فال ابجد امروز / 20 اسفند ماه

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  د  ج  ب

تعبیر : امروز باید یک استراتژی هوشمندانه به کار بگیرید تا بتوانید بین اهداف شخصی و زندگی حرفه ایتان تعادل ایجاد کنید. نباید به خاطر بلندپروازی های حرفه ای خود و یا نیازهای مالی زندگی شخصیتان را قربانی کنید. شما به عنوان یک فرد بالغ موظف به ایجاد تعادل بین تمام جنبه های مختلف زندگی خود هستید. این که بخواهید دیگران را رهبری کنید بخشی از ذات شما است، اما همه ما گاهی به تغییر نیاز داریم. امروز بگذارید دیگران رهبری را به دست بگیرند و شما هم خودتان را تسلیم آنها کنید. مثلا می توانید از همسرتان بخواهید برای امروز برنامه ریزی کند تا بتوانید تعطیلات آخر هفته تان را به بهترین شکل ممکن شروع کنید.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  ب  ب  آ

تعبیر : امروز ممکن است اتفاق عجیبی برای شما پیش بیاید. شاید یکی از اعضای خانواده تان شما را به خاطر شغلی که انتخاب کرده اید مورد سرزنش قرار دهد. این موضوع احتمالا به این خاطر خواهد بود که حرفه شما با سابقه کاری سایر اعضای خانواده تان کاملا متفاوت است، اما هیچ قانونی وجود ندارد که شما را به ادامه راه خانواده تان محکوم کند و انتخاب به عهده خود شماست. ماه گذشته چیزهای زیادی را تجربه کردید؛ غم، شادی، ترس و خشم را در وجود خود حس کردید، اما حالا که خرداد رسیده است اوضاع دارد روز به روز بهتر می شود و به زودی در زندگی خود به ثبات خواهید رسید و زندگی در مسیری خوب پیش خواهد رفت.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما :  د  آ  آ

تعبیر : مقامات بالاتری که تا به حال راهنمای شما بوده و به شما کمک کرده اند امروز ممکن است در برابرتان قرار بگیرند و با شما مخالفت کنند. حالا دیگر زمان آن فرا رسیده است که ترس هایتان را کنار گذاشته و بی آن که به دنبال راهنمایی باشید خودتان مسیرتان را به سوی هدفتان پیدا کنید. این وضعیت بدون شک تاثیرات مثبتی روی زندگی و آینده شما خواهد گذاشت و به این معناست که دارید به بلوغ می رسید. بعدا هم خواهید توانست هر از گاهی در صورت نیاز از دیگران تقاضای کمک کنید. اگر بتوانید آخر هفته تمام تواناییتان را برای پس انداز کردن به کار بگیرید و این همه ولخرجی نکنید، هفته بعد خواهید دید که به چیزهایی که فکر می کرده اید قابل دسترسی نیستند دست خواهید یافت.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  آ  آ  ج

تعبیر : امروز ممکن است برای شما با تنش ها و چالش هایی همراه باشد. پیشرفت های اخیری که در زندگی حرفه ای خود داشته اید آنقدر کم و نا امید کننده بوده اند و از انتظارات شما فاصله داشته اند که ترجیح می دهید کمتر به خودتان فشار بیاورید. اما متاسفانه شرایط اقتصادی شما در حال حاضر به گونه ای نیست که بتوانید از زیر کار شانه خالی کنید و شاید مجبور باشید حتی سخت تر از همیشه تلاش کنید. کلید موفقیت شما در روابط عاطفیتان این است که هر نوع سوء تفاهمی را از بین ببرید و اگر در مورد چیزی صداقت نداشته اید حقیقت را بیان کنید و با وجدانی آرام به جلو بروید. قبل از حل این مسائل حتی یک قدم هم بر ندارید.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  د  د  آ

تعبیر : امروز برای شما روزی همراه با تفکر و تعمق و پرداختن به مسائل مهم خواهد بود. وضعیت ذهنی شما شبیه به کسی است که به تازگی در برابر همه چیز قیام کرده و به دنبال راهی برای رسیدن به رضایت و احساس خوشبختی می گردد. احساس می کنید که دیگران می خواهند شما را تحت فشار قرار دهند، آیا باید تسلیم شوید و یا به ندای درونتان گوش کرده و در برابر آنها بایستید؟ تا آخر امروز جواب سوالتان را پیدا خواهید کرد. شما انسانی هستید که قلبی بزرگ، سخاوتمند و بخشنده دارید و با تمام وجود از خودتان برای دوستان و عزیزانتان مایه می کذارید، اما وای به روزی که احساس کنید دارد از شما سوء استفاده می شود، آنگاه هیچ چیز جلوی شما را نخواهد گرفت.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  آ  ب  ج

تعبیر : امروز برای شما اطلاعات مهمی در رابطه با تصمیماتی که باید برای آینده خود بگیرید به همراه خواهد داشت. اکنون زمان آن فرا رسیده است که اولویت های خودتان را تعیین کرده و تصمیمتان را بگیرید. آیا می خواهید همین حالا وارد بازار کار شوید و یا می خواهید تحصیلاتتان را ادامه دهید؟ آیا از زندگی مشترک و روابط خانوادگی خود راضی هستید؟ هر تصمیمی که در هر یک از این زمینه ها بگیرید ممکن است تمام جنبه های دیگر زندگیتان را نیز تحت تاثیر قرار دهد، پس تا جایی که می توانید دقت به خرج دهید. اگر در رابطه عاطفیتان مشکلی پیش آمده است فراموش نکنید که این وضعیت موقتی است و از کاه کوه نسازید، شما که نمی خواهید تمام فردا درگیر منت کشی باشید؟

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما :  ج  ج  ج

تعبیر : امروز باید خودتان را برای یک روز نسبتا پراسترس آماده کنید. شاید زندگی خانوادگیتان به خاطر برخی سوء تفاهم ها و اختلاف نظرها با مشکلاتی مواجه شود. شاید احساس کنید که به حریم خصوصی شما تجاوز شده و شما را محدود کرده اند، اما به هیچ عنوان قصد تسلیم شدن در برابر شرایط به وجود آمده را ندارید. شما این حق را دارید که از فضای خصوصی خود با چنگ و دندان محافظت کنید. موفقیت هایی که در چند وقت گذشته به دست آورده اید به شما این جسارت را می دهند که بیش از هر زمان دیگری با دیگران بجوشید و در ارتباط برقرار کردن پیشقدم شوید. این احساس شما ممکن است در زندگی عاطفیتان تأثیرگذار باشد و چنانچه مجرد هستید شانس پیدا کردن نیمه گمشده تان را بالا ببرد.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  ب  ب  ب

تعبیر : شاید تصمیم گرفته باشید که امروز خودتان را در خانه و یا اتاق کارتان زندانی کنید تا کارهای نیمه تمامتان را به انجام رسانده و یا برنامه هایی که برای روزتان داشته اید را عملی کنید، اما این برای شما امکان پذیر نخواهد بود. انگار نیرویی مخفی سعی در بهم ریختن شرایط حرفه ای شما دارد و هیچ چیزی طبق خواسته های شما پیش نمی رود. همه با شما مخالفت می کنند، سوء تفاهم هایی به وجود می آیند، کارها به تاخیر می افتند و در مکالمات شما مشکلاتی پیش می آیند. سعی کنید در بحث هایی که برایتان پیش می آیند در صورتی که از شما خواسته شد طرف یک نفر را بگیرید تا جای ممکن بی طرف بمانید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  د  آ  ب

تعبیر : امروز دیگران در مورد کارهایی که شما انجام می دهید واکنش های خیلی وسواس آمیزی نشان می دهند و انگار هر چقدر هم که سعی کنید نخواهید توانست آنها را از خودتان راضی کنید. خوشبختانه شما قهرمان فرار کردن از موقعیت های دشوار هستید و به ما توصیه می شود که به سریع ترین شکل ممکن خودتان را از این وضعیت نجات داده و به دورترین جای ممکن فرار کنید. البته اگر این کار ممکن است به وضعیت اقتصادی شما ضربه ای وارد کند بهتر است سر جایتان بمانید و با سختی های آن روبرو شوید. سعی کنید خودتان را درگیر هیچ چالشی نکنید. کار شما آرام کردن اوضاع و نشان دادن یک راه منطقی برای حل وضعیت به وجود آمده است، نه این که خودتان آتش بیار معرکه شوید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  آ  د  آ

تعبیر : امروز استقلال طلبی ذاتی شما ممکن است برای شما دردسرهایی درست کند. حرف هایی که امروز می زنید به راحتی همیشه مورد پذیرش اطرافیانتان قرار نمی گیرند و آنها فکر می کنند که گفته هایتان با افکار و احساسات واقعیتان در تناقض هستند. خوب، شما که مجبور نیستید آنها را قانع کنید، پس بیخیال حرف هایشان بشوید. این موضوع مشکل آنهاست، نه شما، پس به آنچه می گویند یا فکر می کنند زیاد اهمیت ندهید. احساس می کنید کسی که دوست دارید از روی قصد و غرض دارد آزارتان می دهد. کافی است کمی از وقتتان را در اختیار او بگذارید تا ببینید تنها چیزی که او می خواهد توجه شما است و هر کاری که می کند برای جلب توجه است.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  آ  ج  ج

تعبیر : امروز از آن روزهایی است که ممکن است باعث شود فکر کنید در زندگی حرفه ایتان در جای درستی قرار نگرفته اید. شاید فکر می کنید این کار برای شما مناسب نیست و نمی توانید استعدادهایتان را به خوبی به کار بگیرید. شما از آن دسته آدم هایی هستید که می خواهند ایده هایی که به سرشان می زنند را به کار بگیرند و در حال حاضر شغلتان به شما این اجازه را نمی دهد و مقامات بالا دست از لحاظ ذهنی با شما همسو نیستند. اگر فکر می کنید حق با شماست هر کاری که خودتان لازم می دانید را انجام دهید. یادتان باشد که محبت را هرقدر هم که در کارهایتان نشان دهید کافی نیست، همانطور که تنها بیان کردن عشق بدون هیچ عملی کفایت نمی کند؛ این دو باید همراه باهم باشند.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  ب  د  د

تعبیر : امروز برخی داستان ها و مسائل مربوط به گذشته دوباره مطرح می شوند و ذهنتان را به خود مشغول می کنند. به عنوان مثال اگر کارمند اداره ای هستید و در گذشته اشتباهاتی انجام داده اید و یا کم کاری کرده اید امروز ممکن است پرده از رازتان برداشته شود. شاید این موضوع در واقع فقط به خاطر حسادت های دیگران پیش آمده باشد، در هر صورت خودتان را برای مبارزه و دفاع از خودتان آماده کنید. رویاهایتان به محدوده دسترسیتان بسیار نزدیک شده اند. زمانی فوق العاده برای پیشروی فرا رسیده است. هر پروژه بزرگ و طولانی مدتی که در سر دارید شما را به قدم گذاشتن در راه فرا می خواند. تأخیر نکنید و این نیروی قوی درونتان را که شما را به جلو رفتن تشویق می کند نادیده نگیریدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟