طالع بینی شخصی امروز / اول اسفند ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز در حالی که آدرنالین‌تان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز داری پیدا می‌کنید، شما خیلی عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در فکر این هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر می‌کنند شما را خوب می‌شناسد را شگفت زده کنید. الان وقت این است که تمام فرضیه‌ها در مورد خودتان را باطل کرده و پیش داوری‌هایی که تنبل جلوه تان می‌دهند را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم می‌دانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما راهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید. اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دیگر وقت آن رسیده است که از عمل کردن به آنچه که فکر می کنید دیگران از شما انتظار دارند دست بردارید. وقت آن رسیده است که خودتان، احساساتتان، خواسته هایتان و دیدگاهتان را بیان کنید. باید جایگاه محکمی برای خودتان مشخص کنید و به خودتان و دیگران نشان دهید که چه کسی هستید و از زندگی چه می خواهید. فکر کردن به این که الان از شما انتظار می رود چه رفتاری نشان دهید در نهایت شما را به هیچ کجا نخواهد رساند. اگر مجرد و عاشق کارتان هستید شاید بهترین گزینه برای شما این است که دل شخصی که در محل کارتان توجهتان را جلب کرده است را به دست بیاورید. اگر در رابطه عاطفی خود احترامی که انتظار دارید را نمی بینید شاید باید جدیتر راجع به رابطه تان فکر کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ثابت قدم بودن برای شما چندان راحت نیست، برای اینکه فکرتان بی قرار شده و برای رسیدن به رضایت به دوردستها پرواز می‌کند. اما احتمالا اهدافتان فراتر از دسترس شما باقی می‌مانند. وقتی که به مقصد نزدیک می‌شوید، عمدا آنرا به جای دیگر و حتی دورتر منتقل می‌کنید. این استراتژی برای اندازه گیری کردن میزان سازندگی شما نیست. بلکه تنها راه ساده ای است که بهتان انگیزه می‌دهد تا محدوده‌های جدید بیشتری را تحت پوشش قرار دهید. شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب “مثبت” را قبول کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده‌اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف‌هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه‌های مناسب و مفیدی وجود دارند که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری‌های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی‌های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حس ششم شما قدرت بسیاری خواهد داشت، اما شاید توانایی استفاده از آن را نداشته باشید و حالت های خود را درک نکنید. احساسات، تصاویر و نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید با وجود این که مهم هستند ممکن است مبهم باشند و یا حتی برداشت شما از آنها اشتباه باشد. اوضاع کاری امروز بسیار خوب است و شما ترجیح می دهید به جای این که عجله کنید کارها را به روش خودتان و سر حوصله انجام دهید. برای این که کمک مورد نیازتان را بتوانید از همکارانتان بگیرید باید تلاش و جدیت خود را به آنها نشان دهید.برای آنهایی که مجرد هستند امکان شروع یک رابطه جدید وجود دارد و آنها به نیازهای خود و این که از یک رابطه چه انتظارهایی دارند پی خواهند برد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید اگر به نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید توجه نکنید ممکن است شانس یک رابطه عاطفی خیلی خوب را از دست بدهید. این بدان معنی است که باید برای فهمیدن حرف های دیگران به زبان بدن آنها نیز توجه کنید و فقط به آنچه گفته می شود اکتفا نکنید. البته در حال حاضر اعتماد به نفستان کمی پایین آمده است و این عدم درک صحیح نشانه هایی که دیگران به شما میدهند می تواند ناشی از این مسئله نیز باشد. خودتان را دست کم نگیرید. پس از چندین هفته و یا حتی چند ماه مشکلات پی در پی بالاخره اوضاع در زمینه حرفه ای و زندگی شخصیتان روبراه خواهد شد و نگرانی های اقتصادی شما به زودی برطرف شده و زندگیتان وارد فاز جدید و مثبتی خواهد شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد سیاره بخت شما امروز شما را به دردسر می‌اندازد، بخصوص اگر فکر کنید بیشتر از افراد دیگر می‌دانید. شما به اندازه کافی باهوش هستید، اما اگر بخواهید به طور دائم و به طرز طعنه آمیزی هوشتان را به نمایش بگذراید، کار خیلی نامناسبی انجام داده اید. افراد دیگر مطمئنا از سلطه جویی و پرخاشگری زبانی و بی رحمانه شما خسته می‌شوند. آنها همین که از صحبت‌های تند و تیز شما ناراحت شوند، به راحتی می‌توانند با ترک کردن محل به گفتگو خاتمه دهند. راه حل خیلی ساده است؛ اگر نمی‌خواهید تنها باشید باید با دیگران به مهربانی رفتار کنید. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کار کردن امروز کاری بس پیچیده است چرا که شما آرزو می کنید کاش از شر کارهای تکراری روزمره خلاص می شدید و به کار دیگری می پرداختید. احساسات قدرتمندی در زیر سطوح ظاهری وجودتان کمین کرده اند و شما از این می ترسید که آنها روزی حالت انفجار پیدا کنند و به ضمیر هوشیار شما بیایندو دیگران بتوانند آسیب پذیری و بی تجربگی شما را ببینند. دو سیاره حاکم شما یعنی مریخ و پلوتون آماده اند که با آن بجنگند مگر اینکه شما به قدر کافی قوی باشید تا به جای تمرکز روی تاریکی ها به روشنایی ها فکر کنید. در این روزها شما بهتر است که تونلی در این تاریکی ها ایجاد کرده و بعد از آن سختی ها تمام خواهند شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که زود قضاوت نکنید. اکنون زمان فرضیه سازی نیست. حالا زمان جمع آوری واقعیات و پردازش آنهاست. هر کار شتابزده ای نتیجه معکوس می دهد و باید دوباره انجام شود. باید با آرامش کار انجام دهید. امروز مستعد حادثه است پس مراقب آنچه می گویید و آنچه انجام می دهید باشید. با این حال، روز خوبی برای نشستن کنار دیگران و صحبت کردن با اعضای مسن و باتجربه فامیل و برنامه ریزی های بلندمدت برای آینده است. امروز ساکت نباشید، زیرا صحبت کردن کلید فرصت های رمانتیک و عالی است. امروز فرصتی طلایی برای شروع گفتگویی با فرد رویاهایتان را دارید. ولی شاید شما شروع کننده گفتگو باشید و کسی باشید که بحث را ادامه می دهد و موضوعات درستی را پیش می کشد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز موجی از هیجان را درون خود حس می‌کنید، اما مسئولیت‌های قبلی تان مانع از این می‌شود که دست به عمل بزنید. حتی در برابر فشارهای سخت برعهده گرفتن مسئولیت‌هایتان، دوری گزیدن از خیال پردازی کمکتان می‌کند که زودتر از موقع کارها را انجام دهید. اما مشکلاتی هم هست که نمی‌توانید تغییرشان دهید، پس سرنوشت خود را قبول کرده و مشغول شوید. نگران نباشید؛ تفریح و سرگرمی‌هم بعد از کار به سراغتان می‌آید. شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی‌تان را شروع کنید فقط برای تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی انجام نشده باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چراکه خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟