طالع بینی شخصی امروز / 23 بهمن ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی که در ذهن دارید بازی می‌کنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی که در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده‌اید، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید زیرا که می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که همه ی کارها خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردید طول کشیده است، اما می توانید نشانه هایی را ببینید که حاکی از تغییرات قریب الوقوع اند. به جای این که به سرعت و بی صبرانه پیش بروید، بهتر است کمی درنگ کنید تا کارهای نیمه تمامی را که خسته ی تان کرده اند به پایان برسانید. بهتر است قبل از این که کار جدیدی را شروع کنید، چند روزی را به انجام کارهای نیمه تمام اختصاص دهید. اگر کاری را به کامل ترین شکل ممکن انجام دهید، آن وقت برای حرکت در مسیر و رفتن به مرحله ی بعد انرژی بیشتری خواهید داشت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا اصلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم روز سختی نخواهید داشت. شما ایده سردرآوردن از هر چیز جدیدی دوست دارید و خوشبختانه استعداد ذاتی برای تعادل برقرار کردن بین ناشناخته‌ها و شناخته‌ها را دارا هستید. اما هنوز هم باید بیشتر تمرین کنید، وگرنه در اجرای عمل سست می‌شوید. تنبلی هم نکنید؛ تنبلی مثل دعوت کردن دردسر به خانه می‌ماند!. اگر چه هم شما و هم شریک زندگی تان روزهای شلوغی دارید اما نباید از خودتان غافل شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تشنه ی این هستید که از جانب دوستان و آشنایان مورد توجه قرار بگیرید. ممکن است به خاطر تلاشی که می کنید مورد حمایت آن ها واقع شوید، اما متأسفانه همه چیز موقتی است، به همین خاطر ممکن است فکر کنید که اشتباهی از شما سر زده که از کمک دوستان محروم شده اید. اگر ناگهان بین راه تصمیم بگیرید که رویکردتان را عوض کنید، باز هم به نتیجه ی دلخواه نخواهید رسید و کسی با شما همراهی نخواهد کرد. بهتر است فقط به کاری که انجام می دهید فکر کنید و اصلاً نگران قضاوت دیگران نباشید. بهترین کسی که اکنون می تواند به شما مشورت دهد خودتان هستید، پس فقط به ندای درونی تان گوش کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بهترین روز برای بذرپاشی و آماده شدن برای اهداف و آرمان‌هایتان می‌باشد. برای اینکه دیروز ماه جدید شرایط مناسبی برای صحبت کردن در مورد ایده‌های جدید را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فکر کردند شما احمق هستید نگران نشوید، به خاطر اینکه شما قوانین و اصول آنها را قبول ندارید. فقط به خودتان قول دهید که با هر سازی برقصید!! شاید تا به حال به آن دقت نکرده بودید اما لحن گفتار تاثیر زیادی بر روابط تان دارد. به عنوان مثال اگر رابطه عاطفی شما دچار مشکل شده است، لحن تان را ملایم تر کنید، آنوقت معجزه آن را خواهید دید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احتمالا بسیار سخت کار می‌کنید اما کارتان زیاد موثر نیست و به چشم نمی‌آید. شاید آنقدر دلسرد شوید که حتی خود را تسلیم کنید. اما اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن از کار نیست به خاطر اینکه احتمالا بیشتر از آنچه فکر کنید به خط پایان نزدیک هستید. زمانی که از آن عبور کنید دیگران از نقش مهمی که در این راه داشته‌اید با تحسین یاد خواهند کرد. امروز از آن روزهایی است که پر از شور و هیجان هستید اما مراقب باشید زیرا امروز زمان خوبی برای عمل کردن، به خصوص در زمینه کاریتان، نیست و ممکن است به مشکل بربخورید. پینشهاد می کنیم که این انرژی را برای رابطه عاطفی تان خرج کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می‌توانید باعث عصبانیت یک همکار شوید. طبیعتاً عصبانی کردن دیگران بهترین شیوه نیست؛ سازگاری داشتن می‌تواند زندگی هر فردی را ساده‌تر کند. یکی از دوستان تان با شما تماس می گیرد اما از شوخی کردن با او به شدت بپرهیزید زیرا که او این روزها حساس تر از قبل شده و ممکن است که از شما نیز دلگیر شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز پلوتون ظالم و بی رحم در نشان شما با مریخ حساس در جنگ است و روی زندگی شخصی شما تاثیر بسیار عمیقی خواهد گذاشت. ممکن است شما تصمیم استواری داشته باشید که باعث شود حتی به شرایط و دور و بر خودتان هم توجه زیادی نکنید. اما کمبود آگاهی از خودتان اکنون می تواند تاثیر منفی شدیدی روی زندگی تان داشته باشد. به ارزش های خود پایبند باشید تا از نظر روحی سلامت بمانید اما تنها اگر به تفاوتی با دیگران دارید آگاه باشید می توانید موفق باشید. مقابله شاید در این مرحله بدرد بخورد اما توافق کلید کار شماست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به نفع تان است که به جزییات رابطه ای که در آن هستید توجه کنید، اما حواس تان باشد که کلیات را فراموش نکنید. اگر اتفاق غیرمنتظره ای افتاد، آن را یک نشانه فرض کنید که می خواهد چیزی را به شما یادآوری کند. به نظر می رسد که آن چیز احساسات سرکوب شده ی شما هستند که هر لحظه ممکن است گریبان تان را بگیرند، پس احساسات تان را نادیده نگیرید. اگر به مشکلی برخورد کردید هرچه زودتر چاره ای بیندیشید و اجازه ندهید که بیشتر شود و روزتان را خراب کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد نمی دانید اوقات تان را چگونه سپری کنید و به همین خاطر عصبانی هستید. به نظر می رسد که در تصمیم گیری مشکل دارید، اما بدانید که این وضعیت نمونه ی کوچکی از مشکلات جدی تر زندگی است که برای حل آن ها باید یاد بگیرید جلوی خواسته های سرکشانه ی خود بایستید و واقعیت را همان طور که هست قبول کنید. فکر نکنید که می توانید به همه ی آرزوهای تان دست پیدا کنید، خواسته های تان را متعادل کنید تا بعداً نا امید نشوید. به دنبال چیزهای دست نیافتنی نباشید، در عوض به کارهایی فکر کنید که انجام شدنی هستند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که کاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید. شما امروز نسبت به فردی که خوب از توانایی‌هایش استفاده می‌کند، برداشت اشتباهی دارید. بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینکه فقط ارزش ظاهری کلمات را درک کنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟