فال ابجد امروز / 8 اسفند ماه

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  ب  ب  آ

تعبیر : شما امروز الزاماً احساسات خود را ناگفته باقی می‌گذارید و هر لحظه بر شدت رویاهایتان افزوده می‌شود، در نتیجه امروز برای شما تبدیل به روزی با انرژی‌های معنوی می‌شود. به جای اینکه نیازهای خود را در جهان مادی جستجو کنید، می‌توانید به سفری در نیای دورنتان بروید. از نتایج این کار نگرانی به خود راه ندهید، مطمئناً شما به مسیر خوبی هدایت می‌شوید. فقط چیزهایی را در ذهننتان تجسم کنید که بهشان نیاز دارید. امیدوار باشید که در آینده به حقیقت بپیوندند.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  ج  آ  ج

تعبیر : شما گاهی اوقات قبل از اینکه مسیر خود را بررسی کنید به طور غریزی در مسیر مستقیم قرار می گیرید. اما دلیل این کار فقط می تواند این باشد که شما به مسیری که برگزیده اید کاملاً ایمان دارید و این لزوماً به این معنا نیست که شما تحت آروزی قلبی خود آن را دنبال می کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده که دقیقتر به جهان نگاه کرده تا بتوانید به مفاهیمی ظریف دست پیدا کنید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما :  د  ب  ب

تعبیر : شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که برای هر روز تان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  آ  آ  آ

تعبیر : با وجود اینکه ممکن است در حال تجربه جدال درونی سختی بین عقل و قلب تان باشید احتمالا تصمیم خواهید گرفت که احساسات خود را نادیده بگیرید. شاید شما بدرستی اعتقاد داشته باشید که افکار معقول در نردبان تکامل زندگی بر احساسات برتری دارد. اما واقعیت این است که عقل و منطق به هیچ وجه بر عشق و علاقه برتری ندارد.این جنگ درونی خود را کنترل کنید و سعی کنید در حالیکه در جستجوی تعادل در زندگی تان هستید از آن برای ایجاد کانال های ارتباطی استفاده کنید.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  د  آ  د

تعبیر : شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نمی‌توانید استراحت کنید. خوشبختانه هم اکنون تمرکز کردن بر روی وظایتان زیاد کار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی‌تفاوت بودن برقرار کنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می‌توانید در عین حال که کار می‌کنید از کارتان لذت هم ببرید.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  آ  ب  ج

تعبیر : شما می‌خواهید بدانید که احساسات‌تان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می‌خواهید فعالیت‌هایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساسات‌تان نیز تغییر می‌کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه‌هایتان، درحالیکه روز می‌گذرد واکنش‌های شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می‌دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : ج  ب  آ

تعبیر : ممکن است امروز کمی وقت داشته باشید، که به شما اجازه می‌دهد که به خاطراتی که در ذهن دارید برگردید و به آنها فکرکنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییکه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید که تمام تجربه‌های گذشته خود را تنظیم کرده و ببینید که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در یک موقعیت مشکل ، یک دید و ذهنیت مثبت داشتن می‌تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش کردن تجربه‌های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم‌های عاطفی گذشته باشد.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  ب  ‌ب ‌ ب

تعبیر : یک صدا به شما می‌گوید که به دنبال آن چیزی که می‌خواهید بروید، ولی صدای دیگری می‌گوید که برای رسیدن آن منتظر بمانید. شما در موقعیت سختی از تصمیم گیری قرار دارید، اما قادرید از راهی که انتخاب کرده اید دفاع کنید. با این وجود،‌ شما هنوز نمی‌دانید که چه کاری درست است. به اضافه، ممکن است مهم نباشد،‌ به خاطر اینکه آخرین پاسخ شما احتمالا آخرین فرصت تان نخواهد بود. و مهم نیست که شما کدام یک را انتخاب کنید. پس، پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید،‌ صبر کنید تا زمانیکه گرفتگی تان حل شود. فردا می‌بینید که انتخاب‌های دیگری هم برایتان پیش می‌آید.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  د  ب  ب

تعبیر : شما مرموزتر از دیگران فکر می‌کنید چون دیگران تغییر جهت‌های فکری غیر معمول شما را نمی‌بینند. شاید رویایی را در سر داشته باشید اما آن را برای خودتان نگه می‌دارید. شما درون گرا هستید. حتی اگر دوستان نزدیکتان کمی از آنها را بفهمند شما نیازی ندارید که افکار خود را با آنها تقسیم کنید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  ج  ج  ج

تعبیر : شما احساس می‌کنید ناچارید کارهایی را انجام دهید که این کارها در واقع اصلاً وظیفه شما نیست. اما شما نمی‌توانید بدون اینکه مشکلی درست شود اقدامی‌بکنید. حتی اگر فکر می‌کنید با شما غیر منصفانه رفتار می‌شود بهتر است فعلاً کاری نکنید. پس سعی کنید کارهایی را انجام دهید که مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت کنید، شما بعدها برای حل کردن این مشکل وقت کافی خواهید داشت.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  د  آ  ج

تعبیر : شما شاید تلاش کنید خودتان را پشت کلمات برگزیده خود پنهان کنید، اما به هیچ وجه نمی‌توانید قصد و نیت واقعی خود را قایم کنید! تلاش شما برای مرموز بودن و پنهان‌کاری تاثیر منفی و بدی روی دوستان صمیمی‌تان می‌گذارد و باعث می‌شود اطرافیانتان نیز با شما رفتار صادقانه‌ای نداشته باشند. گفتن حقیقت تا موقعی که از روی دلسوزی و محبت باشد، به هیچ کس صدمه نخواهد زد.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ  ب  آ

تعبیر : امروز کنترل کردن دخل و خرجتان تقریبا غیر ممکن شده است. برای اینکه امروز فقط می‌خواهید خوش بگذرانید و چیزهایی بخرید که حسابی از خریدنشان لذت ببرید. فکر کردن به راه های لذت بردن و شاد بودن کار خوبی است، اما افراط کردن لزوماً باعث رضایت خاطر نمی‌شود. هرچقدر که انتخاب‌هایتان پیچیده تر شدند، اگر به چیزهای ساده بیشتر از هر چیز دیگری توجه کنید شادتر خواهید شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟