طالع بینی شخصی امروز / 9 اسفند ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شما به شدت از دیگران انتقاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید. شما امروز خیلی کار دارید، اما دیگران از مسئولیتهایتان اطلاعی ندارند و نمی‌دانند باید وظایفتان را انجام دهید. کار کردن زیاد هیچ اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید نیاز شما برای جلب توجه و دیده شدن مانع از سازندگی تان بشود!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما احساس می‌کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده‌‌اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید. متعادل بودن همیشه ایده خوبی است. اگر شما تا موقعی که کاملا کارهایتان را تمام نکرده اید سکوت اختیار نکرده و حرف بزنید، مورد توجه واقع شدن و بازخوردهای مثبت بهتان کمک می‌کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که ایده های اخیری که در سر دارید، به شما انگیزه لازم را به شما داده تا کاری را آغاز کنید. از دوستی که چون شما به این زمینه علاقه دارید بخواهید که شما را همراهی کند. یادتان باشد که این پروژه کم اهمیت و کوچکی نیست، پس از همین ابتدا با احتیاط قدم بردارید. در تلاشید تا با فردی تماس بگیرید اما نمی توانید. بهتر است که فعلا اصرار بیجا نکنید. او به زودی خودش با شما تماس خواهد گرفت. در این شرایط کافی است تا سرتان را گرم کنید تا فکرهای بی مورد به سرتان نزند. شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد. شما آرزوهای زیادی در سر دارید، اگر چه آنها کاملا شخصی هستند اما تاثیری جامع و گسترده دارند. شاید آنچه شما را از تلاش منصرف می کند، افکار منفی تان است اما این را بدانید که مثبت اندیشی کلید موفقیت شماست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز از وسوسه‌ها دوری کنید که روز ناراحت کننده ای نداشته باشید! برای اینکه اگر زیادی ریسک پذیر باشید ممکن است فقط شخصی که خیلی دوستش دارید را از خودتان برنجانید. این مشکلی واقعی است که از میزان فعالیتهایتان می‌کاهد، برای اینکه ظاهرا همه چیزها برای شما مهم تر از این مشکل هستند و به نظر می‌رسد که شدت احساسی شما از رفتار‌های افراطی حمایت می‌کند. بااین حال وقتی به اواسط هفته نزدیک تر می‌شویم, شما آرزو می‌کنید که ای کاش همه رازهایتان را فاش نکرده بودید! فراموش نکنید که لازم نیست همه رویاها و خیالات خود را با دیگران در میان بگذارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از طریق یکی از همکاران تان وارد مسیر کاری جدیدی می شوید که بر درآمد مالی تان خواهد افزود. اگر چه این کار هفته ها یا حتی ماهها تلاش لازم دارد تا به نتیجه مطلوب برسد اما در نهایت شما را راضی و خشنود خواهد کرد. اگر مجرد هستید و به فکر شروع یک رابطه تازه، بهتر است که قبل از هر کاری خوب هدف تان را بشناسید. آیا واقعا شخصی که در مقابل تان ایستاده ایده آل شماست؟ آیا او را همانگونه که هست می پذیرید؟ قبل از باز کردن در خانه تان جواب این سوال ها را بدهید. ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید باوجود اینکه می‌دانید هر فکری که در سرتان دارید را باید همین الان اجرا کنید، درباره یک مسئولیتی که نمی‌توانید حفظش کنید با احتیاط عمل می‌کنید. اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و همین بهتان اجازه نمی‌دهد خیلی خیال پردازی کنید! اما خیلی هم جدی نشوید، وگرنه فرصت خیلی خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست می‌دهید! یادتان باشد برای اینکه بتوانید به اهداف عالی خود برسید باید فراتر از آسایش و راحتی خود قدم بردارید. یک ورق کاغد بردارید و هر آنچه در ذهن تان می گذرد را روی آن پیاده کنید. آن را جلوی چشمتان بگذارید و مطابق آن نخستین قدم تان را بردارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز هدیه ای که می‌توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می‌توانید با همدیگر ساعتهای به یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می‌دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی‌های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می‌دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احساس شادابی و نشاط دارید. طوری که دوست دارید به بیرون از خانه بروید و احساسات خود را با دیگران تقسیم کنید. حال فرصت خوبی است تا کاری را که مدت هاست می خواهید برای شریک زندگی تان انجام دهید استارت بزنید. خرید هدیه ای برای او نیز تاثیرات فوق العاده ای در رابطه تان خواهد گذاشت. شما در برخورد با فردی، کمی تند عمل کرده اید، بهتر است کمی در مورد آن فکر کنید سپس برای بهبود رابطه، خود پا پیش بگذارید. زندگی ارزش دلخوری های کوچک را ندارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که امروز شما هر کاری که می‌کنید حتی اگر به نظر خودتان کار درستی هم باشد، مدام به در بسته می‌خورید!! شما می‌توانید به راحتی در مورد خودتان بیشتر از هر چیز دیگر صحبت کنید، اما اعتماد به نفستان به آن اندازه که خودتان باور دارید بر پایه واقعیت استوار نیست. به جای سریع حرکت کردن و سکندری خوردن بهتر است که کمی ‌سرعت خود را کم کنید! حالا ثابت قدم بودن و تامل کردن برای شما سودمند تر از خودستایی کردن و خیالبافی است. اگر می خواهید که میان خود و شریک زندگی تان ارتباط مستحکم تری برقرار کنید، حال بهترین زمان است. فعالیت های مشترک مانند شرکت در مراسم و همایش ها می تواند در این راه به شما کمک کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما می‌خواهید همه اطرافیانتان بفهمند که شما چقدر هوشیار بوده و حواستان جمع است، شما حسابی خودتان را به زحمت انداخته و هر کاری می‌کنید تا آنها عمل شما را ببینند. سهیم کردن افرادی که بهتان نزدیکند در روند و پیشرفت کاریتان نشاط آور و روح افزا می‌باشد، اما اگر در مورد کارهایی که انجام می‌دهید ناممطئن باشید، به تدریج کارهایتان پیچیده تر می‌شود. نگران عکس العمل افراد دیگر نسبت به رفتار متناقض خود نباشید. فقط به حس خود اطمینان کنید و بدانید که شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز با یکی از دوستان تان ملاقاتی داشته و در مورد مسائلی صحبت می کنید که برای هردویتان دغدغه محسوب می شود. مکالمه شما به خوبی پیش می رود و در نهایت به این نتیایج خوبی می رسید اما انچه اهمیت دارد، عمل کردن شما به آنهاست. هر چه این پروژه را به عقب بیاندازید، برایتان سخت تر خواهد شد. این را هم یادتان باشد که از صحبت هایتان نت بردارید زیرا ممکن است که فراموش شوند. حال زمان آن است که دانه های روابط عاطفی آینده تان را بکارید. شاید حال در شرایط عاطفی خوبی نباشید اما با تلاش به آنچه می خواهید می رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟