طالع بینی شخصی امروز / 10 بهمن ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شبانه روز ۲۴ ساعت بیشتر وقت ندارد و حتی اگر خودتان اینطور فکر کنید که توانایی انجام کارهایی بیش از این را هم دارید، نمی توانید بیشتر از این برنامه­ ی خود را فشرده کنید. با این کار تنها عملکرد خودتان را ضعیف خواهید کرد. اگر دیگران امروز به جر و بحث با شما پرداختند و یا در مورد ظاهرتان اظهار نظرهای ناخوشایند کردند به آنها هیچ توجهی نکنید. شما کاملا حق دارید که هر طوری که دلتان می خواهد زندگی کنید. همان فردی باشید که خودتان دلتان می خواهد باشید. این که دیگران در مورد مدل موهایتان و یا کفش های از مد افتاده تان چه فکری می کنند چه اهمیتی دارد؟ مهم این است که شما از خودتان و زندگیتان راضی باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با وجود تمایل بسیار زیادی که به تفریح و استراحت در وجود خودتان احساس می کنید و کارهایی که دلتان می خواهد به جای کارهای خسته کننده روزمره تان انجام دهید ، نبرد همیشگی بین این احساس و حس مسئولیت پذیریتان در جریان خواهد بود. امروز شما نمی‌توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی کنید و حتی وقتی به سر کار می‌روید تا بدان جا هم کشیده می‌شوند. شما مطمئن هستید که تا موقعی که احساساتتان ناگهانی سر ریز نکرده‌اند، قادر هستید آنها را تحت کنترل خود داشته باشید. وقتی که این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله کنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهدامروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. این روز زیبا را جشن بگیرید. اتفاقات بسیار خوبی برایتان پیش خواهند آمد. اعتماد به نفستان بالاست و حال و هوای خودتان هم خوب است. همین حال امروزتان دیگران را به شما جذب خواهد کرد و فرصت هایی را نیز برایتان به همراه خواهد داشت. تقریبا هیچ حد و مرزی برای شما وجود ندارد. تنها چیزی که باید حواستان به آن باشد این است که رفتارتان بیش از حد مغرورانه نباشد. اگر قصد دارید برای کاری درخواست کنید و یا در دانشگاهی پذیرش بگیرید بهتر است که زمان بیشتری را صرف آماده سازی خود کنید. برای دست یابی به نتیجه ای که می خواهید بهترین چهره ای که می توانید را از خود نشان بدهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این روزها بیشتر طبیعت هنری شما درگیرتان کرده است، اما با این وجود به راحتی نمی توانید آن چه را در ذهن تان می گذرد بیان کنید. با یک آشفتگی ذهنی دست و پنجه نرم می کنید، زیرا تلاش می کنید تا ادراکات ذهنی تان را تکمیل کنید. اما اکنون زمان آن ست که دست از فکر و خیال بردارید و به جسم تان توجه کنید. به فعالیت های جسمانی رو بیاورید، مثلاً به جلسات تمرین ماساژ بروید یا یک وعده ی غذایی لذیذ ترتیب دهید یا حتی به پایکوبی های شبانه بروید. هر چیزی که موجب آسودگی و راحتی شما شود انتخاب مناسبی است. لذت های زندگی می آیند و می روند، اما این تجربه ها می توانند انرژی فعالیت های خلاقانه ی آینده را برای تان فراهم کنند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز از کمک های دیگران بهره بگیرید. تبادل اطلاعات کلید پیدا کردن آخرین قطعات پازل خواهد بود. این که در انجام کارهایتان به کسی وابسته نباشید بسیار مهم است، اما هر از گاهی برای پیشرفت و برداشتن قدم های بزرگ باید از دیگران کمک بگیرید. اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و بسته به وضعیتی که دارید مورد استفاده قرار دهید. البته این را هم مورد نظر داشته باشید که از دیگران سوء استفاده نکنید و یا خودتان را به آنها تحمیل نکنید. درست است که اول ماه است و به اندازه کافی پول در حسابتان دارید، اما به شما توصیه می کنیم که از خریدن هر چیزی که لازم ندارید جدا خودداری کنید. در غیر این صورت ممکن است در پایان ماه به مشکل بر بخورید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز توانایی فوق العاده ای که شما در متمرکز کردن افکارتان دارید در ورطه آزمایش قرار خواهد گرفت. ولی امروز بر خلاف همیشه ترجیح می دهید دست به ریسک زده و از راه همیشگی نروید. تغییر نگرش شما اگر به صورت آگاهانه باشد می تواند نتایج مثبتی برایتان به همراه داشته باشد و فرصت های تازه ای را برایتان به ارمغان بیاورد. با این حال دیگران روی شما و کارهایتان حساب می کنند، پس بهتر است مواظب کارهایتان باشید و بیش از اندازه موقعیت فعلیتان را به خطر نیندازید. کارهای که دوست دارید انجام دهید ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و نگران این هستید که زیر بار مسئولیت های زندگی هیچ گاه نتوانید آنها را انجام دهید. یادتان باشد که همه چیز به خودتان بستگی دارد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز شما با اشتیاق زیادی دوست دارید از پیله ی تنهایی که به دور خودتان پیچیده بودید خارج شده و به دوستانتان بپیوندید، اما برنامه ی کاری بسیار فشرده ای که دارید تمام روز شما را مشغول نگه خواهد داشت. امروز پیش از فرستادن هر ایمیل و یا پیامی آن را یک بار دیگر خوانده و از این که پیامتان را به بهترین و محترمانه ترین شکل ممکن منتقل کرده اید اطمینان حاصل کنید. طی یکی دو هفته آینده خیلی حال و هوای عاشقانه ای نخواهید داشت. پیدا کردن نیمه گمشده خود را به وقت دیگری واگذار کنید. اگر متاهل هستید سعی کنید تا می توانید برای خانواده و فرزندان خود وقت بگذارید، قرار نیست فقط آخر هفته ها آنها را به گردش ببرید!

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زمانی که شما اعتقاد دارید که خوش‌بینی شما کاملاً تحت کنترل است، شاد بودن برایتان راحت‌تر است. شما واقعاً نمی‌خواهید که بسیار شاد و فعال جلوه کنید و کم ارزش شمردن اعتماد به نفستان روشی است که شما امروز با این روش کار می‌کنید. امروز متعادل کردن شدت و ضعف شور و اشتیاق شما باعث می‌شود دیگران از شما تقاضای قبول کردن سمت رهبری گروه را بکنند. اگر احساس می کنید موضوعی دارد طرف مقابلتان را آزار می دهد ولی او از صحبت کردن در مورد آن خودداری می کند بیش از اندازه راجع به این موضوع اصرار و پافشاری نکنید، تنها به او اطمینان بدهید که در هر شرایطی در کنارش هستید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز در برابر مخالفت هایی که با شما می شود مقاومت کنید. شاید این کار در ابتدا غیر ممکن به نظر برسد، اما قطعا راهی برای این کار پیدا خواهید کرد.رویاهایتان هیچ گاه به تحقق نخواهند پیوست مگر این که آنها را باور داشته باشید و بر اساس آنها عمل کنید. هیچ کس دیگری برای شما آنها را به دست نخواهد آورد. اگر غول چراغ جادو را در خدمت خود ندارید، بهتر است خودتان دست به کار شوید و کنترل امور را به دست بگیرید. راه های بسیاری برای رسیدن به رویاهایتان وجود دارد، اولین قدم این است که به خودتان و این که هیچ چیزی غیر ممکن نیست اعتقاد داشته باشید. امروز روزی فوق العاده برای برنامه ریزی برای به دست آوردن خواسته هایتان است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که ممکن است امروز چیزهایی را بدانید که دیگران در جریان آن ها نیستند. یا شاید از این که برنامه های دیگران شما را تحت کنترل درآورد وحشت داشته باشید. اصلاً اهمیتی ندارد که چه چیزی دلیل ناراحتی شماست، فقط باید سعی کنید تا جایی که امکان دارد منطقی عمل کنید. سعی کنید تا اتفاقات اطراف تان را با واقع بینی مشاهده کنید و به حرف های دیگران گوش دهید. وقتی به اندازه ی کافی اطلاعات جمع کردید می توانید بر اساس چیزهایی که می دانید دست به کار شوید و ترس را کنار بگذارید. حتماً شگفت زده خواهید شد، زیرا به زودی می بینید که اگر با حقایق همگام شوید چه قدر همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز وقتی می بینید که دیگران دارند برایتان بهانه سر هم می کنند خیلی ناراحت و یا حتی عصبانی خواهید شد. شاید در ابتدا فکر کنید که دارید اشتباه می کنید، آخر چرا باید آنها چنین رفتاری با شما داشته باشند، اما خیلی زود خواهید فهمید که فکرهایتان اشتباه هم نبوده اند و آنها بخاطر اولویت هایشان مجبور هستند این بهانه ها را برای شما سر هم کنند. در هر صورت شما به آنها نیازی نخواهید داشت، امروز نیروهایی مخفی دارند به شما کمک می کنندتا به اهدافتان برسید. امروز شما سوار بر اسب مراد خواهید بود. تنها چیزی که ممکن است شما را ناراحت کند به وجود آمدن تغییرات ناگهانی در برنامه هایتان است. سعی کنید از کوره در نروید و آرامش خودتان را حفظ کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز خیلی زود حواستان پرت می شود، ولی عقل حکم می کند که احساستان را کنترل کنید، وگرنه وقت و انرژی زیادی را هدر خواهید داد و به کارهایتان نخواهید رسید. با وجود این که مسئولیت پذیری در حال حاضر اصلا کار راحتی نیست سعی کنید تا جای ممکن به برنامه هایی که برای امروز دارید وفادار بمانید تا بتوانید از ساعات پایانی روزتان همانطور که خودتان دلتان می خواهد بهره ببرید. امروز ممکن است به صورت ناگهانی نسبت به هدفی که مدت هاست برای آن وقت گذاشته اید و تلاش کرده اید دچار تردید شوید، امیدتان را از دست ندهید و با اراده ای بیش از همیشه هدفتان را دنبال کنید؛ تا فردا از این تردید و دودلی هیچ اثری باقی نخواهد ماند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟