فال ابجد امروز /  29 بهمن ماه

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما :  ب  ب  آ

تعبیر : هرگز از زندگی خود گله نکنید و علت نیک و بد آن را در وجود خود جستجو کنید و در رفع آن بکوشید تا موفق و کامیاب شوید.

 

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  د  آ  د

تعبیر : هرگز برای کاری که مستعد نیستید و آمادگی لازم را پیدا نکرده اید اقدام نکنید و درباره آن بدون اطلاع و تحقیق اظهار نظر نفرمایید تا پشیمان نشوید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما :  ب  ج  آ

تعبیر : بسیار باهوش و زیرک هستید و به علم اندوزی علاقه وافری دارید همین مورد موجب پیشرفت و ارتقای شما در امور تحصیلی خواهد شد.

 

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  ج  ج  ب

تعبیر : هیچ گاه کار امروز را به فردا واگذار نکنید و در همه حال موقعیت خود را حفظ نمایید و از هر فرصتی که دارید برای انجام کارها استفاده کنید و همواره موقعیت شناس باشید.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  آ  د  ب

تعبیر : هر کاری را با نام خداوند شروع کنید و برای رضای خاطر او انجام دهید و از او استعانت بجویید و به جز درگاه لطف و کرم او به هیچ کسی امیدوار نباشید.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  ب  ب  ج

تعبیر : هرگز به این شاخ و آن شاخ نپرید و به این در و آن در نزنید و خود را آواره و سرگردان نکنید و به کار خود امیدوار باشید که توفیق با شما یار است و با راهنمایی بزرگان موفق خواهید شد.

 

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما :  آ  آ  د

تعبیر : آنچه را از دست داده اید مجددا به دست خواهید آورد و در جستجوی هرچه هستید پیدا می کنید و از نگرانی و پریشانی نجات می یابید.

 

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  د  د  د

تعبیر : ناامیدی را از خود دور کنید و از یاس بپرهیزید تا دلشاد شوید و اگر نظر وصلت دارید از آن نهراسید و اقدام کنید که مبارک است.

 

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  ج ب  آ

تعبیر : همواره در کار خود کوشا باشید و به فعالیت خود ادامه دهید و از رنج و زحمت کار نهراسید و با مشکلات مبارزه کنید تا موفق شوید.

 

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما :  د  ب  آ

تعبیر : آینده خوبی در انتظار شماست. سعی کنید خود را به فساد آلوده نکنید که آینده شما بستگی مستقیم به حال شما دارد پس حالت خود را حفظ کنید تا در زندگی درخشش بیشتری داشته باشید.

 

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  د  آ   آ

تعبیر : برای هرکسی مرگ حق است و همان گونه که روزی پا به عرصه وجود می گذارد یک روز هم باید دار فانی را وداع گوید و به سرای باقی برود پس تا فرصت هست توشه آخرت ذخیره کنید که بهترین توشه برای سفر آخرت پرهیزکاری و تقوی است. اگر چنین کنید به آرزویتان دست پیدا می کنید.

 

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  ج  ج  ب

تعبیر : به زودی اتفاقی برای شما خواهد افتاد که به قدرت پروردگار بیشتر پی می برید. این اتفاق شما را به رویاهایتان بسیار نزدیک می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟