طالع بینی شخصی امروز /  19 اسفند ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دریافت بازخوردهای مثبت از سوی دوستان و همکاران تان موجب خواهد شد تا احساس خوبی به شما دست دهد و از نظر روحی تقویت شوید. امروز این قابلیت را دارید که درباره ی خودتان احساس بهتری داشته باشید و دیگران را نیز بیشتر دوست بدارید. اما حواس تان باشد که دچار توهمات و غرور کاذب نشوید. اگر کسی بدون این که از او بخواهید به شما پیشنهاد کمک داد با کمال میل پیشنهادش را بپذیرید. سعی نکنید در برابر آن چه اجتناب ناپذیر است مقاومت کنید. اکنون زمان آن رسیده که خودی نشان دهید و بدرخشید. بهتر است از شریک زندگی تان نیز در مورد احساسی که در این دوران تجربه می کند سوال کنید. از جوابی که می شنوید، حتما تعجب خواهید کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می‌چرخیدید. امروز می‌توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می‌توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، پیشرفت مهمی‌نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید،‌اما فراموش نکنید که کمی‌هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید! امروز به خاطر انجام کارهای بی مقدمه و بدون فکر ممکن است تحت فشار و استرس زیادی قرار بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که بالاخره پس از مدت ها نتیجه تلاش های بی وقفه خود را خواهید گرفت و از این بابت بسیار خوشنود و راضی هستید. اعتماد به نفس و قدرت شما نیز بالا رفته است و دوست دارید در این باره ساعت ها با دیگران گفتگو کنید. حال زمان شادی است پس تا می توانید این موفقیت را جشن بگیرید. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفی شما جز غم برایتان هیچی نداشته است، آن را به پایان برسانید. اگر چه فرد بهتری را در نظر دارید اما بهتر است قبل از اقدام به هر کاری خوب فکر کنید و با احتیاط عمل کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر لازم است تغییراتی به رابطه خود دهید، درنگ نکنید. به زودی به یک مسافرت کوتاه خواهید رفت، پس خود را برای سفری شیرین و دلچسب آماده کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بسیار مصمم و با اعتماد به نفس به نظر می رسید، اما ممکن است کسی چیزی بگوید و فکرتان را خراب کند. لزومی ندارد احساس گناه کنید، اما به هر حال از این که دیگران منظورتان را اشتباه متوجه شوند متنفرید. دل تان می خواهد قبل از این که به مسیرتان ادامه دهید موضع خود را برای همه روشن کنید، پس اگر فرصت گفت و گو پیش آمد آن را از دست ندهید. اگر موضوع حل نشده ای وجود دارد هرچه زودتر به آن رسیدگی کنید تا بتوانید برای اقدامات مرحله ی بعد آمادگی لازم را کسب کنید. اجازه بدهید که ذهن تان آمادگی تغییر و تحول را داشته باشد. به خاطر اینکه تصمیمات دیگران احتمالا از تصمیماتی که شما به تنهایی می گیرید بهتر به نظر می رسد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید. اکنون سرشار از انرژی هستید. شاید هم در حال آماده شدن برای اتفاق بزرگی هستید که به زودی بروز خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که موجب نگرانی و استرس شما شده است و حتی ممکن است باعث سردردتان شود. توصیه می کنیم سلامت خود را به خاطر کار به خطر نیاندازید. اگر مقداری از آنها را به فردا موکول کنید، مطمئن باشید تمرکزتان را از دست نمی دهید و هیچ اتفاقی بدی نیز نخواهد افتاد. حتی اگر ملاقات افراد و جواب دادن به تلفتن هایتان موجب استرس شما می شوند، گوشی خود را خاموش کنید و قرارهایتان را نیز به روز بعد موکول کنید. نگران نباشید دیگران شرایط شما را درک خواهند کرد. امروز تلفنی به شما خواهد شد که از آن متعجب می شوید. اگر سوالی در ذهن تان بوجود آمد، از بیان آن نهراسید و برای آنچه موجب ابهام تان شده، توضیح بیشتری بخواهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز ممکن است غرق خیالات مبهم شوید، پس شاید لازم باشد چند بار در روز خودتان را نیشگون بگیرید تا یادتان نرود که باید در واقعیت زندگی کنید. البته رویاپردازی چیز بدی نیست، اما اکنون بیشتر از همه به حقایق نیاز دارید. اگر این توصیه را جدی نگیرید بعداً پشیمان خواهید شد. مدیریت افراط و تفریط هایی که ممکن است به آن ها دچار شوید کار ساده ای نیست، مگر این که از یک دوست که مورد اعتماد شماست کمک بخواهید. حواس تان باشد وقتی از دیگران کمک می گیرید به مشورت دیگران هم خوب گوش کنید. شاید در حال حاضر دور شدن از عشق تان سخت باشد اما نگران نباشید زیرا علاقه شما فاصله سرش نمی شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید. می توانید بوی تغییرات قریب الوقوع را در هوا استشمام کنید، البته ناگفته نماند که کمی هم نگران هستید و می ترسید. آن چه امروز در سر دارید می تواند سرنوشت فردای شما باشد، پس به شما توصیه می شود که به فرصت های دل انگیزی که دوست دارید برای تان اتفاق بیفتند فکر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر با خواندن یک کتاب ایده های جدیدی به ذهن تان رسیده است، آنها را بر کاغذی یادداشت کنید سپس با دیگران به اشتراک بگذارید. شاید در برخی از ایده هایتان هنوز کمی ابهام وجود داشته باشد اما به زودی همه چیز روشن و واضح خواهد شد. با این روش جنبه هایی از زندگی که برایتان تاریک و ناراحت کننده بود نیز رخ دیگر خود را نشان خواهند داد. اگر عشق تان افکار عجیب و غریبی را در سر می پروراند، بهتر است با او در این زمینه صحبت و او را با واقعیت رو به رو کنید. اگر تمام جنبه های رابطه برای هر دویتان روشن و واضح شود، به مسیر جدیدی قدم می گذارید که آرامش را برای هر دویتان به همراه خواهد داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که بدانید که امروز هر چه قدر هم سخت تلاش کنید تا همه چیز را سر و سامان دهید تأثیری نخواهد داشت، زیرا به نظر می رسد که هر کس فقط به فکر خودش است. به شما توصیه می شود که اهداف تان را طبقه بندی کنید و ببینید چگونه می توانید قدم به قدم به آن ها دست پیدا کنید. متأسفانه فقط این که یک برنامه ریزی درست و نقشه ی عملی داشته باشید کافی نیست، زیرا اکنون اتفاقات زیادی در جریان اند. به مسیرتان ادامه دهید و به حس ششم خود اطمینان کنید. بهترین راهکاری که امروز می تواند شما را به موفقیت نزدیک کند این است که بر اساس احساسات تان عمل کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که تلفنی از یکی از دوستان تان که مدتی بیمار و مریض احوال است، به شما می شود و پس از آن تصمیم می گیرید به ملاقات او بروید. اگر چه او را به خوبی نمی شناسید اما مهربانی و حس انسان دوستانه تان شما را وادار به این کار می کند. با این کار شما نیز احساس بهتری پیدا خواهید کرد. شاید شما خود متوجه نباشید اما حرف ها و رفتارهایتان تاثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت. توصیه می کنیم از این به بعد دقت بیشتری بر عکس العمل دیگران نسبت به رفتارهای خود کنید. شاید علت برخی از دلگیری های آنها را بیابید یا حتی برعکس بفهمید چگونه می توانید آنها را خوشحال تر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز از یک طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می‌خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.اگر کار نیمه تمامی را در گذشته رها کرده اید انجام اش دهید تا مطمئن شوید که هیچ چیز در مسیر آینده مانع راه تان نخواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟