طالع بینی شخصی امروز / 26 بهمن ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است خبرهای حیرت آوری در مورد یکی از آشنایانتان بشنوید که شما را شگفت زده می کند. اما این احتمال نیز وجود دارد که تمام شنیده های شما سوء تفاهمی بیش نباشند، سعی کنید فعلا از هر گونه قضاوت در مورد این شخص خودداری کنید. احتمالا بیشتر شنیده هایتان فقط غیبت و شایعه هستند. وقت آن رسیده که بدهی خود را به کسی که دوست دارید بپردازید، به ویژه اگر مسائل حل نشده ای بین شما وجود داشته باشد که باز کردن گره آن فقط به شما بستگی دارد. آنقدر صبر نکنید که دیر شود؛ همین امروز تلاش خودتان را برای حل این مشکلات بکنید تا ببینید که می توانید معجزه کرده و زمان از دست رفته را جبران کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است که شریک و همراه تان با نقشه هایی که دارید موافقت کند، اما امروز جریان های انرژی بسیار آشفته اند و نمی شود انتظار پیشرفت آن چنانی داشت. برای این که سعی کنید تا دیگران را با خودتان هم سو و همگام کنید زمان را از دست ندهید. در عوض به خاطر داشته باشید که نقطه نظرات دیگران به اندازه ی نظرات شما قابل تأمل هستند. پاسخ های متفاوتی به یک سوال وجود دارد، پس همه ی پاسخ ها را در نظر بگیرید و بررسی کنید و سعی نکنید که به دنبال سریع ترین راه حل برای عرضه به دیگران باشید. فرآیند همکاری با دیگران در نهایت منجر به بروز بهترین نتایج ممکن خواهد شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در این روزها به اطراف و موقعیت‌هایی که برایتان پیش می‌آید با نگاه بی تفاوتی می‌نگرید، به همین دلیل بسیاری از شانس‌ها، یا موقعیت‌هایی که روزها یا حتی سال‌ها منتظر آنها بودید بدون این که شما متوجه باشید از بین رفته اند. از زندگی روزمره تان خیلی فاصله گرفته اید، توصیه می‌کنیم فعالیت‌های روزمرتان را دوباره از سر بگیرید تا به ریتم زندگی سابق تان برگردید. اگر از انتظارات تان دست بکشید آرامش به شما بازمی گردد، به ویژه اگر کمی شوخ طبعی را هم به آن اضافه کنید. خندیدن فشار و نگرانی را از شما دور می سازد و این قدرت را به شما می دهد که به آرامی و با ملایمت از یک شرایط دشوار عبور کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است تغییراتی در زندگی حرفه ای شما در پیش باشند. هر چند که این تغییرات در نهایت مثبت و به نفع شما خواهند بود، اما در حال حاضر و شرایطی که دارند برایتان به وجود می آیند باعث شده اند که اوضاع برای شما چندان خوشایند نباشد. شاید به دلایلی که بر خلاف میل خودتان هستند مجبور به ترک شغل فعلیتان شوید، اما نباید نگران شوید، این اوضاع در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد، پس شرایط را پذیرفته و به راه خود ادامه دهید. باور کنید که موفقیت و ثروت دارند وارد زندگیتان می شوند. ترس از قدم برداشتن در مسیری که برایتان ناشناخته است شما را از پیشروی باز داشته، ولی حقیقت این است که وحشت شما به هیچ عنوان با واقعیت همخوانی ندارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد عمل کردن به قول هایی که داده اید معمولاً برای تان لذت بخش است، اما امروز ممکن است مشکلات جدیدی را پیش روی تان قرار دهد. احساسات تان به سرعت باد تغییر می کنند، شما باید عاقل باشید و نقشه های تان را متناسب با آن ها تنظیم نمایید. اگر با کسی روبرو شدید که به تازگی تصمیم گرفته در مسیر جدیدی پا بگذارد یا این که مناسبات خود را با شما تغییر دهد بهتر است با او جنگ نکنید. هرچه را گفته می شود جذب کنید و سعی کنید در کوتاه ترین زمان ممکن خودتان را با آن به بهترین و عقلانی ترین شکل ممکن وفق دهید. اکنون زمان آن است که به جای رقابت، با دیگران همکاری کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما حتما باید برای تفریح کردن از منزل خارج شوید، اما ممکن است با مشکلی هم روبرو شوید. شاید یک نفر با شما همراه شود و بخواهد راهنمایتان باشد، اما شما ترجیح می‌دهید به روش خودتان هر کاری را انجام دهید. اما نیاز مبرم شما به ماجرایی جویی شاید راه موثری برای دوری کردن از خطرات احتمالی عدم پذیرش دعوت دوست صمیمی‌تان نباشد. ولی شما باید به جای فرار کردن از ناراحتی‌های احساسی با آنها روبرو شوید. نقشه های کنونی تان قابل اجرا نیستند، زیرا هر کسی ساز خودش را می زند و در مسیر متفاوتی قرار گرفته است، به این ترتیب پیش رفتن در مسیر بر اساس نقشه های شما بسیار دشوار است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز شاید یکی از دوستان و یا اقوامتان مریض شده، کارش را از دست داده و یا به هر دلیل دیگری با مشکل مواجه شده است. شما دوست دارید هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید تا به او کمک کنید، اما باور کنید گاهی اوضاع از کنترل ما خارج است و بهتر است دیگران را به حال خودشان رها کنیم تا خودشان مشکلاتشان را حل کنند. امروز نمی شود از زیر کارهایتان در بروید و فکر کنید که اگر کمی شانه خالی کنید دیگران هم متوجه این موضوع نخواهند شد. به جای این که اراده خود را در جهت اشتباه به کار گرفته و در برابر تغییرات مقاومت کنید، عاقلانه تر این است که آن را در جهت پذیرش تغییرات به کار گرفته و خودتان را با شرایط ایجاد شده تطبیق دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به فرصت ها و انتخاب های متنوعی که امروز پیش روی تان قرار می گیرند توجه کنید و سعی نکنید با لجاجت فقط بر یکی از آن ها پافشاری کنید. اما متمرکز شدن بر آینده آن قدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. اگرچه می توانید چشم اندازهای جدید را بدون منحرف شدن از مسیر اصلی بررسی کنید، اما انتخاب های پیش رو شما را آشفته کرده اند. ارتباط خود را با دیگران حفظ کنید، زیرا احتمال رسیدن به اهداف تان را افزایش می دهد. هر گونه کمکی در دسترس شماست، فقط کافی است که بخواهید. به چیزهای منفی و اتفاقات بدی که ممکن است برایتان پیش بیایند فکر نکنید و به تلاش کردن ادامه دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود. به صورت کاملا ناگهانی، مشکلاتی در زمینه مسائل مربوط به خانه و خانواده پیش آمده اند که نشان می دهند شما این اواخر نسبت به مسئولیت هایتان بی تفاوت بوده اید و حالا باید کم کاری هایتان را جبران کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که پروژه ای که از قبل در دست انجام داشته اید دارد به خوبی پیش می رود و با مشکل خاصی هم مواجه نبوده است، اما امروز ناگهان ایده های جدیدی به ذهنتان خواهند رسید که به شما کمک می کنند این پروژه را حتی بهتر از قبل پیش ببرید. حتی نزدیک ترین دوستان و آشنایانتان متوجه تلاش های بی وقفه شما برای عمل کردن به وعده هایی که داده اید نیستند. فشاری که شما در این مورد دارید احساس می کنید آنقدر سنگین است که شاید حتی به فکر فراموش کردن وعده و وعیدهایی که داده اید بیفتید و بخواهید از آنها فرار کنید. این راه حل چندان خوبی نخواهد بود، اما بی توجهی به قضاوت های دیگران کمک زیادی به شما خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد یک مشکل مالی حل نشده مجدداً توجه شما را به خودش معطوف می سازد. حتی اگر مشکل چیزی است که ترجیح می دهید از آن دوری کنید، اما بهتر است تا دیر نشده با آن روبرو شوید. اگر همه ی گفتنی ها را گفته اید یا هر کاری که از دست تان برمی آمده انجام داده اید، باز هم ممکن است یک سری مسایل حل نشده باقی بمانند. لطفاً بپذیرید که شما یک نفر بیشتر نیستید و سعی کنید مسیرتان را ادامه دهید. اجازه ندهید که شرایط فعلی انرژی و رویکرد مثبت تان را تحت الشعاع قرار دهند؛ باید به بهترین شکل ممکن خودتان را برای آینده آماده کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید. امروز خواهید دید که برخی از نقشه های جاه طلبانه ای که برای خود داشته اید دارند عملی می شوند و در مسیری که می خواسته اید قرار گرفته اید و شانس پیشرفت برایتان فراهم شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟