طالع بینی شخصی امروز / 25 بهمن ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما بعضی وقتها از عکس العمل افراد دیگر در مورد رک گویی‌های احساسی خود شگفت زده می‌شوید، بنابراین برای مراعات حال کسانی که دوستشان دارید از ابراز کردن احساساتتان صرف نظر می‌کنید. اما امروز می‌توانید بدون خویشتن داری آنچه در فکرتان دارید را بیان کنید. عطارد با پلوتوی آتشی مزاج هماهنگ می‌شود و بهتان کمک می‌کند تا به دقت چیزهایی که می‌خواهید را بگویید. با مهربانی صحبت کردن در مورد آرامش و صلح فقط می‌تواند شما را به چیزهای که می‌خواهید برساند. امروز ذهن شما درگیر کشمکش های قدرتی می شود و باعث می شود که بین شما و دوستانتان بگو مگو پیش بیاید و شما را در موقعیت بدی قرار دهد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود اینکه شما تلاش بسیاری می‌کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید. امروز از اینکه می بینید در محل کار همکارانتان وظایف خود را با صداقت، نزاکت و ارزش های اساسی انجام نمی دهند ناامید می شوید. سعی کنید کارهای دیگران را قضاوت نکنید. آنها را همانطور که هستند قبول کنید و روی وظایف خودتان تمرکز کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مشکلات و دردسرهایی در خانواده باعث می شوند که امروز ذهنتان درگیر شود و بخواهید تغییراتی ایجاد کنید. یکی از نزدیکان شما زیاد با شما روراست نبوده است و این شما را آزرده کرده است. تا آنجا که می توانید از ایده هایتان برای حل مشکل استفاده کنید، ولی تصمیم مهمی نگیرید. امروز وقت این کار نیست. صبر کنید تا چهارچوب ذهنی مثبت و خوش بینانه ای پیدا کنید. شما همیشه لبخند به لب دارید و این لبخندتان را هر اتفاقی که بیفتد کنار نمی گذارید. امروز از آن روزهایی است که عشقتان می تواند تغییری در اهداف مشترک پدید آورد. بعد از آنکه اخبار جالبی به او رسید می توانید آثار خوشحالی را در چهره او ببینید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز همه چیز برای شما شور و هیجان بیشتری پیدا کرده و شما دوست ندارید قدرت ادراک خود را از دست بدهید. شما حس می‌کنید که مجبورید در مورد نیازهایتان حرف بزنید، بخصوص اگر آنها به چیزهایی که شما از شغلتان می‌خواهید مربوط باشند. اما وقتی احساسات شما انقدر قدرت دارند، منطقی بودن برای شما چالش برانگیز می‌شود. پس زیاد به خودتان سختگیری نکنید. و قبل از اینکه برای دیدن نتیجه کار تغییرات اساسی ایجاد کنید چند روزی را صبر کنید. تقابل صداقت و مسائلی از این دست پیش می آید که باعث می شود شما در مخصمه قرار بگیرید. باید از این مسائل دور بمانید. زیرا ممکن است عصبانی شوید و این برای شما اصلاً خوب نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌‌‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید. امروز باید مسئله ای که مدتی است شما را درگیر کرده کنار بگذارید و دوباره خنده و شادی را به زندگی تان برگردانید. باید جسارت خود را جمع کنید و نشان دهید که چقدر زندگی می تواند دوباره شیرین شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز غیبت های ناراحت کننده و پر آب و تابی به گوشتان می رسد. شما از انگیزه های دوستتان مطمئن نیستید. هر چیزی که می شنوید را درست بررسی کنید و واقعیت را قبل از قبول هر حرفی پیدا کنید. احتمالاً بیشتر آنچه می شنوید حقیقت ندارد. تخیل شما زیادی بلندپروازانه است، در نتیجه بهتر است نقاشی کنید یا چیزی بنویسید. شما حس شوخ طبعی عجیبی دارید و فقط خودتان به جوک هایتان می خندید. عشقتان امروز سعی می کند شما را در مورد مسئله خاصی اذیت کند. او حتماً نمی داند که با این کارش زندگی خودش را به ریسک می اندازد، ولی بعضی ها باید از این چیزها درس و تجربه بگیرند. سعی کنید روی این مسئله پیله نکنید. زیرا ارزشش را ندارد. در محل کار بجای آنکه از آنچه دارید دفاع کنید، بهتر است که بیرون بروید و چیزهای جدیدی پیدا کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما درحالیکه باید آنچه از دیگران می‌خواهید و آنچه درعوض به آنها می‌دهید را در نظر بگیرید، باید جانب احتیاط را هم رعایت کنید. اکنون در حالیکه ونوس یعنی سیاره بخت شما به یازدهمین خانه تان یعنی خانه دوستان برمی‌گردد، فعالیتهای گروهی معوق مانده دوباره احیا می‌شوند. اما شما سریع واکنش نشان ندهید؛ شاید چند روز طول بکشد تا احساساتتان شفاف و واضح شوند، بخصوص اگر به احساسات مربوط به گذشته فکر می‌کردید. تنها کاری که باید بکنید این است که کار را کنار بگذارید و یک روز هم که شده فقط به زندگی بپردازید. امروز انرژی و منابع بیشتری را صرف اجتناب از رودررویی می کنید. سعی کنید با قامتی راست به مبارزه با مشکلات بروید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در این روزها تمام افکار شما سمت و سویی منفی به خود گرفته است، به تمام وقایع، صحبت‌هایی که می‌شنوید، رفتارهایی که می‌بینید با دیدی منفی نگاه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید. به همین علت بسیاری از موقعیت‌های خوب و حتی عالی را که در این روزها می‌توانسته است برایتان به وقوع بپیوندد با بد بینی تان آنها را از بین برده‌اید. هیجانات، نیروهای منفی درونی تان را کنترل کنید تا بیشتر از این به شما آسیب نرسانده‌اند. سعی کنید آرامش درونی تان را حفط کنید و بعد تصمیم بگیرید. امروز برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد نگرانی هایی در مورد خانه یا خانواده تان باعث می شود که با افراد نامطمئن یا ناخوشایندی ملاقات کنید. نداشتن اطلاعات کافی در مورد نحوه برخورد با این موقعیت باعث می شود که به دردسر بیفتید. بهتر است که قبل از هر کاری اطلاعات جمع آوری کنید و خودتان را آماده کنید. تمرکز و دقت خود را جمع کنید و از نیروی درونی خود برای انجام بهترین راه حل استفاده کنید. شما به آن نوع خنده هایی معروف هستید که دیگران را هم به خنده می اندازد. ولی امروز شما امروز دلیلی برای ناراحتی تان دارید. نه اینکه عشقتان انسان بانمکی نیست، ولی امروز از یک چیزی ناراحت است. از شوخ طبعی خود برای شاد کردن عشقتان استفاده کنید. تردید شما در چند روز گذشته امروز از بین رفته است و شما آماده اید که در کارتان پیشرفت کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که امروز جدا کردن مشکلات افراد دیگر از مشکلات خودتان برای شما تبدیل به چالش شده است، برای اینکه بیش از اندازه نسبت به احساسات افراد دیگر حساس شده اید. شما واقعا باور کرده اید که می‌توانید به همه چیز رسیدگی کنید، به جز این یک مورد که محدودیت‌های شما نیز مثل محدودیت‌های افراد دیگر است!! به جای اینکه برای ثابت نگه داشتن آنچه شما و یا کسانی که دوستشان دارید را اذیت کرده در تلاش باشید، به راحتی و صادقانه در موردش صحبت کرده و تا جایی که می‌توانید روراست باشید. توانایی شما برای انتخاب کردن لغات مناسب می‌تواند روند بهتر شدن اوضاع را سریع تر کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما فرصت رشد کردن در امری را داری که شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودت دام می‌اندازد. وقتی که خورشید به سمت نشان‌های یکی از ماهها حرکت می‌کند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی که می‌خواهی سفر کن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال کنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیک مطالعه کنید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. یادتان باشد شما می‌توانید ایده تان برای رسیدن به موفقت را حفظ کنید، اما هنوز هم می‌توانید در راه‌های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما احساس ناراحتی می کنید، ولی خسته نیستید. همچنین ممکن است از دردهای مبهمی رنج ببرید که این دردها اکثراً به استرس شما مربوط می شوند. امروز را مرخصی بگیرید و استراحت کنید. دوش بگیرید و ذهنتان را از مسائل و مشکلات خالی کنید. رمان های تخیلی بخوانید و ذهنتان را آزاد کنید. امروز جنبه سبکتر و آزادتر رابطه شما مشخص می شود. زمان آن رسیده که بیرون بروید و خودتان را نشان دهید و همه نگرانی ها و مشکلات را کنار بگذارید. اگر دنبال رمانس می گردید، ممکن است آن را در تئاتر یا نمایشگاه پیدا کنید. هر جایی که جو شاد و پرشوری باشد، احتمال پیدا کردن عشق هست. امروز باید بدون آنکه پشت سرتان را نگاه کنید پیشروی کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟