طالع بینی شخصی امروز / 28 بهمن ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بیش از حد واقع بین هستید، بهتر است برای پیشبرد افکارتان گاهی ایده ﺁل گرا نیز باشید.شما اصلا به رویاهایتان اجازه نمی‌دهید که وارد ذهن شما شوند اما برای این که انگیزه‌ای برای پیشرفت مقاصدتان داشته باشید به رویا پردازی احتیاج پیدا می‌کنید.شما بیشتر به فکر امروزتان هستید باید برای ﺁینده تان نیز برنامه ریزی داشته باشید.کیفیت را فدای کمیت در زندگی تان می‌کنید اما این روش درستی نمی‌باشد. اگر کمی تردستی و شعبده بازی بلد باشید می توانید کارهای زیادی انجام دهید. و همین موضوع باعث می شود تا دیگران از این همه تلاش شما خوششان بیاید و از آن تقلید کنند. این جا است که شما می شوید سوپراستار و دیگران شما را الگوی خود قرار می دهند!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما شاید تا مدت خیلی کوتاهی بتوانید ایمان و اعتقاد کورکورانه داشته باشید، اما اگر یکبار وانمود کنید که همه چیز روبه راه است وقتی که در واقع اینگونه نیست از این کار خسته و دلزده خواهید شد. به جای اینکه باسرپوش گذاشتن بر روی همه چیز عدم اطمینان خود را پنهان کنید، سعی کنید صادق بوده و موقعیت خود را برای افراد دیگر به طور دقیق شرح دهید. این استراتژی برای شما زحمت زیادی ندارد. مزیت دیگر این کار این است که اگر آنها صداقت و اعتمادتان را نسبت به خودشان ببینند، بیشتر دوستتان خواهند داشت. امروز برای شما بسیار پرمشغله است و تقریبا همه دقایق شما به انجام کاری صرف خواهد شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مغزتان مانند ساعت کار می کند و افکار و صداهای بسیاری در ذهن خود می شنوید. اجازه ندهید این افکار و زمزمه های فکری اعصابتان را به هم بریزند و شما را درگیر جزئیات بی ارزش بکنند. شاید امروز نگران درآمد خود بشوید اما باید بدانید اگر دید درست و برنامه ریزی دقیقی در مور اهداف و کارهای آینده خود داشته باشید، این نگرانی کاملا بی مورد است. امروز متوجه می شوید هیچ فکری به اندازه داشتن برنامه ریزی برای آینده مهم نیست. اگر در رابطه خود با نامزدتان خیلی سخت‌گیر هستید و مجبورش می کنید برای همه کارهای خود در هر لحظه از شبانه روز توضیح بدهد، باید کمی دید خود را عوض کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد راه حل و فعالیت‌های تازه‌ای به ذهن شما وارد شده اند، بهتر است برای انجام تمام ﺁنها یک برنامه زمان بندی شده طولانی مدتی را داشته باشید زیرا تک تک برنامه‌هایی را که در ذهن می‌پرورانید در ﺁینده جواب‌های قطعی را به شما خواهند داد.قبل از شروع این کارها انرژی لازم را در خود بیدار کنید و سپس برای شروع کار پیش بروید.البته اکر با فرد معتمدی نیز مشورت کنید باعث می‌شود هر چه سریعتر به اهداف تان دست پیدا کنید. خیلی سخت است که امروز بخواهید توضیح دهید چه منظوری دارید به خاطر اینکه افکار شما در اطراف سرگردان است و شما نمی‌توانید آنها را تحت فرمان خود داشته باشید. عشق و علاقه خود را به فردی که دوستش دارید نشان دهید. مطمئن باشید او محبت شما را درک و آن را قبول خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده است در یک شوک به سر می‌برید، نمی‌دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. بخصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته‌اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی‌تان کناره می‌گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی‌مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده‌تری به زندگی تان ادامه دهید. ممکن است سعی کنید که یک ایده ساده را در محل کارتان اجرا کنید تنها برای اینکه به دیگران نشان دهید که آنقدرها که به نظر می‌رسد ایده‌های شما ساده و آسان نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احساسات شما به گونه ای است که خیلی راحت شما رابه هر طرف می کشاند؛ درست همچون کودکی که پول زیادی دارد و وارد شکلات فروشی شده است. این کودک هر شکلاتی می بیند را دوست دارد بخرد. شما هم همین طور خواهید بود. این مساله خیلی خوب نیست. خیلی خود را درگیر آنها نکنید. وقتی در موقعیتی قرار می گیرد که نمی دانید چه کار باید بکنید بهتر است خود را از آن دور کنید و کمی به خود و نیازهایتان فکر کنید. باید بدانید که شما تنها بهتر کار می کنید. از نظر عاطفی، امروز موقعیت خوبی برای با هم بودن است. امروز هر دو شما رفتار خوبی با هم خواهید داشت و از این موضوع لذت خواهید برد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما با احساسات تان تصمیم می‌گیرید و با ﺁنها پیش می‌روید، به همین دلیل در این روزها با شکست‌های عشقی یا شکست‌های شغلی مواجه شده اید اما به شما توصیه می‌کنیم به جای این که با احساسات تان تصمیم بگیرید با فکر و عقل خود پیش بروید. برای این که کارهایتان نتیجه خوبی داشته باشد و از عواقب آنها مطمئن باشید لازم است با شخص دیگری نیز مشورت کنید. نگران کندی موفقیت‌ هایتان نیز نباشید زیرا هنگامی که زمان موعود فرا رسد شما دسته‌ای از موفقیت‌ هایی را در ﺁغوش خواهید گرفت. نیازی نیست که افکار خود را محدود کنید؛ فقط بر جریانات ذهنی خود مسلط شوید و با آنها گردش کنید و بعد از اینکه بازگشتید به دیگران راجع به این سفر درونی توضیح دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز از دوستان خود انتظار زیادی داشته باشید و فکر می‌کنید که آنها انتظارات شما را برآورده می‌کنند. اگرچه در نهایت آنها با معیارهای شما کنار می‌آیند ، ماه کامل در یازدهمین خانه از “گروه اجتماعی” شما درست در تضاد با خورشید در پنجمین خانه از “هنرها و صنایع دستی ” قرار دارد، و این شمارا قادر می‌سازد که اکنون زمانیکه فعالانه علایق شخصی خود را دنبال می‌کنید تفریح هم کنید. بر روی مسائلی که جزیی و تا حدودی فرعی هستند بیش از حد تامل می‌کنید و این کار شما باعث می‌شود که از توجه به مسائلی که اساسی هستند غافل شوید. لازم است در ابتدا به مسائلی که مهم‌تر هستند دقت کنید و تمام توجه‌تان را به مسائل فرعی منعطف نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز گویا همه چیز با شما سر لج دارد و هیچ کاری درست پیش نمی رود. تصمیم گیری در مورد اتفاق های بسیار دشوار است. سعی کنید خود را درگیر شایعات و حرف های نامربوط مردم نکنید. شاید امروز مردم خیلی در مورد شما بدگویی کنند و شاید موجب ناراحتی شما بشوند. اما تنها وظیفه شما بی تفاوت بودن در برابر آنها و حفظ روحیه خود است. مردم همیشه بیش از اندازه خود حرف می زنند و نظر می دهند. یک گوش در و گوش دیگر خود را دروازه کنید. باید نتیجه و عمل برایتان مهم باشد نه اطلاعات و حرف های بی ارزش.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که شما در این اواخر کارهایتان را بدون هیچ گونه تفکر و تعمقی انجام می‌دهید به همین دلیل بسیاری از کارهایتان نتیجه مطلوبی را که می‌خواهید را نمی‌دهند. دلایلی که در سابق برای ادامه زندگی‌تان داشته اید امروز کم رنگ شده اند و جز سرابی برای شما چیزی باقی نمانده است. بهتر است انگیزه‌های خود را تقویت کنید تا بتوانید ساده تر به ﺁرزو هایتان دست پیدا کنید. شما در این افکار هستید که از این به بعد در کارهایتان نیرنگ بیشتری را اعمال کنید اما به شما توصیه می‌کنیم که این کار را انجام ندهید. لازم است در ابتدا به مسائلی که مهم‌تر هستند دقت کنید و تمام توجه‌تان را به مسائل فرعی منعطف نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما دوست ندارید وقتی که احساس هایتان مورد خطر واقع می شوند، مجبور شوید ازشان دفاع کنید، برای اینکه اگر بخواهید به تنهایی برای فهمیدن این خطرها به طور کامل تلاش کنید به حد کافی استرس برایتان به وجود می آید. بی منطقی هرگز در لیست اهداف شما نبوده است. اما شما می دانید که موضوعی هست که حاضرید به خاطرش هر کاری را انجام دهید. به یاد داشته باشید که منطق خشک صرفاً شما را به این موضوع خاص نمی رساند، شما باید به دلتان رجوع کنید. به مسائلی که برایتان پیش می‌ﺁید با دید مثبتی نمی‌نگرید، تا حدودی به تمام اتفاقات با دیدی منفی نگاه می‌کنید.کمی بد بینی لازم است اما نه در حد دیدی که شما دارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز نوعی تضاد را در دنیای درونی خود احساس می کنید. این تضاد در مسایل احساسی شدیدتر است. اما این را در نظر داشته باشید برداشت و تلقی شما از این مسایل می تواند موجب درست یا خراب شدن نتیجه واقعی آنها بشود. باید در موقعیت هایی که با دیگران اختلاف نظر دارید کمی دقیق تر فکر کنید و شاید لازم باشد خود را عوض کنید. امروز حس امید در دل شما می درخشد. اما مساله این جاست که هیچ کاری درست پیش نمی رود. دوست دارید یک عشق جدید پیدا کنید و لحظه های شادی در کنارش داشته باشید اما هیچ فعالیتی هم از خود نشان نمی دهید. کمی واقع‌گرا باشید و در محیط های واقعی دنبال رویاهای خود باشید نه در میان کتاب ها.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟