیش از حد بزرگ کنید. می خواهید از فرصت جدیدی که دست داده نهایت استفاده را ببرید، اما شاید این فرصت همان قدر سریع که پیش روی تان قرار گرفت از میان برود. اما در هر صورت دلیلی وجود ندارد که امیدتان را از دست بدهید. در برابر رویاهایی که در سر دارید مقاومت نکنید، بگذارید شما را تا مرز موفقیت بکشانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟