طالع بینی شخصی امروز / 21 اسفند ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید این اواخر به فکر تغییر محل زندگیتان افتاده باشید، اما اتفاقاتی که امروز می افتند باعث خواهند شد که بالاخره تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید. شاید همسایه هایی که دوستشان داشته اید از محل شما رفته اند و دیگر به این خانه دلبستگی ندارید و یا پولی به دست آورده و می خواهید به محل بهتری نقل مکان کنید. در هر صورت پیش از عملی کردن این تصمیم باید مسائل زیادی را در نظر بگیرید. امروز این احتمال وجود دارد که موقعیت های خیلی خوبی برای شما پیش بیایند، اما یادتان باشد که شما نمی توانید همه آنها را بپذیرید، زیرا هر کدام کارها و مسئولیت های زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت و شما باید محدودیت هایتان را در نظر بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید تا مقصد مورد نظرتان راه زیادی باشد، پس شاید لازم است از نزدیک ترین دوستان تان برای حمایت و پشتیبانی کمک بخواهید. حتماً تعجب خواهید کرد وقتی ببینید که دیگران خیلی سریع به کمک تان می شتابند تا به شما نشان دهند که تنها نیستید. با این وجود باید مواظب باشید که چه طور با دیگران رابطه برقرار می کنید تا آن ها را با شوخی های نیش دارتان آزار ندهید. کمی تأمل کنید و به چیزی که می گویید از قبل فکر کنید. نشان دادن قدردانی نسبت به کارهای دیگران باعث می شود که آن ها از این که به شما کمک می کنند احساس خوبی داشته باشند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که زندگی تماما در پول خلاصه نمی‌شود بهتر است به جنبه های دیگر زندگی مانند سلامتی، داشتن فرزندان، پدر و مادر و… نیز بیاندیشید. مدام در فکر به دست آوردن پول نباشید زیرا در این صورت اطرافیا نتان از شما دوری می‌گزینند، کم کم فاصله شما با آنها خیلی زیاد می‌شود، بزرگترین آسیبی که ممکن است به هر انسانی وارد شود این است که اطرافیان یک انسان او را ترک کنند و مجبور باشد به تنهایی به زندگی ادامه دهد. قبل از این که بگویید چه چیزی در ذهن دارید معمولاً به همه ی جوانب آن فکر می کنید. اما ممکن است فعلاً کمی مضطرب باشید، به ویژه اگر سعی می کنید تا رازی را پنهان کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شاید تصمیم بگیرید خودتان را در خانه زندانی کنید و به طور جدی به اتفاقات چند روز گذشته فکر کنید. این در واقع زمینه ساز برنامه ریزی شما برای آینده خواهد بود و با انگیزه بسیار و انرژی مثبت هر هدفی را که در نظر بگیرید دنبال خواهید کرد. شاید بد نباشد با یکی از دوستان صمیمی خود در مورد این موضوع مشورت کنید و از نظرات و حمایت او بهره ببرید. شاید احساس کنید زمان آن رسیده است که احساسات خود را با شخصی که دوست دارید در میان بگذارید، اما متاسفانه اکنون زمان خوبی برای این کار نیست و شاید طرف مقابلتان آنقدر سرش شلوغ باشد که وقتی برای صحبت کردن در مورد مسائل رمانتیک نداشته باشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه ممکن است بی ثباتی فعلاً باعث آزارتان شود، اما هنوز می خواهید که همه چیز درست مثل یک ساعت دقیق کار کند. دل تان می خواهد اگر امروز قرار است توجه تان را به جایی معطوف کنید، هیچ دل مشغولی و نگرانی نداشته باشید، اما نمی توانید مسئولیت های تان را فراموش کنید و به کارتان پشت کنید. با این وجود بهتر است قبل از این که دست به عملی قطعی بزنید، کمی صبر کنید و ببینید که این جریان تغییرات شما را به کدام سو می برند. گوش دادن به ندای قلب تان راه غلط را نشان تان نمی دهد، اما ممکن است کمی طول بکشد تا به مقصد مورد نظرتان برسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما دوست دارید که امروز وقت تان را با دوستان و اعضای خانواده تان بگذرانید تا در رابطه با رویاهای خود و چیزهایی که در زندگی می‌خواهید با آنها صحبت کنید. بیان کردن دیدگاه تان راجع به زندگی فقط صحبت درباره رویاها و تصوراتتان نیست. این یک حالت کاملا واقعی از سهیم کردن رویاها با دیگران است که بدون قضاوت انجام می‌گیرد و به شما یادآوری می‌کند که در حقیقت مهمترین مسئله در زندگی تان چیست و چه چیزی در اولویت قرار دارد. روابطتان با دیگران گرم و دوستانه خواهند شد و در هر جمعی که شرکت کنید همه از حضور شما لذت خواهند برد و مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید گروهی که با آن ارتباط دارید اما این اواخر نادیده گرفته بودید امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده است و دلتان می خواهد وظایفی که نسبت به آن دارید را به انجام برسانید. همچنین در فکر این هستید که یک پروژه کاری و یا شخصی که به بهانه هایی مثل تعطیلات چند هفته ای تعطیل کرده بودید را از سر بگیرید و حداقل تا حدودی آن را پیش ببرید. به طور خلاصه تلاش برای جبران کوتاهی هایی که این اواخر کرده اید امروز وقت زیادی را از شما خواهد گرفت، اما انجام این کار احساس فوق العاده ای به شما خواهد بخشید. البته باید مواظب باشید که بیش از اندازه به خودتان فشار نیاورید و زمانی را هم به خودتان اختصاص دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد همه فکر می کنند که می دانند شما امروز چه احساسی دارید، زیرا صورت فلکی قوس که بی شرم و گستاخ است شما را ترغیب می کند تا همه ی آن چه را در قلب تان می گذرد برای همه آشکار کنید تا ببینند. فعلاً هیچ راه گریزی که ساده باشد وجود ندارد، زیرا نادیده گرفتن احساسات تان فقط باعث می شود که پربارتر شوند و نیروی مضاعف پیدا کنند. بهترین کار این است که آن چه را در قلب تان می گذرد با دوستی مورد اعتماد در میان بگذارید، اما حواستان باشد که صحنه را مدیریت کنید تا نمایش از کنترل خارج نشود. اجازه ندهید که در یک مکالمه ی معنی دار ترس از طرد شدن پا به میان بگذارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد فکر می‌کنید که به آخرین خط زندگی تان رسیده اید و دیگر هیچ راه گریزی برای شما وجود ندارد، تمام اتفاقاتی که در این مدت برایتان رخ داده است مثل یک کابوس غمگین انگیز بوده است و قدرت باور کردن این جریانات را ندارید، خوشبختانه مشکلاتی که در سر راه شما بوده است عمر خود را کرده‌اند و به زودی به پایان خواهند رسید پس امید تازه‌ای به آینده داشته باشید. زیرا هنوز در شوک گذشته تان به سر می‌برید و ممکن است از موقعیت‌هایی که برایتان پیش می‌آید نتوانید به خوبی استفاده کنید. از الان تا چند هفته آینده شما مدام به مهمانی ها و شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف دعوت خواهید شد و تلفنتان دائم در حال زنگ خوردن خوهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که شما معمولا ترجیح می دهید برخوردی منطقی و علمی با اتفاقات و دنیای اطرافتان داشته باشید، اما امروز حال و هوایی عارفانه به خود گرفته اید. حس درونیتان خیلی قویتر و فعال تر از همیشه شده است و شاید بتوانید پیش از آن که طرف مقابلتان حرفش را بزند حدس بزنید که چه می خواهد بگوید. شما دوست دارید کارهای خلاقانه و جدیدی انجام دهید و این حس ششم قوی در این راه حسابی به کارتان خواهد آمد، پس تا می توانید از آن استفاده کنید. شما در این شرایط انرژی مثبت بسیاری را در اطراف خود حس می کنید، اما اگر تکانی به خودتان ندهید این امواج مثبت بی آن که به کارتان آمده باشند از کنارتان خواهند گذشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که نقشه ای که برای حمله کشیده اید می تواند خیلی تاثیرگذار باشد، اما مطمئناً عالی نیست. وقتی موقعیت فعلی تان دگرگون می شود، باید سعی کنید تا خودتان را با شرایط وفق دهید تا فرصت رقابت را از دست ندهید. متأسفانه بیش از آن چه فکرش را می کنید در افکارتان سخت و تغییرناپذیر هستید و این عدم اصلاح برنامه ها ممکن است نزدیک ترین دوستان تان را با شما بیگانه سازد. نسبت به واکنش های دیگران حساس باشید تا بتوانید هوشمندانه پاسخ دهید و سعی نکنید که سرسختانه به یک رویای نامعلوم فکر کنید که هیچ دلیلی هم برای آن وجود ندارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید. در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند. حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند. شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید. گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟