طالع بینی شخصی امروز / 24 بهمن ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود. اکنون بسیار راحت است که یک نکته جزیی اما بسیار مهم را از دست بدهید،‌ که می‌تواند در زمان و پول شما صرفه جویی کند و برای تان مفید باشد. کار زیرکانه شما اکنون این است که کارهایی که قبلا کرده اید و حرفهایی را که قبلا گفته اید را دوباره چک کنید،‌ به خاطر اینکه دوستانتان ممکن است از این اطلاعات غلطی که شما به آنها داده اید صدمه ببینند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد برخی از ترس و هراس هایی که از قدیم در وجود شما بوده اند، امروز بیشتر و باعث می شوند تا نتوانید به درستی به کارهای خود رسیدگی کنید. بهتر است به آنها توجه نکنید و در مسیر رویاها و علایق خود پیش بروید. اگر با انرژی و دقت و تمرکز در مسیر تحقق رویاهایتان پیش بروید، پیشرفت خواهید کرد. به این ترتیب می توانید موانع را نیز بسیار راحت تر پشت سر بگذارید. از نظر عاطفی بسیار روحیه و لحظه های شاد خواهید داشت و می توانید با یکدیگر به مکان های جدید بروید و تجربه های شادتری داشته باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است شما اعتقاد داشته باشید که قهرمان جایگاه‌های میان راه هستید که می‌تواند به راحتی حمایت شود. شما واقعا مایل هستید با چشم اندازهای خود با کسی دیگر شریک شوید، اما هر کلامی‌که شما بگویید ممکن است باعث ایجاد اختلاف و درگیری شود و طرف مقابل را خشمگین کند،‌ حتی اگر قصد شما این نباشد که باعث ایجاد این تعارض شوید. به یاد داشته باشید،‌ ایده‌های شما فقط یک راه برای رسیدن به رویکرد و موقعیت است، پس اگر ایده‌ها و افکار دیگران با شما اختلاف داشت به افکارشان احترام بگذارید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد موفقیت ها امروز به سمت شما سرازیر می شوند. امروز احتمال دارد در یک جمع دوستانه یا دورهمی یا مهمانی شرکت کنید و به واسطه آن بسیار پرخوری خواهید کرد. اما باید مراقب وضعیت جسمی خود باشید. از نظر فکری و روحی در حالت بسیار خوبی قرار دارید و می توانید با اشتیاق بسیار به سمت تکمیل پروژه های کاری خود پیش بروید. در مورد رابطه عاطفی خود نیز اجازه دهید تخیلات مسیر خود را طی کنند و هرگز جلودار آنها نشوید. امروز این فرصت را دارید تا دوستی را ملاقات کنید که روزهای بسیار خوب و تجربه های شادی با هم داشته اید. از اینکه به او در مورد روزهای خوب قدیم بگویید، خجالت نکشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما پاهایتان را امروز روی زمین دارید، و خوشبختانه، ماه اکنون به نهمین خانه از ماجراجویی‌های شما نیرو می‌دهد. شما آماده یک سفر بزرگ هستید، اولین چیزی که نیاز دارید این است که جزییات را یکی بعد از دیگری در نظر گرفته و انجامشان دهید. حتی اگر چیز واقعا غلطی پیدا نکردید، شما باید همه امور جزیی را با دقتی عالی انجام دهید. تدارکات سفت و سخت و قوی راه شما را برای یک سفر موفق همراه می‌کند. به نظر می‌رسد امروز خیلی از خودتان مطمئن باشید،‌ اما این اعتماد به نفس کاذب شما ممکن است بسیار غلط باشد اگر شما زمانی برای این نگذارید که دیگران را به خوبی زیر نظر بگیرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شما فرصت رشد کردن در امری را دارید که شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودتان به دام می‌اندازد. وقتی که خورشید به سمت نشان‌های یکی از ماهها حرکت می‌کند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی که می‌خواهی سفر کن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال کنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیک مطالعه کنید. در خلال کارها نیز با فردی آشنا می شوید که از نظر شما بسیار جذاب است. از حرف زدن با او خسته نمی شوید. اما بد نیست به او نیز مهلت صحبت کردن بدهید. شاید بتوانید مسایل جدیدی بیاموزید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر در تلاش هستید در زمینه نویسندگی، سخنرانی یا مطبوعات پیشرفت کنید و جایگاهی برای خود بیابید، باید بدانید که خوب است امروز را بی خیال شوید و کمی به خود استراحت بدهید. امروز فرصت های مالی بسیار خوبی برای شما به وجود خواهند آمد. به آنها توجه کنید. سعی کنید بیشتر تمرکز خود را روی کار و درآمد بیشتر بگذارید تا موفقیت را بیشتر به خود نزدیک کنید. امروز بیش از هر زمان دیگری صداها و نویزهای محیطی باعث می شوند تا تمرکز خود را از دست بدهید. اما خیلی نگران این مساله نباشید. در عشق و مسایل عاطفی خود شجاع باشید. سعی کنید بدرخشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد طلبیدن صداهای خوشایند ایده خوبی به نظر می‌رسد،‌ اما اگر بخواهید مسیرتان را نادرست انتخاب کنید و پیش بروید خود را در میان اشتباهات خنده داری غرق می‌کنید. راحت است که فرض کنید که هر چیزی به خودی خود درست می‌شود، اما این تصور امکان پذیر نمی‌شود مگر اینکه شما کارتان را بدرستی به انجام برسانید. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدیدنظر کنید و درباره کاری که در بخش شما احتیاج چندانی به تلاش ندارد مذاکره کنید. از نظر فکری، جسمی و روحی بسیار سرحال و شاداب هستید و می توانید تصمیمات خوبی اتخاذ کنید. از همین امروز برای تحقق رویاهای خود اقدام کنید و مطمئن باشید موفق خواهید شد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که احتمالا شما برای خودتان حد و مرز مالی تعیین کرده‌اید و اکنون کاری انجام نداده اید که باعث درک بیشتر شما از تصویر مالی شود. حتی ساده ترین تصمیم درباره اینکه چیزی بخرید که مورد نیاز شماست باعث بوجود آمدن یک سری اتفاق می‌شود و درک و فهم شما را بالا می‌برد که شما می‌فهمید که یک منبع بی پایان پول ندارید. امروز ایده آشکار ساختن فراوانی اموال خود ممکن است برای تحقق یافتن اسان تر باشد به جای اینکه واقعا آنقدر که می‌خواهید داشته باشید. در چند روز گذشته کمی احساس گیجی داشته اید، اما امروز همه آنها از بین می روند و حس خوبی به کارها و اطرافیان خود خواهید داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز مهمان ناخوانده ای به خانه شما می آید و همه برنامه های شما را بر هم می زند. اما حضورش برایتان بسیار ارزشمند است و خبرهای بسیار خوب و وسوسه انگیزی خواهید شنید. دوست دارید این فرد را به اطرافیان خود معرفی کنید. همین باعث می شود تا بعدازظهر را در جمعی از دوستان باشید. در رابطه عاشقانه خود نیز لحظه های شاد و هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد . اگر در روتین رابطه عاطفی خود کمی تغییر ایجاد کنید، هر دو حس بهتری نیز خواهید داشت. این را در نظر داشته باشید لحظه های زندگی هرگز تکرار نمی شوند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر کسی امروز به شما اصرار کند که برنامه‌های تان را تغییر دهید،‌ شما عکس العملی کاملا سرسختانه و لجوجانه نشان می‌دهید، مخصوصا اگر خودتان بدقت تمام جوانب را سنجیده باشید و بخواهید کاری را انجام دهید که بیشترین درک را به شما می‌دهد. شما می‌خواهید که ارتباط تان با دیگران را ادامه بدهید،‌ اما نمی‌خواهید که برنامه‌های شخصی خود را به خاطر این قربانی کنید که مورد قبول اجتماع باشید. کمی ‌توافق داشتن بخشی از یک مذاکره سالم است، اما از نظرات شخصی خود در مذاکره دست نکشید و تسلیم آرای دیگران نشوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟